Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

V-ați plictisit de soluția actuală de asistență?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă la Novocall de pe piață.

  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓ Asistență clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar cardul de credit    
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Căutați o alternativă la Novocall?

Căutați un software care poate face mai mult decât doar apeluri telefonice? LiveAgent este soluția supremă de asistență omnicanal pentru a vă ajuta să vă îmbunătățiți asistența pentru clienți.

LiveAgent vă oferă o mulțime de canale de comunicare, peste 175 de caracteristici și peste 40 de integrări pentru a vă ajuta să oferiți cea mai bună asistență pentru clienți posibilă. 

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

3 motive pentru care companiile aleg să treacă la LiveAgent

Phone icon

Asistență prin call center

Pe lângă multe alte caracteristici, LiveAgent acceptă și integrarea call center-ului. Este rapid și ușor de configurat!

Money Bag

Prețuri accesibile

LiveAgent oferă multe la un preț rezonabil. Alegeți unul dintre cele trei planuri plătite sau alegeți caracteristici separate pentru a vă personaliza biroul de asistență.

Statistic icon

Bogat în caracteristici

Peste 175 de caracteristici pentru a vă face fluxul de lucru mai ușor și mai plăcut. 

Novocall vs LiveAgent dintr-o privire

Caracteristici Liveagent Novocall
Sistem de Tichete
Conține un instrument de gestionare care procesează și catalogează solicitările de servicii pentru clienți.
LiveAgent oferă sistem de tichete.
Novocall nu oferă sistem de tichete.
Chat Live
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
LiveAgent oferă Chat Live.
Novocall nu oferă Chat Live.
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri folosind distribuirea automată a apelurilor.
LiveAgent oferă Call Center în planul Totul Inclus pentru 39 USD / agent / lună.
Novocall oferă Call Center în plan pentru 25 USD / agent / lună.
Autoserviciu
O caracteristică ce vă permite să creați un portal pentru clienți pe care clienții dvs. să se poată înregistra pentru a-și accesa tichetele din trecut și conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă Autoserviciu.
Novocall nu oferă Autoserviciu.
Facebook
O integrare Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
LiveAgent oferă o integrare Facebook.
Novocall nu oferă o integrare Facebook.
Twitter
O integrare Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la Tweets direct din software.
LiveAgent oferă o integrare Twitter.
Novocall nu oferă o integrare Twitter.
Instagram
O integrare Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
LiveAgent oferă o integrare Instagram.
Novocall nu oferă o integrare Instagram.
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
LiveAgent oferă o integrare Viber.
Novocall nu oferă o integrare Viber.
Bază de Cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de instruire.
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe.
Novocall nu oferă o bază de cunoștințe.
Forumul Clienților
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., situat direct în baza dvs. de cunoștințe.
LiveAgent oferă forumul clienților.
Novocall nu oferă forumul clienților.
Automatizare și Reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
Novocall oferă automatizare și reguli în plan pentru 25 USD / agent / lună.
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
LiveAgent oferă funcții API.
Novocall nu oferă funcții API.
Răspuns Vocal Interactiv (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a vorbi cu un operator uman.
LiveAgent oferă caracteristici IVR.
Novocall nu oferă caracteristici IVR.
Apeluri Video
Un apel care conține video, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă apeluri video.
Novocall nu oferă apeluri video.
Istorie Nelimitată
Tichetele nu expiră sau nu se șterg - le puteți vizualiza oricând.
LiveAgent oferă istorie nelimitată.
Novocall nu oferă istorie nelimitată.
Site-uri web Nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
Novocall oferă site-uri web nelimitate în plan pentru 25 USD / agent / lună.
Butoane de Chat Nelimitate
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs. web.
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate.
Novocall nu oferă butoane de chat nelimitate.
Tichete / E-mailuri Nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tichete.
LiveAgent oferă tichete / e-mailuri nelimitate.
Novocall nu oferă tichete / e-mailuri nelimitate.
Înregistrare Nelimitată a Apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor în planul Totul Inclus pentru 39 USD / agent / lună.
Novocall oferă înregistrare nelimitată a apelurilor în plan pentru 25 USD / agent / lună.
Asistență Nelimitată 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7 fără a limita numărul de solicitări pe care le puteți trimite.
LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/7 în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
Novocall oferă asistență nelimitată 24/7 în plan pentru 25 USD / agent / lună.
smart phone calling

O alternativă puternică la Novocall

Aduceți asistența dvs. pentru clienți la nivelul următor și oferiți clienților opțiunea de a vă contacta prin mai multe canale. E-mailul, chat-ul live, rețelele sociale, call center-ul și baza de cunoștințe sunt toate incluse într-o singură soluție finală.

Totul este gestionat printr-un sistem fiabil de tichete, astfel încât fiecare comunicare pe care o primiți este sortată automat. În acest fel vă puteți concentra asupra lucrurilor importante și puteți economisi timp.

Cel mai rapid chat live

Chat-ul live este un instrument esențial atunci când vine vorba de furnizarea de asistență pentru clienți. Permite clienților dvs. să se conecteze instantaneu cu agenții de pe site-ul dvs. web.

LiveAgent are cel mai rapid widget de chat live de pe piață, cu viteze de chat afișate la 2,5 secunde. Oferiți asistență cu o viteză fulgerătoare. 

undraw fast loading 0lbh
Book demo with LiveAgent

Asistență prin call center

Dacă nu doriți să renunțați la call center, nu trebuie. LiveAgent vă permite să configurați call center-ul rapid și ușor. Îl puteți conecta cu browserul, telefonul sau orice alt echipament la alegere.

Nu este nevoie de furnizori terți, LiveAgent se ocupă de toate pentru dvs.

Aflați de ce migrează companiile la LiveAgent

  • “Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert

  • Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik

  • „Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron

  • „Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam

  • „Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad

  • „Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga

  • “Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal

  • „Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison

undraw winners ao2o

Sunteți pregătit să treceți la LiveAgent?

Treceți la LiveAgent și oferiți clienților dvs. mai multe opțiuni atunci când vine vorba de asistența pentru clienți. LiveAgent are trei planuri excelente de prețuri, cu instrumente utile, caracteristici și integrări pentru a vă accelera fluxul de lucru. Aruncați o privire și decideți care dintre ele vi se potrivește cel mai bine.

LiveAgent este cel mai evaluat și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru IMM-uri în 2020. Rămâneți mai aproape de clienții dvs. și ajutați-i mai rapid cu LiveAgent.

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

FAQ

Care este alternativa la Novocall?

LiveAgent este o alternativă la Novocall pentru aceia dintre dvs. care ar dori să ofere asistență excelentă clienților pe mai multe canale, cum ar fi e-mail, rețele sociale, chat live, forum și multe altele. LiveAgent este un software de asistență pentru clienți care colectează solicitări, automatizează și oferă analize rapide prin rapoarte.

Cum poate beneficia afacerea dvs. de migrarea către LiveAgent?

Întrucât LiveAgent este o soluție completă de birou de asistență, reunește toate solicitările clienților într-un singur loc. Prin urmare, agenții dvs. nu trebuie să comute între platforme pentru a răspunde rapid clienților. În consecință, crește retenția clienților, îmbunătățește CX și reduce rata pierderii clienţilor.

Ce date puteți trece de la Novocall la LiveAgent?

Puteți trece date precum informații despre clienți, agenți, tichete, administratori și multe altele.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație