V-ați plictisit de soluția actuală de asistență?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă la Novocall de pe piață.

  • ✓ Fără taxă de instalare
  • ✓ Asistență clienți 24/7
  • ✓ Nu este necesar cardul de credit
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Căutați o alternativă la Novocall?

Căutați un software care poate face mai mult decât doar apeluri telefonice? LiveAgent este soluția supremă de asistență omnicanal pentru a vă ajuta să vă îmbunătățiți asistența pentru clienți.

LiveAgent vă oferă o mulțime de canale de comunicare, peste 175 de caracteristici și peste 40 de integrări pentru a vă ajuta să oferiți cea mai bună asistență pentru clienți posibilă. 

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

3 motive pentru care companiile aleg să treacă la LiveAgent

Asistență prin call center

Pe lângă multe alte caracteristici, LiveAgent acceptă și integrarea call center-ului. Este rapid și ușor de configurat!

Prețuri accesibile

LiveAgent oferă multe la un preț rezonabil. Alegeți unul dintre cele trei planuri plătite sau alegeți caracteristici separate pentru a vă personaliza biroul de asistență.

Bogat în caracteristici

Peste 175 de caracteristici pentru a vă face fluxul de lucru mai ușor și mai plăcut. 

Novocall vs LiveAgent dintr-o privire

Caracteristici Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă de asistență pentru clienți! Nu este necesar cardul de credit.
Novocall
Sistem de Tichete
Conține un instrument de gestionare care procesează și catalogează solicitările de servicii pentru clienți.
LiveAgent oferă sistem de tichete.
Novocall nu oferă sistem de tichete.
Chat Live
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
LiveAgent oferă Chat Live.
Novocall nu oferă Chat Live.
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri folosind distribuirea automată a apelurilor.
LiveAgent oferă Call Center în planul Totul Inclus pentru 39 USD / agent / lună.
Novocall oferă Call Center în plan pentru 25 USD / agent / lună.
Autoserviciu
O caracteristică ce vă permite să creați un portal pentru clienți pe care clienții dvs. să se poată înregistra pentru a-și accesa tichetele din trecut și conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă Autoserviciu.
Novocall nu oferă Autoserviciu.
Facebook
O integrare Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
LiveAgent oferă o integrare Facebook.
Novocall nu oferă o integrare Facebook.
Twitter
O integrare Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la Tweets direct din software.
LiveAgent oferă o integrare Twitter.
Novocall nu oferă o integrare Twitter.
Instagram
O integrare Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
LiveAgent oferă o integrare Instagram.
Novocall nu oferă o integrare Instagram.
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
LiveAgent oferă o integrare Viber.
Novocall nu oferă o integrare Viber.
Bază de Cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de instruire.
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe.
Novocall nu oferă o bază de cunoștințe.
Forumul Clienților
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., situat direct în baza dvs. de cunoștințe.
LiveAgent oferă forumul clienților.
Novocall nu oferă forumul clienților.
Automatizare și Reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
Novocall oferă automatizare și reguli în plan pentru 25 USD / agent / lună.
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
LiveAgent oferă funcții API.
Novocall nu oferă funcții API.
Răspuns Vocal Interactiv (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a vorbi cu un operator uman.
LiveAgent oferă caracteristici IVR.
Novocall nu oferă caracteristici IVR.
Apeluri Video
Un apel care conține video, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă apeluri video.
Novocall nu oferă apeluri video.
Istorie Nelimitată
Tichetele nu expiră sau nu se șterg - le puteți vizualiza oricând.
LiveAgent oferă istorie nelimitată.
Novocall nu oferă istorie nelimitată.
Site-uri web Nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
Novocall oferă site-uri web nelimitate în plan pentru 25 USD / agent / lună.
Butoane de Chat Nelimitate
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs. web.
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate.
Novocall nu oferă butoane de chat nelimitate.
Tichete / E-mailuri Nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tichete.
LiveAgent oferă tichete / e-mailuri nelimitate.
Novocall nu oferă tichete / e-mailuri nelimitate.
Înregistrare Nelimitată a Apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor în planul Totul Inclus pentru 39 USD / agent / lună.
Novocall oferă înregistrare nelimitată a apelurilor în plan pentru 25 USD / agent / lună.
Asistență Nelimitată 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7 fără a limita numărul de solicitări pe care le puteți trimite.
LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/7 în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
Novocall oferă asistență nelimitată 24/7 în plan pentru 25 USD / agent / lună.
smart phone calling

O alternativă puternică la Novocall

Aduceți asistența dvs. pentru clienți la nivelul următor și oferiți clienților opțiunea de a vă contacta prin mai multe canale. E-mailul, chat-ul live, rețelele sociale, call center-ul și baza de cunoștințe sunt toate incluse într-o singură soluție finală.

Totul este gestionat printr-un sistem fiabil de tichete, astfel încât fiecare comunicare pe care o primiți este sortată automat. În acest fel vă puteți concentra asupra lucrurilor importante și puteți economisi timp.

Cel mai rapid chat live

Chat-ul live este un instrument esențial atunci când vine vorba de furnizarea de asistență pentru clienți. Permite clienților dvs. să se conecteze instantaneu cu agenții de pe site-ul dvs. web.

LiveAgent are cel mai rapid widget de chat live de pe piață, cu viteze de chat afișate la 2,5 secunde. Oferiți asistență cu o viteză fulgerătoare. 

Watch the website loading time
Book demo with LiveAgent -illustration

Asistență prin call center

Dacă nu doriți să renunțați la call center, nu trebuie. LiveAgent vă permite să configurați call center-ul rapid și ușor. Îl puteți conecta cu browserul, telefonul sau orice alt echipament la alegere.

Nu este nevoie de furnizori terți, LiveAgent se ocupă de toate pentru dvs.

Aflați de ce migrează companiile la LiveAgent

man and woman winners-illustration

Sunteți pregătit să treceți la LiveAgent?

Treceți la LiveAgent și oferiți clienților dvs. mai multe opțiuni atunci când vine vorba de asistența pentru clienți. LiveAgent are trei planuri excelente de prețuri, cu instrumente utile, caracteristici și integrări pentru a vă accelera fluxul de lucru. Aruncați o privire și decideți care dintre ele vi se potrivește cel mai bine.

LiveAgent este cel mai evaluat și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru IMM-uri în 2020. Rămâneți mai aproape de clienții dvs. și ajutați-i mai rapid cu LiveAgent.

Comparați-ne cu alte alternative software

Sunteți curios să vedeți cum ne adaptăm la alte soluții software populare? Consultați paginile noastre de comparație și descoperiți tot ce avem de oferit.

    Articole legate deAlternativă la Novocall
    Un serviciu excelent pentru clienți începe cu un software mai bun pentru Asistență. Încercați LiveAgent cu o perioadă de încercare gratuită de 14 zile. Construiți relații, creșteți loialitatea și vânzările.

    Comparați alternativele de software de asistență?

    Descoperiți alternativele de gestionare a tichetelor cu cele mai bune evaluări pe piață, pentru birourile de asistență și centrele de apeluri.

    LiveAgent este cea mai bună soluție de asistență pentru clienți, cu acoperire a tuturor canalelor relevante, sistem fiabil de tichete și un preț echitabil. În afară de un chat live puternic, LiveAgent vă oferă alte instrumente grozave, peste 175 de caracteristici și peste 40 de integrări pentru a vă ajuta să oferiți cea mai bună asistență posibilă pentru clienți. LiveAgent are trei mari planuri plătite care nu vă vor depăși bugetul.

    Căutați o alternativă la Zopim?

    Simplificați interacțiunile clienților cu un software de birou de asistență, pentru a vă îmbunătăți imaginea de marketing. Răspundeți la mențiunile sociale și simplificați interacțiunile cu clienții.

    Căutați o alternativă Groove? LiveAgent este soluția perfectă pentru biroul de asistență, cu peste 179 de funcții și peste 40 de integrări.

    Căutați o alternativă Groove?

    LiveAgent este un software de asistență pentru IMM-uri, disponibil în multiple limbi și cu numeroase funcții utile, fiind o alternativă excelentă la Groove.

    Dacă sunteți în căutarea unei alternative puternice Kayako, luați în considerare LiveAgent. Are cel mai rapid widget de chat de pe piață și are peste 179 de funcții utile pentru biroul de asistență

    Căutați o alternativă Kayako?

    LiveAgent este un software multilingv care permite comunicarea eficienta intre clienti si afaceri, in peste 43 de limbi, facilitand astfel construirea de relatii semnificative. Trial gratuit disponibil.

    LiveAgent este un centru de asistență care conectează o singură interfață cu multiple canale. Aflați mai multe despre alternativa la OTRS și îmbunătățiți-vă imediat serviciul de asistență.

    Sunteți în căutarea unei alternative la OTRS?

    LiveAgent este o soluție eficientă și ușor de utilizat pentru a îmbunătăți comunicarea și asistența clienților.

    Liveagent este soluția supremă de birou de asistență pentru afacerea dvs. Liveagent oferă asistență prin e-mail, chat live, social media, bază de cunoștințe și call center la un preț excelent. Alegeți unul dintre cele trei planuri plătite sau alegeți funcții separate pentru a vă personaliza biroul de ajutor.

    Căutați o alternativă ZenDesk Talk?

    LiveAgent este cel mai revizuit și apreciat software pentru asistență pentru IMM-uri în 2020. Ajutați clienții mai repde cu LiveAgent.

    Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

    Start Free Trial x