Sunteți în căutarea unei alternative pentru Dashly?

Căutați un alt software de asistență pentru clienți și comunicare?

LiveAgent este soluția de asistență de utimă generație pentru afacerea dvs. Oferiți asistență și comunicați prin intermediul unui număr mare de canale, cum ar fi email, chat live sau chiar Instagram. Trecerea la LiveAgent este ușoară și rapidă.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Platformă de marketing conversațional cu call center încorporat.
Descoperiți LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Alternativă puternică pentru Dashly

Obțineți mai mult pentru afacerea dvs. LiveAgent este un instrument excelent de comunicare care acceptă email, rețele de socializare, bază de cunoștințe, chat live și call center. Cu peste 175 de funcții și peste 40 de integrări, afacerea dvs. va avea tot ce are nevoie pentru a oferi asistență.

Toate acestea vin la un preț care nu vă va speria.

Asistență pentru clienți mai bună

Asistența pentru clienți este o parte importantă a oricărei afaceri de succes și, prin urmare, nu trebuie neglijată. Prin utilizarea unui software special axat pe furnizarea unei soluții mai bune pentru îngrijirea clienților, puteți crește satisfacția clienților și rentabilitatea investiției.

Păstrați-i fericiți cu software-ul potrivit.

Customer providing review for service on mobile phone

3 motive pentru care companiile trec la LiveAgent

Satisfacție îmbunătățită

LiveAgent crește satisfacția clienților & îmbunătățește ratele de conversie.

Productivitate crescută

Reduceți timpul de lucru al agenților dvs. și rezolvați mai multe cereri datorită căsuței noastre de primire universale.

Bogat în caracteristici

Peste 175 de funcții pentru a face fluxul dvs. de lucru mai ușor și mai plăcut.

Do more customer support for less money

Obțineți mai mult la un preț corect

Să oferiți afacerii dvs. un suport excelent pentru clienți și software de comunicare nu înseamnă că vă veți ruina bugetul. LiveAgent vă oferă trei planuri plătite grozave, care sunt pline de instrumente, funcții și integrări pentru a vă ajuta să oferiți un suport mai bun.

Vedeți planurile noastre de prețuri și aflați mai multe.

Căutați un software de asistență mai bun?

LiveAgent este cel mai recenzat și cel mai apreciat software de asistență pentru IMM-uri în 2020. Rămâneți mai aproape de clienții dvs. și ajutați-i mai rapid cu LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Vedeți de ce companiile au trecut la LiveAgent

  • “Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert

  • Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik

  • „Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron

  • „Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam

  • „Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad

  • „Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga

  • “Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal

  • „Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit
Related Articles to Alternativă pentru Dashly
LiveAgent este o soluție de asistență care vă permite să vă duceți mai departe serviciul clienți. Email, chat live, rețele de socializare (Facebook, Instagram și multe altele).

Sunteți în căutarea unei alternative pentru Front?

LiveAgent este preferatul clienților în comparație cu alte servicii de asistență precum Zendesk și Freshdesk datorită prețului accesibil și a funcționalităților sale avansate, cum ar fi integrarea cu rețelele sociale, chatul live și automatizarea. Utilizatorii apreciază de asemenea echipa de asistență excelentă și posibilitatea de a trimite e-mailuri (nu tichete), de a atașa fișiere și de a organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în alte platforme de asistență.

Treceți de la LeadDesk la LiveAgent și descoperiți avantajele, cum ar fi suportul excelent pe mai multe canale, cel mai rapid chat live și multe altele.

Sunteți în căutarea unei alternative pentru LeadDesk?

LiveAgent oferă clienților dvs. multiple opțiuni pentru comunicare, incluzând asistență prin email, chat live, baza de cunoștințe, call center sau medii de socializare, comparativ cu asistența telefonică oferită de LeadDesk. De asemenea, aveți cea mai rapidă viteză de chat live de pe piață, ceea ce va reduce timpul de așteptare al clienților.

Descoperiți cele mai bune alternative de program informatic de asistență pentru urmărirea și gestionarea întrebărilor și solicitărilor de pe rețelele sociale. Comparați evaluări, caracteristici și multe altele.

V-ați săturat de programul actual de asistență pe rețele sociale?

Platformele de birou pentru asistența pentru rețele sociale oferă caracteristici avansate, cum ar fi sistemele CRM încorporate și mesajele programate, împreună cu răspunsuri predefinite, economisind timp și oferind răspunsuri rapide și personalizate clienților. O aplicație mobilă este disponibilă pentru a menține un serviciu excelent în mișcare, iar alternativele de birou oferă funcții bogate de automatizare pentru activitățile plictisitoare și repetitive.

LiveAgent este o soluție de asistență care conectează mai multe canale într-o singură interfață. Migrați de la Crisp la LiveAgent și începeți să obțineți avantaje în industrie.

Treceți de la Crisp la LiveAgent?

LiveAgent este un software de asistență pentru IMM-uri cel mai recenzat și cel mai bine evaluat în 2020, alături de companii precum Huawei, BMW, Yamaha și Universitatea Oxford. Prin intermediul său, puteți oferi asistență de clasă mondială clienților dvs. Există două pachete de abonament disponibile, pentru întreprinderile mici și specialiști în marketing. Încercați-l acum cu un preț lunar de 15 $ pentru Tichet și 29 $ pentru Tichet+chat.

LiveAgent este o soluție de asistență care conectează mai multe platforme într-o singură interfață. Aflați despre alternativa Chaport și începeți să obțineți avantaje comerciale.

Sunteți în căutarea unei alternative pentru Chaport?

LiveAgent este considerat un instrument excelent pentru servicii de asistență și a primit recenzii pozitive de la clienți care l-au comparat cu alte platforme precum Zendesk și Freshdesk. Utilizatorii apreciază stabilizatea serviciului, caracteristicile sale mobile și raportul său calitate-preț. În plus, nivelul avansat de automatizare, chatul live și integrarea cu rețelele sociale fac ca acest sistem să fie o alegere populară pentru proprietarii de afaceri mici și mari.

Doriți să migrați de la Gorgias? Încercați migrarea gratuită către LiveAgent. Putem migra gratuit toate persoanele, tichetele, etichetele și multe altele.

Migrați de la Gorgias la LiveAgent

LiveAgent este o soluție excelentă și rentabilă pentru comunicarea cu clienții și îmbunătățirea serviciului acestora. Echipa de asistență răspunde prompt și oferă soluții rapide de implementat, iar instrumentul facilitează sprijinirea clienților și îmbunătățește productivitatea. Utilizatorii recomandă cu încredere LiveAgent și susțin că este mai bun decât alte produse similare de pe piață.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație