Căutați un alt software de asistență pentru clienți și comunicare?
LiveAgent este soluția de asistență de utimă generație pentru afacerea dvs. Oferiți asistență și comunicați prin intermediul unui număr mare de canale, cum ar fi email, chat live sau chiar Instagram. Trecerea la LiveAgent este ușoară și rapidă.
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Obțineți mai mult pentru afacerea dvs. LiveAgent este un instrument excelent de comunicare care acceptă email, rețele de socializare, bază de cunoștințe, chat live și call center. Cu peste 175 de funcții și peste 40 de integrări, afacerea dvs. va avea tot ce are nevoie pentru a oferi asistență.
Toate acestea vin la un preț care nu vă va speria.
Asistența pentru clienți este o parte importantă a oricărei afaceri de succes și, prin urmare, nu trebuie neglijată. Prin utilizarea unui software special axat pe furnizarea unei soluții mai bune pentru îngrijirea clienților, puteți crește satisfacția clienților și rentabilitatea investiției.
Păstrați-i fericiți cu software-ul potrivit.
LiveAgent crește satisfacția clienților & îmbunătățește ratele de conversie.
Reduceți timpul de lucru al agenților dvs. și rezolvați mai multe cereri datorită căsuței noastre de primire universale.
Peste 175 de funcții pentru a face fluxul dvs. de lucru mai ușor și mai plăcut.
Să oferiți afacerii dvs. un suport excelent pentru clienți și software de comunicare nu înseamnă că vă veți ruina bugetul. LiveAgent vă oferă trei planuri plătite grozave, care sunt pline de instrumente, funcții și integrări pentru a vă ajuta să oferiți un suport mai bun.
Vedeți planurile noastre de prețuri și aflați mai multe.
LiveAgent este cel mai recenzat și cel mai apreciat software de asistență pentru IMM-uri în 2020. Rămâneți mai aproape de clienții dvs. și ajutați-i mai rapid cu LiveAgent.
“Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert
Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik
„Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron
„Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam
„Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad
„Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga
“Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal
„Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison
Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!
Sunteți curios să vedeți cum ne situăm în raport cu alte soluții populare de live chat? Consultați paginile noastre de comparație și descoperiți tot ce avem de oferit.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date