Sunteți în căutarea unei alternative pentru Front?
LiveAgent este preferatul clienților în comparație cu alte servicii de asistență precum Zendesk și Freshdesk datorită prețului accesibil și a funcționalităților sale avansate, cum ar fi integrarea cu rețelele sociale, chatul live și automatizarea. Utilizatorii apreciază de asemenea echipa de asistență excelentă și posibilitatea de a trimite e-mailuri (nu tichete), de a atașa fișiere și de a organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în alte platforme de asistență.
Sunteți în căutarea unei alternative pentru LeadDesk?
LiveAgent oferă clienților dvs. multiple opțiuni pentru comunicare, incluzând asistență prin email, chat live, baza de cunoștințe, call center sau medii de socializare, comparativ cu asistența telefonică oferită de LeadDesk. De asemenea, aveți cea mai rapidă viteză de chat live de pe piață, ceea ce va reduce timpul de așteptare al clienților.
V-ați săturat de programul actual de asistență pe rețele sociale?
Platformele de birou pentru asistența pentru rețele sociale oferă caracteristici avansate, cum ar fi sistemele CRM încorporate și mesajele programate, împreună cu răspunsuri predefinite, economisind timp și oferind răspunsuri rapide și personalizate clienților. O aplicație mobilă este disponibilă pentru a menține un serviciu excelent în mișcare, iar alternativele de birou oferă funcții bogate de automatizare pentru activitățile plictisitoare și repetitive.
Treceți de la Crisp la LiveAgent?
LiveAgent este un software de asistență pentru IMM-uri cel mai recenzat și cel mai bine evaluat în 2020, alături de companii precum Huawei, BMW, Yamaha și Universitatea Oxford. Prin intermediul său, puteți oferi asistență de clasă mondială clienților dvs. Există două pachete de abonament disponibile, pentru întreprinderile mici și specialiști în marketing. Încercați-l acum cu un preț lunar de 15 $ pentru Tichet și 29 $ pentru Tichet+chat.
Sunteți în căutarea unei alternative pentru Chaport?
LiveAgent este considerat un instrument excelent pentru servicii de asistență și a primit recenzii pozitive de la clienți care l-au comparat cu alte platforme precum Zendesk și Freshdesk. Utilizatorii apreciază stabilizatea serviciului, caracteristicile sale mobile și raportul său calitate-preț. În plus, nivelul avansat de automatizare, chatul live și integrarea cu rețelele sociale fac ca acest sistem să fie o alegere populară pentru proprietarii de afaceri mici și mari.
Migrați de la Gorgias la LiveAgent
LiveAgent este o soluție excelentă și rentabilă pentru comunicarea cu clienții și îmbunătățirea serviciului acestora. Echipa de asistență răspunde prompt și oferă soluții rapide de implementat, iar instrumentul facilitează sprijinirea clienților și îmbunătățește productivitatea. Utilizatorii recomandă cu încredere LiveAgent și susțin că este mai bun decât alte produse similare de pe piață.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date