Căutați un software gratuit de gestionare a clienților?

LiveAgent este alegerea potrivită pentru afacerea dvs. Vă veți bucura de un cont gratuit pentru totdeauna și veți accesa caracteristici esențiale pentru a oferi asistență excelentă pentru clienți și gestionarea clienților.

LiveAgent este cel mai recenzat și cel mai apreciat software de asistență pentru IMM-uri în 2020. Rămâneți mai aproape de clienții dvs. și ajutați-i mai rapid cu LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Avantajele software-ului gratuit de gestionare a clienților

Gestionarea relației cu clienții nu trebuie să fie dificilă atunci când aveți instrumentul potrivit pentru lucru.

Un singur loc de contact

Solicitările clienților dvs. sunt stocate într-un singur loc, ceea ce vă permite să vă concentrați asupra rezolvării, nu asupra căutării. Toată comunicarea dvs. este organizată sub un singur acoperiș.

Clienți satisfăcuți

Vă puteți satisface clienții chiar și cu un cont gratuit, unde aveți acces la funcții esențiale pentru furnizarea de asistență pentru clienți.

Creșterea productivității

Rezolvarea gestionării clienților cu LiveAgent vă permite să vă măriți fluxul de lucru și să vă eficientizați asistența.

LiveAgent | Quick Help Desk Software Overview | Live Agent05:20Youtube video: LiveAgent | Quick Help Desk Software Overview
Live Agent

Managementul clienților cu LiveAgent

Faceți din interacțiunea cu clientul prioritatea maximă cu software-ul potrivit. Cu software-ul gratuit de gestionare a clienților LiveAgent, veți obține un singur loc pentru toate e-mailurile, chat-urile live, apelurile și formularele de contact. Și veți putea să vă bucurați de un număr nelimitat de agenți pentru a vă gestiona toată comunicarea.

Lista funcțiilor din contul gratuit LiveAgent

Planul LiveAgent gratuit este limitat și nu include toate funcțiile de ticketing și de asistență, precum automatizări, reguli, SLA-uri, conturi sociale și rapoarte avansate … Verificați și comparați ce funcții sunt incluse sau lipsesc din planul gratuit.

Free help desk software migration icon

Plan gratuit

Gratuit

Istoric al tichetelor de 7 zile

Integrări limitate

Fără conturi de socializare

Funcții lipsă

Free Live Chat-icon

Plan plătit

de la 15$/lună

Fără limitări

O mulțime de caracteristici utile

Conturi de rețele de socializare

Istoric complet al mesajelor

și multe altele…

LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Chat live gratuit

Cu chat-ul live de pe site-ul dvs. web, puteți interacționa direct cu clienții dvs. înainte ca aceștia să părăsească site-ul dvs. web. Chat-ul live oferă o soluție rapidă pentru clienții dvs. care caută sfaturi sau informații.

LiveAgent are cel mai rapid widget de chat live de pe piață, cu viteză de afișare a chat-ului la 2,5 secunde. Și este inclus în contul gratuit, fără alte obligații atașate.

Sistem de ticketing gratuit

Sistemul de tichete LiveAgent este răspunsul potrivit pentru orice afacere. Un sistem de ticketing transformă întreaga comunicare a clienților dvs. în tichete care sunt sortate automat în tabloul de bord al LiveAgent.

Gata cu comunicarea dezordonată sau căutarea interminabilă în canale separate. Totul este plasat într-un singur instrument excelent pentru confortul dumneavoastră. 

 

LiveAgent: Ticketing Software Demo | Live Agent03:21Youtube video: LiveAgent: Ticketing Software Demo
Live Agent
Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Call center gratuit

Configurați propriul call center în câteva minute și gestionați-vă clienții la un nivel mai personal prin browser, telefon hardware sau aplicații mobile. Asta înseamnă că nici măcar nu trebuie să cumpărați o configurație telefonică sau să cumpărați hardware special pentru a configura un call center fizic, dacă nu doriți.

Toate lucrurile care țin de apelurile telefonice sunt gestionate de LiveAgent și vă puteți concentra pe a vă ajuta clienții.

Bază de cunoștințe gratuită

Știați că clienții au posibilitatea să caute singuri informații înainte de a contacta agenții de asistență? Creați-vă gratuit baza de cunoștințe și oferiți clienților dvs. articole utile în funcție de afacerea dvs. Puteți chiar să o personalizați pentru a se potrivi cu brandul companiei dvs. 

Creați articole despre cele mai frecvente întrebări și lăsați agenții dvs. să se concentreze pe probleme mai critice.

book lover - illustration
man and woman winners-illustration

Sunteți gata pentru o mai bună gestionare a clienților?

Faceți o schimbare în gestionarea clienților și oferiți clienților dvs. tot ce puteți. Nu trebuie să vă coste nimic. În cazul în care doriți ceva suplimentar, puteți trece la un plan plătit, plin de funcții minunate, asistență pe rețelele de socializare și multe altele la un preț rezonabil.

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Articole legate deSoftware gratuit de gestionare a clienților
Doriți să vă creați un cont gratuit LiveAgent? Vă rugăm să vă înregistrați. Este foarte simplu și setarea durează doar câteva minute.

Creați un cont gratuit

LiveAgent este un software popular pentru serviciul clienților, care include sisteme de telefonie VoIP, software pentru centre de apeluri primite, gestionarea reclamațiilor, portalul clienților și gestionarea e-mailurilor. Compania oferă contacte de vânzări și posibilitatea de a vă programa o demonstrație. LiveAgent deține drepturi de autor și respectă termenii și condițiile, politica de securitate și politica de confidențialitate GDPR. Momentan, utilizatorilor li se construiește un cont și un tablou de bord pentru LiveAgent. Datele de autentificare vor fi trimise prin e-mail după finalizarea instalării.

Cele mai bune alternative de conversații directe conțin un set specific de caracteristici care vă vor ajuta în drumul spre succes. Descoperiți-le chiar astăzi!

Descoperiți cea mai bună alternativă pentru conversații directe

Find the best solutions for your needs with our comprehensive comparisons of office assistance for social media, self-service alternatives, ticket management, and call center solutions. Our reviews provide user evaluations, pricing, functionality, and ease of use to help you make informed decisions.

Examinați cea mai bună comparație a centrelor de apeluri pentru 2022, în funcție de preț, caracteristici, funcționalitate și recenziile clienților de pe Capterra, G2 și multe altele!

Alternativă de centru de apeluri pentru vânzări și asistență

Consultați cele mai bune alternative de gestionare a tichetelor de pe piață, bazate pe recenziile utilizatorilor de pe Capterra și ușurința de utilizare. Găsiți soluția ideală pentru biroul de asistență pentru rețele sociale și alegeți interfața de conversații directe cu cele mai multe caracteristici. Aflați cum soluția LiveAgent se compară cu celelalte platforme de gestionare a tichetelor de pe piață.

Căutați o alternativă mai bună pentru LivePerson? Luați în considerare software-ul de asistență multi-canal premiat, LiveAgent.

Căutați o alternativă mai bună pentru LivePerson?

LiveAgent este o soluție excelentă pentru comunicarea cu clienții, care se diferențiază de alte produse similare prin valoarea adăugată. Cu această platformă, puteți oferi clienților asistență mai bună și mai rapidă, clasifica natura tichetelor și urmări statisticile cu privire la nevoile clienților. Utilizatorii o consideră ușor de utilizat, eficient și rentabilă, iar echipa de asistență oferă soluții prompte. LiveAgent este o alegere excelentă pentru orice afacere online.

Chat-ul online gratuit este un tip de comunicare între două sau mai multe persoane prin intermediul internetului. Este un chat în timp real care utilizează o aplicație bazată pe web.

Chat online gratuit

LiveAgent offers free online chat services for customers, allowing real-time communication and improving relationships. Additionally, LiveAgent provides email and complaint management, VoIP support, and customizable chat widgets. The use of online chat is popular and can lead to increased sales, with LiveAgent offering a free software solution for customer service. It can be configured to meet the needs of users.

The Customer Service Benchmark Report summarizes the LiveAgent Demo, pricing, features, integrations, and alternatives. The company also provides support, a migration portal, and a customer portal. LiveAgent offers software for customer service, VoIP, self-service, call centers, complaint management, and email management. The company also offers affiliate and partnership programs, as well as a blog, academy, and webinars for learning and testing. LiveAgent can be contacted through sales contacts, social media, and a newsletter. Quality Unit, LLC owns LiveAgent and maintains their privacy and security policies.

Raport de referință privind serviciul clienți

Un serviciu bun pentru clienți și experiențele memorabile sunt cele mai importante factori pentru păstrarea clienților în această piață hipersaturată. Abordarea centrată pe client poate include măsurarea indicatorilor serviciilor pentru clienți, instruirea agenților și implementarea tehnologiilor noi cum ar fi sistemele de gestionare a serviciilor pentru clienți și a relațiilor cu clienții. O echipă bine informată și organizată poate avea un impact semnificativ asupra reputației unei afaceri, fidelității clienților și fluxului de venituri.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație