Luați-vă rămas bun de la banalul program care funcționează greoi

Mutați-vă la LiveAgent & vom migra gratuit datele dvs. de pe LivePerson.

  • ✓ Fără taxă de instalare
  • ✓ Suport permanent, 24/7
  • ✓ Nu se solicită card bancar
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Migrați de la LivePerson?

Dacă doriți să transferați tichetele, baza de cunoștințe, serviciul de live chat și altele de pe LivePerson pe LiveAgent, vă aflați în locul potrivit.

Primind asistență de la echipa noastră de suport, procesul de migrare de la LivePerson la LiveAgent este gratuit. De asemenea, migrarea este rapidă și efectuată în deplină siguranță. Aflați mai multe despre migrarea de la LivePerson.

Ce tip de date puteți migra cu ajutorul serviciului nostru de migrare?

Persoane

Transferați multiple tipuri de persoane, profile ale agenților și date de contact ale clienților.

Tichete

Transferați tichete odată cu informațiile și istoricul acestora.

Etichete

Migrați tag-uri (etichete) și departamente.

LivePerson vs LiveAgent comparație

Funcționalități Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă pentru serviciul de suport clienți! Nu se solicită card bancar.
LivePerson
Ticketing
Include un instrument de gestiune care procesează și clasifică solicitările clienților.
LiveAgent oferă servicii de ticketing.
LivePerson oferă servicii de ticketing.
Live Chat
Un widget pentru chat în timp real pe care îl puteți instala pe orice website.
LiveAgent oferă soluția Live Chat
LivePerson oferă soluția Live Chat
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri utilizând funcția de distribuire automată a acestora.
LiveAgent oferă soluția Call Center.
LivePerson nu oferă soluția Call Center.
Auto-asistență
O funcție care vă dă posibilitatea de a construi un portal pentru clienți pe care clienții se pot înregistra pentru a accesa propriile tichete și conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă portalul de auto-asistență.
LivePerson oferă portalul de auto-asistență.
Facebook
O integrare a rețelei Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media.
LiveAgent oferă integrare pentru Facebook.
LivePerson oferă integrare pentru Facebook
Twitter
O integrare a rețelei Twitter care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De semenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă Tweet-urilor direct din program.
LiveAgent oferă integrarea pentru Twitter.
LivePerson oferă integrarea pentru Twitter.
Instagram
O integrare a rețelei Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media.
LiveAgent oferă integrare pentru Instagram.
LivePerson oferă integrare pentru Instagram.
Viber
O integrare a rețelei Viber care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă și să transmită mesaje pe Viber direct din programului help desk pentru social media.
LiveAgent oferă integrare pentru Viber.
LivePerson nu oferă integrare pentru Viber.
Baza de informații
O bază care conține informații esențiale, inclusiv un ghid pentru remedierea erorilor, rubrica de întrebări frecvente și articole de tipul "cum să".
LiveAgent oferă posibilitatea creării bazei de informații
LivePerson oferă posibilitatea creării bazei de informații
Forum pentru clienți
Un panou pentru discuții online pentru clienți care se regăsește în cadrul bazei de informații.
LiveAgent oferă soluția de forum pentru clienți.
LivePerson oferă soluția de forum pentru clienți.
Automatizare și Reguli
Puteți automatiza fluxuri de lucru pentru a elimina task-urile repetitive.
LiveAgent oferă soluția automatizării și stabilirii regulilor
LivePerson oferă posibilitatea automatizării și stabilirii regulilor
API
Un set de funcții care permite diferitelor aplicații să funcționeze împreună.
LiveAgent oferă funcții API.
LivePerson oferă funcții API.
Interactive Voice Response (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a intra în legătură cu un operator/agent.
LiveAgent oferă soluția IVR.
LivePerson nu oferă soluția IVR.
Apeluri video
Un apel care include și video, asemănător cu apelurile de pe Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă posibilitatea efectuării apelurilor video.
LivePerson nu oferă posibilitatea efectuării apelurilor video.
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră și nu sunt șterse - le puteți vizualiza oricând.
LiveAgent oferă istoric nelimitat.
LivePerson oferă istoric nelimitat.
Număr nelimitat de website-uri
Puteți utiliza programul pe un număr nelimitat de website-uri.
LiveAgent oferă posibilitatea utilizarii programului pe un număr nelimitat de website-uri.
LivePerson oferă posibilitatea utilizarii programului pe un număr nelimitat de website-uri.
Număr nelimitat de butoane de chat
Puteți instala un număr nelimitat de butoane de chat pe website-urile dvs.
LiveAgent oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat.
LivePerson oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat.
Tichete/Email-uri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de email-uri și tichete.
LiveAgent oferă email-uri/tichete nelimitate.
LivePerson oferă email-uri/tichete nelimitate.
Număr nelimitat de apeluri înregistrate
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrare oricând doriți.
LiveAgent oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri.
LivePerson nu oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri.
Suport permanent 24/7
Oferiți clienților suport permanent, 24/7 fără a fi limitat la un număr maxim de solicitări care pot fi adresate.
LiveAgent oferă opțiunea de suport permanent, 24/7.
LivePerson oferă opțiunea de suport permanent, 24/7.
Maximum queue time

Migrarea de la LivePerson, fără costuri

Suntem conștienți de faptul că nu toate programele de suport sunt potrivite pentru toată lumea, chiar dacă cei de la LivePerson au făcut o treabă minunată. Migrați de la aplicația de suport LivePerson la cea LiveAgent. Vă păstrați datele și oferiți un serviciu excepțional de suport cu un program diferit. Cu LiveAgent sunteți pe drumul cel bun.

Vă putem ajuta cu migrarea la programul de suport LiveAgent al profilelor agenților, tichetelor de pe live chat sau oricăror tichete, etichete, date de contact ale clienților și feedback-ul acestora. Ne ocupăm noi, gratuit. Nu ezitați să ne contactați pentru a discuta mai multe despre migrarea mai multor date, cum ar fi baza de informații și alte lucruri de care mai aveți nevoie. Puteți încerca înainte, gratuit, dând click mai jos.

Avantajele migrării în totalitate de la LivePerson la LiveAgent

Satisfaction prediction scores

Experiență excelentă pentru clienți

Echipa noastră de suport nu este disponibilă doar pentru câteva ore, ci în permanență, 24/7. Suntem la dispoziția dvs de câte ori aveți nevoie de noi.

Web helpdesk icon

Program optimizat de servicii de asistență

Tichete, live chat, bază de informații, call center sau suport social media? Le deținem pe toate, astfel încât să puteți oferi cele mai bune servicii de suport clienți.

Reports

Economisiți mai mult și câștigați mai mult

Îmbunătățiți-vă rata de conversie și economisiți bani prin alegerea celui mai bun plan de acțiune.

Sandbox

Mai multe limbi disponibile

Este minunat atunci când programul de asistență vorbește pe limba dvs. și a clienților dvs.

Aruncați o privire pe funcționalitățile LiveAgent

Oferiți clienților asistență de excepție

Programul de asistență ar trebui să vă furnizeze toate instrumentele de care aveți nevoie, ca să vă puteți canaliza energia spre oferirea unui serviciu și unei experiențe grozave de suport clienți. Aduceți o îmbunătățire a serviciului de suport prin servicii eficiente de live chat, call center, bază de informații, suport social media (inclusiv Instagram) și multe altele.

Mai mult decât atât, ne dăm toată silința pentru a ieși în evidență drept exemplu, prin oferirea la rândul nostru a unui serviciu de suport de excepție clienților noștri. Vă oferim suport permanent, 24/7. Contactați-ne oricând aveți nevoie și vom fi la dispoziția dvs pentru a vă ajuta.

get inspired

Cum este experiența clienților cu LiveAgent?

increase availability

Sunteți pregătit să migrați de la LivePerson la LiveAgent?

Dacă doriți să ne acordați o șansă, nu trebuie decât să dați click pe butonul de mai jos sau să contactați echipa noastră de suport pentru a discuta despre opțiunile dvs de migrare de la LivePerson.

Migrați de la un alt program?

Transferați-vă gratuit datele de la oricare din furnizorii de programe de suport de mai jos. Migrați astăzi. Contați pe noi!

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Articole legate deMigrarea de la LivePerson
API este o abreviere de la Application Programming Interface (Interfață de Programare a Aplicației) care combină instrumente și coduri. Software-urile folosesc API pentru a integra alte aplicații.

Interfață de Programare a Aplicației

Importanța marketingului în zilele noastre și utilizarea tehnologiei și a mediilor sociale în marketing sunt evidențiate. API-ul este esențial pentru comunicarea între segmentele de software. Există trei politici de lansare a API-urilor - Private, Public și Partner. LiveAgent folosește API pentru integrare.

677682 Custom Roles Available Permissions

Custom roles available permissions

LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.

Rapoartele, sau altfel spus analizele, vă oferă informații generale despre ceea ce se întâmplă în contul dvs. LiveAgent oferă rapoarte extinse

Rapoarte

Rapoartele LiveAgent furnizează informații generale despre performanța contului și nevoile de îmbunătățire în serviciul clienților. Oferă diverse tipuri de rapoarte, inclusiv analize generale, rapoarte de performanță, de agent, de departament și de timp, care pot fi exportate în fișiere CSV.

Anexați fișiere la articolele din baza de cunoștințe. Încercați funcția LiveAgent de adăugare de anexe în articole. Citiți mai multe în prezentul articol.

Anexe în articole

Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.

Doriți să vă creați un cont gratuit LiveAgent? Vă rugăm să vă înregistrați. Este foarte simplu și setarea durează doar câteva minute.

Try small business plan

LiveAgent este un software popular pentru serviciul clienților, care include sisteme de telefonie VoIP, software pentru centre de apeluri primite, gestionarea reclamațiilor, portalul clienților și gestionarea e-mailurilor. Compania oferă contacte de vânzări și posibilitatea de a vă programa o demonstrație. LiveAgent deține drepturi de autor și respectă termenii și condițiile, politica de securitate și politica de confidențialitate GDPR. Momentan, utilizatorilor li se construiește un cont și un tablou de bord pentru LiveAgent. Datele de autentificare vor fi trimise prin e-mail după finalizarea instalării.

LiveAgent este un program informatic de birou de asistență omnicanal care adună interacțiunile cu clienții de pe mai multe canale, inclusiv cele mai populare platforme de rețele sociale.

Program informatic de asistență pe rețele sociale lipsit de stres.

Platforma LiveAgent adună toate mențiunile și mesajele într-un singur loc, eficientizând astfel asistența pentru clienți. De asemenea, oferă diverse planuri cu prețuri transparente și poate fi adaptată oricărei dimensiuni de companie.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x