Dacă doriți să transferați tichetele, baza de cunoștințe, serviciul de live chat și altele de pe LivePerson pe LiveAgent, vă aflați în locul potrivit.
Primind asistență de la echipa noastră de suport, procesul de migrare de la LivePerson la LiveAgent este gratuit. De asemenea, migrarea este rapidă și efectuată în deplină siguranță. Aflați mai multe despre migrarea de la LivePerson.
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Transferați multiple tipuri de persoane, profile ale agenților și date de contact ale clienților.
Funcționalități | Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă pentru serviciul de suport clienți! Nu se solicită card bancar. | LivePerson |
---|---|---|
Ticketing
Include un instrument de gestiune care procesează și clasifică solicitările clienților. | LiveAgent oferă servicii de ticketing. | LivePerson oferă servicii de ticketing. |
Live Chat
Un widget pentru chat în timp real pe care îl puteți instala pe orice website. | LiveAgent oferă soluția Live Chat | LivePerson oferă soluția Live Chat |
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri utilizând funcția de distribuire automată a acestora. | LiveAgent oferă soluția Call Center. | LivePerson nu oferă soluția Call Center. |
Auto-asistență
O funcție care vă dă posibilitatea de a construi un portal pentru clienți pe care clienții se pot înregistra pentru a accesa propriile tichete și conținutul bazei de cunoștințe. | LiveAgent oferă portalul de auto-asistență. | LivePerson oferă portalul de auto-asistență. |
Facebook
O integrare a rețelei Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media. | LiveAgent oferă integrare pentru Facebook. | LivePerson oferă integrare pentru Facebook |
Twitter
O integrare a rețelei Twitter care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De semenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă Tweet-urilor direct din program. | LiveAgent oferă integrarea pentru Twitter. | LivePerson oferă integrarea pentru Twitter. |
Instagram
O integrare a rețelei Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media. | LiveAgent oferă integrare pentru Instagram. | LivePerson oferă integrare pentru Instagram. |
Viber
O integrare a rețelei Viber care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă și să transmită mesaje pe Viber direct din programului help desk pentru social media. | LiveAgent oferă integrare pentru Viber. | LivePerson nu oferă integrare pentru Viber. |
Baza de informații
O bază care conține informații esențiale, inclusiv un ghid pentru remedierea erorilor, rubrica de întrebări frecvente și articole de tipul "cum să". | LiveAgent oferă posibilitatea creării bazei de informații | LivePerson oferă posibilitatea creării bazei de informații |
Forum pentru clienți
Un panou pentru discuții online pentru clienți care se regăsește în cadrul bazei de informații. | LiveAgent oferă soluția de forum pentru clienți. | LivePerson oferă soluția de forum pentru clienți. |
Automatizare și Reguli
Puteți automatiza fluxuri de lucru pentru a elimina task-urile repetitive. | LiveAgent oferă soluția automatizării și stabilirii regulilor | LivePerson oferă posibilitatea automatizării și stabilirii regulilor |
API
Un set de funcții care permite diferitelor aplicații să funcționeze împreună. | LiveAgent oferă funcții API. | LivePerson oferă funcții API. |
Interactive Voice Response (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a intra în legătură cu un operator/agent. | LiveAgent oferă soluția IVR. | LivePerson nu oferă soluția IVR. |
Apeluri video
Un apel care include și video, asemănător cu apelurile de pe Skype, Zoom sau Facetime. | LiveAgent oferă posibilitatea efectuării apelurilor video. | LivePerson nu oferă posibilitatea efectuării apelurilor video. |
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră și nu sunt șterse - le puteți vizualiza oricând. | LiveAgent oferă istoric nelimitat. | LivePerson oferă istoric nelimitat. |
Număr nelimitat de website-uri
Puteți utiliza programul pe un număr nelimitat de website-uri. | LiveAgent oferă posibilitatea utilizarii programului pe un număr nelimitat de website-uri. | LivePerson oferă posibilitatea utilizarii programului pe un număr nelimitat de website-uri. |
Număr nelimitat de butoane de chat
Puteți instala un număr nelimitat de butoane de chat pe website-urile dvs. | LiveAgent oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat. | LivePerson oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat. |
Tichete/Email-uri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de email-uri și tichete. | LiveAgent oferă email-uri/tichete nelimitate. | LivePerson oferă email-uri/tichete nelimitate. |
Număr nelimitat de apeluri înregistrate
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrare oricând doriți. | LiveAgent oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri. | LivePerson nu oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri. |
Suport permanent 24/7
Oferiți clienților suport permanent, 24/7 fără a fi limitat la un număr maxim de solicitări care pot fi adresate. | LiveAgent oferă opțiunea de suport permanent, 24/7. | LivePerson oferă opțiunea de suport permanent, 24/7. |
Suntem conștienți de faptul că nu toate programele de suport sunt potrivite pentru toată lumea, chiar dacă cei de la LivePerson au făcut o treabă minunată. Migrați de la aplicația de suport LivePerson la cea LiveAgent. Vă păstrați datele și oferiți un serviciu excepțional de suport cu un program diferit. Cu LiveAgent sunteți pe drumul cel bun.
Vă putem ajuta cu migrarea la programul de suport LiveAgent al profilelor agenților, tichetelor de pe live chat sau oricăror tichete, etichete, date de contact ale clienților și feedback-ul acestora. Ne ocupăm noi, gratuit. Nu ezitați să ne contactați pentru a discuta mai multe despre migrarea mai multor date, cum ar fi baza de informații și alte lucruri de care mai aveți nevoie. Puteți încerca înainte, gratuit, dând click mai jos.
Echipa noastră de suport nu este disponibilă doar pentru câteva ore, ci în permanență, 24/7. Suntem la dispoziția dvs de câte ori aveți nevoie de noi.
Tichete, live chat, bază de informații, call center sau suport social media? Le deținem pe toate, astfel încât să puteți oferi cele mai bune servicii de suport clienți.
Îmbunătățiți-vă rata de conversie și economisiți bani prin alegerea celui mai bun plan de acțiune.
Este minunat atunci când programul de asistență vorbește pe limba dvs. și a clienților dvs.
Programul de asistență ar trebui să vă furnizeze toate instrumentele de care aveți nevoie, ca să vă puteți canaliza energia spre oferirea unui serviciu și unei experiențe grozave de suport clienți. Aduceți o îmbunătățire a serviciului de suport prin servicii eficiente de live chat, call center, bază de informații, suport social media (inclusiv Instagram) și multe altele.
Mai mult decât atât, ne dăm toată silința pentru a ieși în evidență drept exemplu, prin oferirea la rândul nostru a unui serviciu de suport de excepție clienților noștri. Vă oferim suport permanent, 24/7. Contactați-ne oricând aveți nevoie și vom fi la dispoziția dvs pentru a vă ajuta.
Roman Bosch
Partly
Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.
Răzvan Sava
Webmaster Deals
De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.
Viviane Carter
CSI Products
Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.
Christian Lange
Lucky-Bike
Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.
Jens Malmqvist
Projure
Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.
Catana Alexandru
Websignal
Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.
Jan Wienk
All British Casino
Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...
Sissy Böttcher
Study Portals
Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.
Peter Koning
TypoAssassin
Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.
Aranzazu F
Factorchic
Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.
Martin Drugaj
Atomer
Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.
Ivan Golubović
AVMarket
Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.
Alexandra Danišová
Nay
Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...
David Chandler
Volterman
Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.
Dacă doriți să ne acordați o șansă, nu trebuie decât să dați click pe butonul de mai jos sau să contactați echipa noastră de suport pentru a discuta despre opțiunile dvs de migrare de la LivePerson.
Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!
Transferați-vă gratuit datele de la oricare din furnizorii de programe de suport de mai jos. Migrați astăzi. Contați pe noi!
Aveți nevoie să vă îmbunătățiți reputația de marketing?
Răspundeți la mențiunile sociale pozitive și negative și simplificați interacțiunile clienților cu un software de birou de asistență pentru a vă îmbunătăți imaginea de marketing.
Chat live pentru întreprinderi de afaceri
Software-ul de chat live este o soluție eficientă și rentabilă pentru comunicarea cu clienții. Este o așteptare a clienților și poate aduce numeroase beneficii, inclusiv timp redus de așteptare și implicare crescută.
Este esențial să ai o bună gestionare a clienților pentru o afacere mică. LiveAgent reprezintă o alternativă populară la Jira, având un raport calitate-preț excelent, asistență excelentă și ușurință de utilizare, precum și caracteristici mobile și integrări utile. Învățarea și utilizarea software-ului pot fi efectuate prin portalul lor de asistență. Există și alte opțiuni populare de software pentru serviciul clienților, cum ar fi sistemele de telecomunicații VoIP și software-ul pentru gestionarea e-mailurilor.
LiveAgent is a customer support software that offers features such as ticket labeling, mass actions, and ticket waiting. They provide customer support through their portal and offer the option to subscribe to their newsletter for updates. The platform also includes a call center and integrates with social media platforms. They offer sales contacts for potential clients and provide a free demo, integration with other programs, and data migration.
Evaluarea satisfacției clienților
Oferiți clienților posibilitatea de a vă contacta prin diferite canale și răspundeți rapid la problemele lor. Colectați feedback și utilizându-l pentru a vă îmbunătăți acțiunile. Prioritizați satisfacția clienților și tratați-i individual.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date