V-ați săturat de software-ul dvs. de birou?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă Groove de pe piață.

Folosit de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Căutați o alternativă Groove?

Groove este un software grozav care a câștigat popularitate prin documentarea creșterii companiei lor prin intermediul blogului lor popular. Groove este simplu de utilizat și la prețuri competitive. Cu toate acestea, dacă sunteți în căutarea unei alternative Groove, luați în considerare LiveAgent.

La LiveAgent înțelegem că, cu software-ul excelent, vine un serviciu excelent pentru clienți. De aceea, am creat un software complet de asistență, care va spori productivitatea echipei dvs. de servicii pentru clienți, va crește satisfacția clienților și vă va economisi bani în același timp.

LiveAgent a deservit peste 15.000 de companii și 150 milioane de utilizatori finali din întreaga lume. Alăturați-vă acestora în furnizarea de servicii pentru clienți de talie mondială. Facem asta ușor.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Groove în comparație cu LiveAgent

Caracteristici Liveagent Groove
Ticketing
Conține un instrument de gestionare care procesează și catalogează solicitările de servicii pentru clienți.
LiveAgent oferă ticketing pentru 15 USD/ per agent / pe lună.
Groove oferă ticketing pentru 15 USD/ per agent / pe lună.
Live Chat
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
LiveAgent oferă Chat live în Ticket + Chat pentru 29 USD / per agent / pe lună.
Groove oferă chat live în plan pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Call Center
Un centru de apeluri care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri folosind distribuirea automată a apelurilor.
LiveAgent oferă Call Center
Groove nu oferă Call Center.
Self-Service
O caracteristică care vă permite să creați un portal pentru clienți pe care clienții dvs. să se poată înregistra pentru a-și accesa ticketele din trecut și conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă self-service în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Groove oferă self-service în plan pentru 49 USD / per agent / pe lună.
Facebook
O integrare pe Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență social media.
LiveAgent oferă o integrare Facebook în planul Ticket pentru o taxă suplimentară de 39 USD / pe lună / per account sau în plan All-inclusive fără taxe suplimentare.
Groove oferă o integrare Facebook în plan pentru 20 USD / per agent / pe lună.
Twitter
O integrare Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la Tweets direct din software.
LiveAgent oferă o integrare Twitter în planul de tickete pentru o taxă suplimentară de 39 USD / pe lună / per account sau în plan All-inclusive fără taxe suplimentare.
Groove oferă o integrare Twitter în plan pentru 20 USD / per agent / pe lună.
Instagram
O integrare Instagram care preia toate comentariile și menționează și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență social media.
LiveAgent oferă o integrare Instagram.
Groove nu oferă o integrare Instagram.
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul de birou de asistență social media.
LiveAgent oferă o integrare Viber.
Groove nu oferă o integrare Viber.
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de instruire.
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Groove oferă o bază de cunoștințe în plan pentru 49 USD / per agent / pe lună.
Forumul clienților
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., situat direct în baza dvs. de cunoștințe.
LiveAgent oferă forum clienților.
Groove nu oferă forum clienților.
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Groove oferă automatizare și reguli în plan pentru 25 USD / per agent / pe lună.
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
LiveAgent oferă funcții API în planul Ticket pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Groove oferă funcții API în plan pentru 25 USD / per agent / pe lună.
Interactive Voice Response (IVR)
O tehnologie care permite apelanților primiți să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a vorbi cu un operator uman.
LiveAgent oferă funcții IVR.
Groove nu oferă funcții IVR.
Apeluri video
Un apel care conține videoclipuri, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă apeluri video.
Groove nu oferă apeluri video.
Istoric Nelimitat
Ticketele nu expiră sau nu se șterg - le puteți vizualiza oricând.
LiveAgent oferă istoric nelimitat în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Groove oferă istoric nelimitat în plan pentru 25 USD / per agent / pe lună.
Site-uri web Nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Groove oferă site-uri web nelimitate în plan pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Butoane nelimitate de chat
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs. web.
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate în planul Ticket + Chat pentru 29 USD / per agent / pe lună.
Groove oferă butoane de chat nelimitate în plan pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Tickete / E-mailuri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tickete.
LiveAgent oferă un plan nelimitat de tickete / mesaje pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Groove oferă tickete / mesaje nelimitate în plan pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
Groove nu oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
Suport nelimitat 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7 fără a limita numărul de întrebări pe care le puteți trimite.
LiveAgent oferă suport nelimitat 24/7 în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Groove oferă suport nelimitat 24/7 în plan pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Person deciding between two solutions

Alternativă puternică Groove

Obținerea celui mai bun raport calitate-preț este crucială atunci când căutați un software de asistență excelent. Groove oferă trei pachete de bază diferite. LiveAgent oferă 4 pachete de bază la prețuri competitive, precum și funcții de completare, cum ar fi integrări de social media. Dacă sunteți în căutarea unei alternative Groove complete, luați în considerare LiveAgent. Avem un flux de tichete hibrid, căsuță de intrare unificată omnicanal, funcții de raportare și analiză, automatizare, gamificare și multe altele! Cu LiveAgent, veți obține mai mult pentru mai puțin. Încercați astăzi LiveAgent cu perioada de încercare de 14 zile, nu este necesar un card de credit.

Cel mai rapid widget de chat

Dacă căutați o alternativă Groove, iar viteza este o valoare importantă pentru dvs., LiveAgent ar putea fi ceea ce căutați. LiveAgent se mândrește cu cel mai rapid widget de chat de pe piață — se afișează în doar 2,5 secunde.

Un widget de chat rapid este calea de urmat dacă doriți să convertiți în mod eficient un vizitator al site-ului într-un client. Potrivit unui raport eMarketer, 35% dintre vizitatorii site-ului au făcut o achiziție online după ce au folosit chat-ul live.

The fastest live chat on the market

Motive pentru care companiile trec la LiveAgent

Aflați cum se distinge LiveAgent de alte alternative

Satisfacție îmbunătățită

LiveAgent crește satisfacția clienților și îmbunătățește ratele de conversie.

Productivitate crescută

Reduceți timpul de lucru al agenților dvs. și rezolvați mai multe întrebări ale clienților datorită căsuței noastre universale.

Plin de caracteristici utile

Cu mai mult de 179 de funcții de asistență, furnizarea de asistență va fi o nimica toată.

LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor

Suntem multilingvi

Software-ul nostru este multilingv. LiveAgent este disponibil în 43 de traduceri în diferite limbi (unele parțiale) și acceptă widget-uri adaptabile la limbă. Nu lăsați limbile străine să creeze o barieră între dvs. și clienții dvs. V-am acoperit.

Meritați ce-i mai bun

LiveAgent este cel mai revizuit și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru IMM-uri în 2020. De aceea este o alternativă excelentă la Groove. LiveAgent vă economisește timp și bani, astfel încât să vă puteți concentra asupra a ceea ce este important – construirea de relații semnificative cu clienții dvs.

Ready to switch to LiveAgent

Comparație LiveAgent vs. Groove

Vedeți cum ne comparăm cu Groove pe baza recenziilor clienților de la Capterra

comparison between LiveAgent and Groove

Curent începând cu 28.1.2020

Vedeți de ce trec companiile la LiveAgent

  • “Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert

  • Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik

  • „Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron

  • „Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam

  • „Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad

  • „Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga

  • “Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal

  • „Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

FAQ

Care sunt avantajele suplimentare ale utilizării LiveAgent față de Groove?

Avantajele suplimentare ale utilizării LiveAgent față de Groove includ o satisfacție crescută a clienților, reținerea clienților, costuri reduse ale serviciilor pentru clienți, o rată redusă de churn și un flux de lucru mai bun al agentului.

Related Articles to Alternativă la Groove
Dacă sunteți în căutarea unei alternative puternice pentru Crisp, luați în considerare LiveAgent. Este un software complet de asistență cu cel mai rapid widget de chat.

Aveți nevoie de o alternativă pentru Crisp?

LiveAgent este o alternativă excelentă pentru Crisp în ceea ce privește software-ul de asistență, oferind 4 pachete de bază la prețuri competitive și funcții suplimentare, inclusiv integrări sociale și un widget de chat extrem de rapid. Cu fluxul său de tichete hibrid, căsuța de intrare unificată și funcțiile de automatizare, gamificare și raportare, LiveAgent oferă o soluție completă și eficientă pentru afaceri. Cu o perioadă de testare de 14 zile, este ușor de încercat fără carte de credit. Vă rugăm să contactați echipa LiveAgent pentru a programa o demonstrație sau pentru a începe o conversație directă.

Vă întrebați ce face din LiveAgent o alegere bună pentru companiile de dezvoltare de software? Iată trei motive pentru care ne aleg.

Căutați un software de asistență mai bun?

Această secțiune descrie cum unii dintre potențialii clienți ai companiei ar putea să ia legătura cu aceștia prin intermediul chat-ului live sau al e-mail-ului obișnuit pentru a li se oferi răspunsuri prompte și a le urmări nevoile și cererile.

Liveagent este soluția de asistență pentru clienți supremă pentru afacerea dvs. Oferiți asistență prin mai multe canale și conturi. Oferiți ajutor cu cele mai bune instrumente și ușurați fluxul de lucru cu un sistem excelent de tichete. 4 motive pentru care companiile trec la cel mai rapid chat live liveagent, widgetul nostru de chat live este cel mai rapid de pe piață, cu viteze de chat afișate la 2,5 secunde.

Căutați o alternativă Vocalcom?

LiveAgent este mai avansat decât Vocalcom în privința celor mai multe caracteristici, inclusiv istoric nelimitat, site-uri nelimitate, butoane de chat nelimitate, apeluri video și suport disponibil 24/7. Ambele platforme oferă ticketing, chat live, Call Center, self-service și integrări cu Facebook, Twitter, Instagram și Viber, dar LiveAgent vine cu un forum al clienților și bază de cunoștințe. Ambele oferă, de asemenea, automatizare și reguli, dar API-urile sunt disponibile exclusiv pe LiveAgent.

Dacă sunteți în căutarea unei alternative puternice pentru Freshdesk, luați în considerare LiveAgent. LiveAgent are peste 179 de funcții de asistență disponibile la un preț competitiv

Căutați o alternativă pentru Freshdesk?

LiveAgent este o alternativă la Novocall și LivePerson pentru asistență clienți multi-canale în activitățile de ecommerce. Printre beneficiile acestuia se numără colectarea și automatizarea solicitărilor clienților într-un singur loc, îmbunătățirea serviciului pentru clienți și creșterea satisfacției și a vânzărilor. Utilizatorii pot urmări statisticile nevoilor clienților și clasifica natura tichetelor. LiveAgent oferă o soluție mai bună decât Kayako, la prețuri accesibile pentru clienți. De asemenea, contul LiveAgent poate fi construit și accesat direct după finalizarea instalării.

LiveAgent vă oferă o căsuță de e-mail partajată a companiei care permite personalului dvs. să împartă volumul de muncă al agenților indisponibili. Citiți despre avantajele software-ului pentru succesul clienților.

Software pentru succesul clienților pentru o experiență mai bună a clienților

Software-ul LiveAgent este utilizat la nivel mondial și vine cu asistență multilingvă, oferind peste 40 de limbi. Personalul poate utiliza limba maternă atunci când răspunde la solicitările clientului, iar clienții pot căuta ajutor în limba lor. LiveAgent oferă peste 179 de funcții de asistență și peste 40 de integrări, iar sistemul intuitiv de ticketing permite vizualizarea și automatizarea sarcinilor comune de servicii pentru clienți. Experiența clientului poate fi adaptată la nevoile specifice ale sectorului prin crearea de formulare de contact și centre de asistență personalizate, iar LiveAgent îmbunătățește continuu și dezvoltă noi caracteristici.

Aflați cum să oferiți cea mai bună asistență pentru clienți pentru viitorii dvs. consumatori online. LiveAgent vă poate arăta cum să faceți acest lucru corect.

Software de asistență pentru industria comerțului electronic

Widget-ul nostru nativ de chat live permite asistența clienților în timp real și crește satisfacția și loialitatea clienților. CRM-ul nostru încorporat și simplificarea tuturor mesajelor clienților din e-mail și rețelele de socializare îmbunătățesc timpul de răspuns. Implementarea LiveAgent pentru comerțul electronic este rapidă, dar impactul asupra comerțului durează tot timpul.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație