Aveți nevoie de o alternativă pentru Crisp?
LiveAgent este o alternativă excelentă pentru Crisp în ceea ce privește software-ul de asistență, oferind 4 pachete de bază la prețuri competitive și funcții suplimentare, inclusiv integrări sociale și un widget de chat extrem de rapid. Cu fluxul său de tichete hibrid, căsuța de intrare unificată și funcțiile de automatizare, gamificare și raportare, LiveAgent oferă o soluție completă și eficientă pentru afaceri. Cu o perioadă de testare de 14 zile, este ușor de încercat fără carte de credit. Vă rugăm să contactați echipa LiveAgent pentru a programa o demonstrație sau pentru a începe o conversație directă.
Căutați un software de asistență mai bun?
Această secțiune descrie cum unii dintre potențialii clienți ai companiei ar putea să ia legătura cu aceștia prin intermediul chat-ului live sau al e-mail-ului obișnuit pentru a li se oferi răspunsuri prompte și a le urmări nevoile și cererile.
Căutați o alternativă Vocalcom?
LiveAgent este mai avansat decât Vocalcom în privința celor mai multe caracteristici, inclusiv istoric nelimitat, site-uri nelimitate, butoane de chat nelimitate, apeluri video și suport disponibil 24/7. Ambele platforme oferă ticketing, chat live, Call Center, self-service și integrări cu Facebook, Twitter, Instagram și Viber, dar LiveAgent vine cu un forum al clienților și bază de cunoștințe. Ambele oferă, de asemenea, automatizare și reguli, dar API-urile sunt disponibile exclusiv pe LiveAgent.
Căutați o alternativă pentru Freshdesk?
LiveAgent este o alternativă la Novocall și LivePerson pentru asistență clienți multi-canale în activitățile de ecommerce. Printre beneficiile acestuia se numără colectarea și automatizarea solicitărilor clienților într-un singur loc, îmbunătățirea serviciului pentru clienți și creșterea satisfacției și a vânzărilor. Utilizatorii pot urmări statisticile nevoilor clienților și clasifica natura tichetelor. LiveAgent oferă o soluție mai bună decât Kayako, la prețuri accesibile pentru clienți. De asemenea, contul LiveAgent poate fi construit și accesat direct după finalizarea instalării.
Software pentru succesul clienților pentru o experiență mai bună a clienților
Software-ul LiveAgent este utilizat la nivel mondial și vine cu asistență multilingvă, oferind peste 40 de limbi. Personalul poate utiliza limba maternă atunci când răspunde la solicitările clientului, iar clienții pot căuta ajutor în limba lor. LiveAgent oferă peste 179 de funcții de asistență și peste 40 de integrări, iar sistemul intuitiv de ticketing permite vizualizarea și automatizarea sarcinilor comune de servicii pentru clienți. Experiența clientului poate fi adaptată la nevoile specifice ale sectorului prin crearea de formulare de contact și centre de asistență personalizate, iar LiveAgent îmbunătățește continuu și dezvoltă noi caracteristici.
Software de asistență pentru industria comerțului electronic
Widget-ul nostru nativ de chat live permite asistența clienților în timp real și crește satisfacția și loialitatea clienților. CRM-ul nostru încorporat și simplificarea tuturor mesajelor clienților din e-mail și rețelele de socializare îmbunătățesc timpul de răspuns. Implementarea LiveAgent pentru comerțul electronic este rapidă, dar impactul asupra comerțului durează tot timpul.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date