Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Sătul de software-ul dvs. de birou de asistență?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă la Extend de pe piață.

  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓ Asistență clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar cardul de credit    
  • ✓ Anulați oricând
Folosit de
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Căutați o alternativă la Extend?

Căutați o alternativă la software-ul dvs. actual de asistență pentru clienți? LiveAgent vă oferă soluția supremă pentru biroul de asistență.

Extend este excelent, dar poate doriți să încercați ceva diferit. Software-ul nostru de asistență pentru clienți este dotat cu instrumente utile, caracteristici și integrări. Citiți mai departe pentru a afla mai multe!

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Call center-ul este doar o piesă a puzzle-ului.
Deveniți centrat pe client cu LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Alternativă puternică la Extend

Duceți asistența pentru clienți la nivelul următor cu software-ul potrivit.

LiveAgent este o soluție bazată pe un singur canal pentru software-ul dvs., cu suport pentru un număr mare de canale de comunicații, peste 175 de caracteristici și peste 40 de integrări. Oferiți asistență prin e-mail, chat live, social media, call center sau bază de cunoștințe.

Asistență mai bună pentru clienți

Asistența pentru clienți este o parte importantă a oricărei afaceri de succes. LiveAgent vă poate ajuta agenții ușurându-le fluxul de lucru, poate mări rentabilitatea investiției și poate oferi pur și simplu o asistență mai bună clienților dvs.

Un sistem fiabil de tichete vă gestionează toate comunicările, astfel încât să vă puteți concentra asupra lucrurilor importante și să economisiți timp în timp ce faceți acest lucru.

Memorable customer experience

3 motive pentru care companiile trec la LiveAgent

Increase icon

Productivitate crescută

Reduceți timpul de lucru al agenților dvs. și rezolvați mai multe solicitări ale clienților datorită căsuței noastre poștale universale.

Statistic icon

Bogat în caracteristici

Peste 175 de caracteristici pentru a vă face fluxul de lucru mai ușor și mai plăcut.

Money Bag

Prețuri accesibile

LiveAgent oferă prețuri rezonabile. Alegeți unul dintre cele trei planuri plătite sau alegeți caracteristici separate pentru a vă personaliza biroul de asistență.

Do more customer support for less money

Instrumentele potrivite pentru prețul potrivit

Un software excelent de asistență pentru clienți nu are de ce să fie scump. LiveAgent este un software de asistență pentru clienți cu un preț rezonabil. Vă oferim trei planuri excelente plătite, care sunt pline de instrumente, caracteristici și integrări.

Tot ce trebuie să faceți este să-l alegeți pe cel care vi se potrivește cel mai bine. Vedeți planurile noastre și aflați mai multe.

Sunteți gata să comutați?

LiveAgent este cel mai evaluat și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru IMM-uri în 2020. Rămâneți mai aproape de clienții dvs. și ajutați-i mai rapid cu LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Vedeți de ce companiile trec la LiveAgent

  • “Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert

  • Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik

  • „Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron

  • „Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam

  • „Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad

  • „Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga

  • “Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal

  • „Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație