V-ați plictisit de soluția actuală de asistență?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă la LiveHelpNow de pe piață.

  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓ Asistență clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar cardul de credit    
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Căutați o alternativă la LiveHelpNow?

Căutați o soluție mai simplă și mai eficientă pentru biroul dvs. de asistență? LiveAgent vă acoperă. Oferiți asistență prin toate canalele de comunicare importante cu o soluție software fiabilă. Avem de toate – e-mail, chat live, rețele sociale, asistență call center și bază de cunoștințe.

Citiți mai departe și aflați de ce ar trebui să alegeți LiveAgent ca soluție de birou de asistență.

 

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

3 motive pentru care companiile aleg să treacă la LiveAgent

Satisfacție Îmbunătățită

LiveAgent crește satisfacția clienților & îmbunătățește ratele de conversie.

Productivitate Crescută

Reduceți timpul de lucru al agenților dvs. și rezolvați mai multe solicitări ale clienților datorită căsuței noastre poștale universale.

Bogat în Caracteristici

Cu peste 175 de caracteristici, furnizarea de asistență va fi floare la ureche.

LiveHelpNow vs LiveAgent dintr-o privire

Caracteristici Liveagent LiveHelpNow
Sistem de Tichete
Conține un instrument de gestionare care procesează și catalogează solicitările de servicii pentru clienți.
LiveAgent oferă sistemul de tichete în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
LiveHelpNow oferă sistemul de tichete în plan pentru 21 USD / agent / lună.
Chat Live
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
LiveAgent oferă Chat Live în planul Tichet+Chat pentru 29 USD / agent / lună.
LiveHelpNow oferă Chat Live în plan pentru 21 USD / agent / lună.
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri folosind distribuirea automată a apelurilor.
LiveAgent oferă Call Center.
LiveHelpNow nu oferă Call Center.
Autoserviciu
O caracteristică ce vă permite să creați un portal pentru clienți pe care clienții dvs. să se poată înregistra pentru a-și accesa tichetele din trecut și conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă portalul de Autoserviciu în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
LiveHelpNow oferă portalul de Autoserviciu în plan pentru 21 USD / agent / lună.
Facebook
O integrare Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
LiveAgent oferă o integrare Facebook în planul Tichet pentru o taxă suplimentară de 39 USD / lună / cont sau în planul Totul Inclus fără taxe suplimentare.
LiveHelpNow oferă o integrare Facebook în plan pentru 21 USD / agent / lună.
Twitter
O integrare Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la Tweets direct din software.
LiveAgent oferă o integrare Twitter în planul Tichet pentru o taxă suplimentară de 39 USD / lună / cont sau în planul Totul Inclus fără taxe suplimentare.
LiveHelpNow oferă o integrare Twitter în plan pentru 21 USD / agent / lună.
Instagram
ComparePlans__tooltip__text">O integrare Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
LiveAgent oferă o integrare Instagram.
LiveHelpNow nu oferă o integrare Instagram.
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
LiveAgent oferă o integrare Viber.
LiveHelpNow nu oferă o integrare Viber.
Bază de Cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de instruire.
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
LiveHelpNow oferă o bază de cunoștințe în plan pentru 21 USD / agent / lună.
Forumul Clienților
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., situat direct în baza dvs. de cunoștințe.
LiveAgent oferă forumul clienților.
LiveHelpNow nu oferă forumul clienților.
Automatizare și Reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
LiveHelpNow oferă automatizare și reguli în plan pentru 21 USD / agent / lună.
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
LiveAgent oferă funcții API în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
LiveHelpNow oferă funcții API în plan pentru 21 USD / lună.
Răspuns Vocal Interactiv (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a vorbi cu un operator uman.
LiveAgent oferă caracteristici IVR.
LiveHelpNow nu oferă caracteristici IVR.
Apeluri Video
Un apel care conține video, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă apeluri video.
LiveHelpNow nu oferă apeluri video.
Istorie Nelimitată
Tichetele nu expiră sau nu se șterg - le puteți vizualiza oricând.
LiveAgent oferă istorie nelimitată.
LiveHelpNow nu oferă istorie nelimitată.
Site-uri web Nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
LiveHelpNow oferă site-uri web nelimitate în plan pentru 36 USD / agent / lună.
Butoane de Chat Nelimitate
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs. web.
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate în planul Tichet+Chat pentru 29 USD / agent / lună.
LiveHelpNow oferă butoane de chat nelimitate în plan pentru 36 USD / agent / lună.
Tichete / E-mailuri Nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tichete.
LiveAgent oferă tichete / e-mailuri nelimitate în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
LiveHelpNow oferă tichete / e-mailuri nelimitate în plan pentru 36 USD / agent / lună.
Înregistrare Nelimitată a Apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
LiveHelpNow nu oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
Asistență Nelimitată 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7 fără a limita numărul de solicitări pe care le puteți trimite.
LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/7 în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
LiveHelpNow oferă asistență nelimitată 24/7 în plan pentru 36 USD / agent / lună.
report on tablet-illustration

O alternativă puternică la LiveHelpNow

Treceți asistența dvs. pentru clienți la nivelul următor. LiveAgent vă oferă cele mai bune instrumente și caracteristici pentru a vă ajuta să oferiți asistență excelentă clienților. Un sistem fiabil de tichete sortează toate comunicările dvs., fie că e-mail, chat live sau chiar rețele sociale precum Instagram și Facebook. 

LiveAgent are peste 175 de caracteristici și peste 40 de integrări pentru a vă ajuta să vă ușurați fluxul de lucru. 

Cel mai rapid chat live

Widgetul de chat live este una dintre cele mai bune modalități de a le permite clienților dvs. să se conecteze cu dvs. Este vorba despre comunicare instantanee și, prin urmare, ar trebui să fie cât mai rapidă posibil.

LiveAgent are cel mai rapid widget de chat live de pe piață, cu viteze de chat afișate la 2,5 secunde. Oferiți asistență cu o viteză fulgerătoare.

Watch the website loading time
Savings illustration

Obțineți mai multe cu mai puțin

Asistența excelentă pentru clienți nu trebuie să vă depășească bugetul. LiveAgent are trei planuri excelente plătite, care vă oferă cele mai bune instrumente și caracteristici pentru furnizarea de asistență pentru clienți. Alegeți-l pe cel care vi se potrivește cel mai bine.

În cazul în care doriți ceva în plus, puteți cumpăra întotdeauna caracteristici separate. Consultați planurile noastre de prețuri și aflați mai multe.

Aflați de ce migrează companiile la LiveAgent

  • “Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert

  • Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik

  • „Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron

  • „Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam

  • „Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad

  • „Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga

  • “Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal

  • „Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison

man and woman winners-illustration

Sunteți gata să faceți o schimbare?

LiveAgent este cel mai evaluat și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru IMM-uri în 2020. Rămâneți mai aproape de clienții dvs. și ajutați-i mai rapid cu LiveAgent.

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Articole legate deAlternativă la LiveHelpNow
Ghidați-vă clienții și clienții potențiali prin canalul de vânzări al magazinului dvs. de comerț electronic, prin utilizarea software-ului de chat live de la LiveAgent.

Chat live pentru comerț electronic și servicii

Chat-ul live în comerțul electronic este esențial pentru a oferi asistență instantanee și a crește ratele de conversie. Este mai eficient și mai ieftin decât telefonul și emailul, și poate fi utilizat și în scopuri de marketing. Prin chat-ul live, agenții pot oferi recomandări personalizate și pot colecta date pentru îmbunătățirea experienței clientului. Implementarea unui formular pre-chat poate ajuta la construirea listei de clienți și la oferirea unor experiențe mai directe și plăcute.

Configurați șablonul dvs.! Adăugați saluturi și semnături la un șablon și economisiți-vă timpul. Șablonul de răspuns al agentului vă va ajuta să lucrați mai rapid și mai eficient.

Șablon de răspuns agent

Șabloanele de răspuns agent sunt instrumente specializate pentru economisirea timpului asistenților clienți, oferite de LiveAgent. Acestea pot fi personalizate și accesate în panoul agentului.

Faceți din comunicarea dvs. un efort fără riscuri și alegeți un instrument de comunicare puternic pentru întreprinderea dvs. - chat live de la LiveAgent.

Chat live pentru întreprinderi de afaceri

Software-ul de chat live este o soluție eficientă și rentabilă pentru comunicarea cu clienții. Este o așteptare a clienților și poate aduce numeroase beneficii, inclusiv timp redus de așteptare și implicare crescută.

Clienții care folosesc găzduirea dvs. au nevoie de ajutor mai bun? Oferiți-le cu software-ul potrivit. Încercați LiveAgent, 14 zile gratuit, fără alte obligații atașate.

Software de asistență pentru industria de găzduire web

LiveAgent este o soluție populară pentru suportul clienților, oferind soluții adaptate și demo-uri gratuite, precum și asistență pe rețelele sociale.

Tichetul de asistență este o cerere primită de un sistem de ticketing. Fiecare tichet creat are propriul ID unic. Tichetul de asistență este deschis până când nu este rezolvat.

Tichet de asistență

LiveAgent oferă suport excelent și caracteristici mobile, fiind o alternativă populară la Jira. Platforma permite adăugarea de fişiere şi crearea unui spaţiu online de comunitate pentru clienţi. De asemenea, oferă şi alte resurse conexe, cum ar fi şabloane de e-mail şi software pentru gestionarea proiectelor.

Nu vă faceți griji cu privire la trimiterea mai multor răspunsuri. LiveAgent vă arată cine vizualizează un tichet și cine răspunde la tichete pentru a preveni coliziunea între agenți.

Detectarea coliziunii dintre agenți

Textul prezintă diferite soluții de marketing și telecomunicații, inclusiv interacțiunea cu potențialii clienți, oferirea de asistență personalizată și transformarea traficului web în venituri crescute. Software-ul ca serviciu este descris ca o soluție pentru a hrăni loialitatea prin personalizarea vânzărilor și oferind o experiență de asistență integrată. Utilizarea de etichete și rapoarte de etichetare este descrisă ca o metodă pentru a identifica problemele recurente și pentru îmbunătățirea perspectivei și planurilor de acțiune. LiveAgent este o companie specializată în furnizarea de software pentru serviciul clienților, sisteme de telefonie VoIP, software de autoservire și multe altele, oferind și un program de afiliere și parteneriat cu alte companii. Prin intermediul departamentelor din LiveAgent, tichetele pot fi reatribuite cu ușurință, satisfacția clienților crescând astfel într-un ritm rapid.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație