Depășiți așteptările clienților și oferiți cel mai bun serviciu clienți prin intermediul tuturor canalelor de comunicare populare. LiveAgent unifică e-mailurile, chat-ul live, social media, call center-ul și portalul clienți într-un singur loc convenabil unde vă puteți ocupa de conversațiile cu clienții.
Furnizarea unui serviciu clienți de clasă mondială nu trebuie să fie costisitoare. LiveAgent oferă planuri plătite accesibile, potrivite pentru majoritatea întreprinderilor. Continuați să citiți pentru a afla mai multe informații sau beneficiați astăzi de experiența LiveAgent cu versiunea de încercare gratuită de 14 zile.
Datele sunt transmise prin mașină...
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Funcții | Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă de asistență pentru clienți! Nu este nevoie de card de credit.
|
HelpSpot
|
---|---|---|
Ticketing
Conține un instrument de gestionare care procesează și cataloghează solicitările de servicii ale clienților.
|
LiveAgent oferă ticketing în planul Ticket pentru 15$/agent/lună.
|
HelpSpot oferă ticketing în plan pentru aproximativ 41,5 $/lună.
|
Chat Live
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
|
LiveAgent oferă Chat Live.
|
HelpSpot nu oferă Chat Live.
|
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și a primi apeluri utilizând distribuirea automată a apelurilor.
|
LiveAgent oferă Call Center.
|
HelpSpot nu oferă Call Center.
|
Autoservire
O funcție care vă permite să creați un portal pentru clienți, în care aceștia se pot înregistra pentru a avea acces la tichetele lor anterioare și la conținutul bazei de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă portalul de autoservire în planul Ticket pentru 15$/agent/lună.
|
HelpSpot oferă portalul de autoservire în plan pentru aproximativ 41,5 $/lună.
|
Facebook
O integrare cu Facebook care preia toate comentariile și menționările și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și menționările din software-ul de asistență pentru social media.
|
LiveAgent oferă o integrare cu Facebook.
|
HelpSpot nu oferă o integrare cu Facebook.
|
Twitter
O integrare cu Twitter care preia toate menționările și comentariile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă la Tweet-uri direct din software.
|
LiveAgent oferă o integrare cu Twitter.
|
HelpSpot nu oferă o integrare cu Twitter.
|
Instagram
O integrare cu Instagram care preia toate comentariile și menționările și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și menționăile din software-ul de asistență pentru social media.
|
LiveAgent oferă o integrare cu Instagram.
|
HelpSpot nu oferă o integrare cu Instagram.
|
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul de asistență pentru social media.
|
LiveAgent oferă o integrare cu Viber.
|
HelpSpot nu oferă o integrare cu Viber.
|
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de tip „cum se face”.
|
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe în planul Ticket pentru 15 $/agent/lună.
|
HelpSpot oferă o bază de cunoștințe în plan pentru aproximativ 41,5 $/lună.
|
Forum pentru clienți
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., care se află direct în baza dvs. de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă forum pentru clienți în planul Ticket pentru 15$/agent/lună.
|
HelpSpot oferă forum pentru clienți în plan pentru aproximativ 41,5 $/lună.
|
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
|
LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul Ticket pentru 15 $/agent/lună.
|
HelpSpot oferă automatizare și reguli în plan pentru aproximativ 41,5 $/lună.
|
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
|
LiveAgent oferă funcții API în planul Ticket pentru 15 $/agent/lună.
|
HelpSpot oferă funcții API în plan pentru aproximativ 41,5 $/lună.
|
Răspuns vocal interactiv (IVR)
O tehnologie care permite celor care apelează să navigheze într-un sistem de telefonie înainte de a vorbi cu un operator uman.
|
LiveAgent oferă funcții IVR.
|
HelpSpot nu oferă funcții IVR.
|
Apeluri video
Un apel care conține imagini video, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
|
LiveAgent oferă apeluri video.
|
HelpSpot nu oferă apeluri video.
|
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră și nu se șterg - le puteți vizualiza în orice moment.
|
LiveAgent oferă istoric nelimitat în planul Ticket pentru 15$/agent/lună.
|
HelpSpot oferă istoric nelimitat în plan pentru aproximativ 41,5 $/lună.
|
Site-uri web nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
|
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate în planul Ticket pentru 15 $/agent/lună.
|
HelpSpot oferă site-uri web nelimitate în plan pentru aproximativ 41,5 $/lună.
|
Butoane de chat nelimitate
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs.
|
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate.
|
HelpSpot nu oferă butoane de chat nelimitate.
|
Tichete/e-mailuri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tichete.
|
LiveAgent oferă un număr nelimitat de tichete/e-mailuri în planul Ticket pentru 15$/agent/lună.
|
HelpSpot oferă un număr nelimitat de tichete/email-uri în plan pentru aproximativ 41,5 $/lună.
|
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
|
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
|
HelpSpot nu oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
|
Asistență nelimitată 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7, fără a limita numărul de întrebări pe care le puteți trimite.
|
LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/7 în planul Ticket pentru 15$/agent/lună.
|
HelpSpot oferă asistență nelimitată 24/7 în plan pentru aproximativ 41,5 $/lună.
|
Un software performant de serviciu clienți ar trebui să vă ajute să oferiți servicii de asistență pentru clienți de pe orice canal pe care îl folosesc clienții dvs. De aceea, LiveAgent acoperă fiecare canal important, inclusiv ticketingul prin e-mail, chat live, call center cu Viber, portal pentru clienți și social media – Facebook, Twitter și Instagram.
Conversațiile pe chat sunt o modalitate rapidă și ușoară de a permite clienților dvs. să vă contacteze de pe site-ul dvs. web. Rezolvați problemele mai repede cu cel mai rapid widget de pe piață, cu viteze de afișare a chat-ului de 2,5 secunde.
De asemenea, este susținut de o varietate de caracteristici avansate, precum vizualizarea în timp real a tastării, invitații proactive la chat, și butoane de chat personalizate. Încercați-l și vedeți de ce clienții noștri îl adoră.
Funcțiile avansate de automatizare și filtrare fac parte din soluția noastră configurabilă de serviciu clienți. Fiecare instrument este susținut de un set de funcții care vă ușurează fluxurile de lucru și vă oferă un anumit spațiu de manevră ori de câte ori aveți nevoie.
Aruncați o privire la lista completă a funcțiilor LiveAgent și aflați mai multe despre software-ul nostru de asistență fiabil și accesibil.
Software pionier
Înființată în 2006, LiveAgent a fost prima soluție de pe piață care a oferit funcții de chat live și asistență. Începând cu 2021, LiveAgent este cea mai bine evaluată și cea mai recenzată soluție de asistență de pe piață, deservind peste 150 de milioane de utilizatori și 40.000 de companii din întreaga lume.
Creați experiențe memorabile ale clienților care sporesc veniturile.
Încântați-vă clienții cu răspunsuri fulgerătoare, rapide.
Realizați mai multe vânzări, păstrându-vă clienții loiali brand-ului dvs.
Îi facem fericiți pe utilizatorii LiveAgent și răspundem la orice întrebări sau solicitări cât mai curând posibil. Toate acestea sunt posibile datorită asistenței noastre pentru clienți 24/7. Trimiteți-ne un mesaj sau contactați-ne prin telefon oricând aveți nevoie de ajutorul nostru. Citiți mărturiile și aflați de ce clienții noștri au trecut la LiveAgent de la alte soluții de asistență.
Roman Bosch
Partly
Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.
Răzvan Sava
Webmaster Deals
De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.
Viviane Carter
CSI Products
Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.
Christian Lange
Lucky-Bike
Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.
Jens Malmqvist
Projure
Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.
Catana Alexandru
Websignal
Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.
Jan Wienk
All British Casino
Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...
Sissy Böttcher
Study Portals
Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.
Peter Koning
TypoAssassin
Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.
Aranzazu F
Factorchic
Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.
Martin Drugaj
Atomer
Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.
Ivan Golubović
AVMarket
Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.
Alexandra Danišová
Nay
Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...
David Chandler
Volterman
Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.
LiveAgent combină chat live excelent, ticketing și automatizare care ne permit să oferim asistență excepțională clienților noștri.
Peter Komornik, CEO
Consultați planurile noastre de prețuri accesibile care sunt potrivite pentru companii de cele mai multe dimensiuni. Urmăriți videoclipul turneului nostru pentru a obține experiența completă a LiveAgent sau începeți perioada de încercare gratuită de 14 zile și începeți să oferiți servicii excelente clienților astăzi! Nu sunt necesare informații despre cardul de credit și nu sunt obligații atașate.
Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!
Sunteți în căutarea unei alternative pentru Front?
LiveAgent este preferatul clienților în comparație cu alte servicii de asistență precum Zendesk și Freshdesk datorită prețului accesibil și a funcționalităților sale avansate, cum ar fi integrarea cu rețelele sociale, chatul live și automatizarea. Utilizatorii apreciază de asemenea echipa de asistență excelentă și posibilitatea de a trimite e-mailuri (nu tichete), de a atașa fișiere și de a organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în alte platforme de asistență.
Treceți datele de pe HappyFox?
Tichet și Tichet+Chat sunt ideale pentru întreprinderile mici și mijlocii, cu costuri lunare de 15 și 29 de dolari. LiveAgent este un software de comunicare recomandat de companii precum Huawei, BMW și O2, iar utilizarea sa este gratuită și nu necesită card de credit. Acesta poate fi integrat cu o serie de alte soluții software pentru gestionarea relației cu clienții. De asemenea, oferă posibilitatea de migrare a datelor din alte soluții software.
Sunteți în căutarea unei alternative pentru Channels?
LiveAgent este preferatul mulțimii, înlocuindu-l pe ZenDesk datorită prețului accesibil, echipei de asistență disponibile non-stop și nivelului avansat de automatizare. Utilizatorii apreciază faptul că serviciul oferă multe e-mail-uri alias și integrări, baze de date și opțiuni de chat live. LiveAgent este ușor de utilizat și funcționează stabil, oferind o valoare excelentă.
LiveAgent este o alternativă la Vocalcom și OTRS în furnizarea de asistență pentru clienți. Acest software gratuit de gestionare a clienților este potrivit pentru companii comerciale și industrii valutare. Are o perioadă de încercare gratuită și oferă opțiuni de chat live și de asistență pentru clienți, printre altele. Deși există opțiuni alternative, LiveAgent este popular și are caracteristici integrate și soluții de costuri eficiente. Compania are o agenție și software pentru asistență și chat live și poate fi găsită la adresa liveagent.com.
LiveAgent este o soluție omnicanală de asistență pentru afaceri care acceptă toate canalele de comunicare precum Facebook, Twitter și Instagram și oferă un sistem eficient de gestionare a tichetelor. De asemenea, LiveAgent este o alternativă puternică la Vision și este recomandată de recenziile Trustpilot, GetApp și G2 crowd. Evaluările utilizatorilor de pe Capterra vă pot ajuta să găsiți cele mai bune soluții de gestionare a tichetelor de pe piață. După ce v-ați înregistrat pentru un cont LiveAgent, vă veți primi datele de autentificare prin e-mail.
Învățați cu webinariile LiveAgent
LiveAgent este o platformă care ajută la creșterea productivității în gestionarea asistenței. Webinarul se concentrează pe elementele de bază ale tabloului de bord și pe modul în care tichetele de asistență pot fi folosite pentru a îmbunătăți comunicarea. De asemenea, se discută despre contactul direct cu clienții prin software-ul de chat live și crearea de baze de cunoștințe separate potrivit limbii sau produsului.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date