Căutați o alternativă la HelpSpot?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă la HelpSpot de pe piață.

  • ✓ Fără taxă de configurare
  • ✓ Serviciu clienți 24/7
  • ✓ Nu este necesar cardul bancar
  • ✓ Anulare în orice moment
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

V-ați săturat de software-ul de asistență?

Depășiți așteptările clienților și oferiți cel mai bun serviciu clienți prin intermediul tuturor canalelor de comunicare populare. LiveAgent unifică e-mailurile, chat-ul live, social media, call center-ul și portalul clienți într-un singur loc convenabil unde vă puteți ocupa de conversațiile cu clienții. 

Furnizarea unui serviciu clienți de clasă mondială nu trebuie să fie costisitoare. LiveAgent oferă planuri plătite accesibile, potrivite pentru majoritatea întreprinderilor. Continuați să citiți pentru a afla mai multe informații sau beneficiați astăzi de experiența LiveAgent cu versiunea de încercare gratuită de 14 zile.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge

Economisiți mai mult cu LiveAgent

HelpSpot vs LiveAgent la prima vedere

Funcții Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă de asistență pentru clienți! Nu este nevoie de card de credit.
HelpSpot
Ticketing
Conține un instrument de gestionare care procesează și cataloghează solicitările de servicii ale clienților.
LiveAgent oferă ticketing în planul Ticket pentru 15$/agent/lună.
HelpSpot oferă ticketing în plan pentru aproximativ 41,5 $/lună.
Chat Live
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
LiveAgent oferă Chat Live.
HelpSpot nu oferă Chat Live.
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și a primi apeluri utilizând distribuirea automată a apelurilor.
LiveAgent oferă Call Center.
HelpSpot nu oferă Call Center.
Autoservire
O funcție care vă permite să creați un portal pentru clienți, în care aceștia se pot înregistra pentru a avea acces la tichetele lor anterioare și la conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă portalul de autoservire în planul Ticket pentru 15$/agent/lună.
HelpSpot oferă portalul de autoservire în plan pentru aproximativ 41,5 $/lună.
Facebook
O integrare cu Facebook care preia toate comentariile și menționările și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și menționările din software-ul de asistență pentru social media.
LiveAgent oferă o integrare cu Facebook.
HelpSpot nu oferă o integrare cu Facebook.
Twitter
O integrare cu Twitter care preia toate menționările și comentariile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă la Tweet-uri direct din software.
LiveAgent oferă o integrare cu Twitter.
HelpSpot nu oferă o integrare cu Twitter.
Instagram
O integrare cu Instagram care preia toate comentariile și menționările și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și menționăile din software-ul de asistență pentru social media.
LiveAgent oferă o integrare cu Instagram.
HelpSpot nu oferă o integrare cu Instagram.
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul de asistență pentru social media.
LiveAgent oferă o integrare cu Viber.
HelpSpot nu oferă o integrare cu Viber.
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de tip „cum se face”.
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe în planul Ticket pentru 15 $/agent/lună.
HelpSpot oferă o bază de cunoștințe în plan pentru aproximativ 41,5 $/lună.
Forum pentru clienți
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., care se află direct în baza dvs. de cunoștințe.
LiveAgent oferă forum pentru clienți în planul Ticket pentru 15$/agent/lună.
HelpSpot oferă forum pentru clienți în plan pentru aproximativ 41,5 $/lună.
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul Ticket pentru 15 $/agent/lună.
HelpSpot oferă automatizare și reguli în plan pentru aproximativ 41,5 $/lună.
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
LiveAgent oferă funcții API în planul Ticket pentru 15 $/agent/lună.
HelpSpot oferă funcții API în plan pentru aproximativ 41,5 $/lună.
Răspuns vocal interactiv (IVR)
O tehnologie care permite celor care apelează să navigheze într-un sistem de telefonie înainte de a vorbi cu un operator uman.
LiveAgent oferă funcții IVR.
HelpSpot nu oferă funcții IVR.
Apeluri video
Un apel care conține imagini video, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă apeluri video.
HelpSpot nu oferă apeluri video.
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră și nu se șterg - le puteți vizualiza în orice moment.
LiveAgent oferă istoric nelimitat în planul Ticket pentru 15$/agent/lună.
HelpSpot oferă istoric nelimitat în plan pentru aproximativ 41,5 $/lună.
Site-uri web nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate în planul Ticket pentru 15 $/agent/lună.
HelpSpot oferă site-uri web nelimitate în plan pentru aproximativ 41,5 $/lună.
Butoane de chat nelimitate
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs.
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate.
HelpSpot nu oferă butoane de chat nelimitate.
Tichete/e-mailuri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tichete.
LiveAgent oferă un număr nelimitat de tichete/e-mailuri în planul Ticket pentru 15$/agent/lună.
HelpSpot oferă un număr nelimitat de tichete/email-uri în plan pentru aproximativ 41,5 $/lună.
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
HelpSpot nu oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
Asistență nelimitată 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7, fără a limita numărul de întrebări pe care le puteți trimite.
LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/7 în planul Ticket pentru 15$/agent/lună.
HelpSpot oferă asistență nelimitată 24/7 în plan pentru aproximativ 41,5 $/lună.
Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Căsuță de e-mail universală care gestionează fiecare canal

Un software performant de serviciu clienți ar trebui să vă ajute să oferiți servicii de asistență pentru clienți de pe orice canal pe care îl folosesc clienții dvs. De aceea, LiveAgent acoperă fiecare canal important, inclusiv ticketingul prin e-mail, chat live, call center cu Viber, portal pentru clienți și social media – Facebook, Twitter și Instagram

Gestionați toate interogările de asistență pentru clienți dintr-un singur loc

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Obțineți cel mai rapid widget de chat live

Conversațiile pe chat sunt o modalitate rapidă și ușoară de a permite clienților dvs. să vă contacteze de pe site-ul dvs. web. Rezolvați problemele mai repede cu cel mai rapid widget de pe piață, cu viteze de afișare a chat-ului de 2,5 secunde.

De asemenea, este susținut de o varietate de caracteristici avansate, precum vizualizarea în timp real a tastării, invitații proactive la chat, și butoane de chat personalizate. Încercați-l și vedeți de ce clienții noștri îl adoră.

Chat window docking feature in Live chat software - LiveAgent

Instrumentul potrivit pentru a oferi satisfacție clienților

Create a filter in Customer service software - LiveAgent

Setați-vă propriile reguli de flux de lucru cu funcțiile noastre

Funcțiile avansate de automatizare și filtrare fac parte din soluția noastră configurabilă de serviciu clienți. Fiecare instrument este susținut de un set de funcții care vă ușurează fluxurile de lucru și vă oferă un anumit spațiu de manevră ori de câte ori aveți nevoie.

Aruncați o privire la lista completă a funcțiilor LiveAgent și aflați mai multe despre software-ul nostru de asistență fiabil și accesibil.

Software pionier

Știați?

Înființată în 2006, LiveAgent a fost prima soluție de pe piață care a oferit funcții de chat live și asistență. Începând cu 2021, LiveAgent este cea mai bine evaluată și cea mai recenzată soluție de asistență de pe piață, deservind peste 150 de milioane de utilizatori și 40.000 de companii din întreaga lume.

30%

Generați mai multe venituri

Creați experiențe memorabile ale clienților care sporesc veniturile.

97%

Îmbunătățiți satisfacția

Încântați-vă clienții cu răspunsuri fulgerătoare, rapide.

16×

Sporiți valoarea clientului

Realizați mai multe vânzări, păstrându-vă clienții loiali brand-ului dvs.

Permiteți-ne să vă arătăm o bună grijă pentru clienți

Îi facem fericiți pe utilizatorii LiveAgent și răspundem la orice întrebări sau solicitări cât mai curând posibil. Toate acestea sunt posibile datorită asistenței noastre pentru clienți 24/7. Trimiteți-ne un mesaj sau contactați-ne prin telefon oricând aveți nevoie de ajutorul nostru. Citiți mărturiile și aflați de ce clienții noștri au trecut la LiveAgent de la alte soluții de asistență.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent combină chat live excelent, ticketing și automatizare care ne permit să oferim asistență excepțională clienților noștri.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Sunteți gata să încercați?

Consultați planurile noastre de prețuri accesibile care sunt potrivite pentru companii de cele mai multe dimensiuni. Urmăriți videoclipul turneului nostru pentru a obține experiența completă a LiveAgent sau începeți perioada de încercare gratuită de 14 zile și începeți să oferiți servicii excelente clienților astăzi! Nu sunt necesare informații despre cardul de credit și nu sunt obligații atașate.

Comparați-ne cu alții

    Articole legate deAlternativă pentru HelpSpot
    LiveAgent este un centru de asistență care conectează o singură interfață cu multiple canale. Aflați mai multe despre alternativa la OTRS și îmbunătățiți-vă imediat serviciul de asistență.

    Sunteți în căutarea unei alternative la OTRS?

    LiveAgent este o soluție eficientă și ușor de utilizat pentru a îmbunătăți comunicarea și asistența clienților.

    LiveAgent este cea mai bună soluție de asistență pentru clienți, cu acoperire a tuturor canalelor relevante, sistem fiabil de tichete și un preț echitabil. În afară de un chat live puternic, LiveAgent vă oferă alte instrumente grozave, peste 175 de caracteristici și peste 40 de integrări pentru a vă ajuta să oferiți cea mai bună asistență posibilă pentru clienți. LiveAgent are trei mari planuri plătite care nu vă vor depăși bugetul.

    Căutați o alternativă la Zopim?

    Simplificați interacțiunile clienților cu un software de birou de asistență, pentru a vă îmbunătăți imaginea de marketing. Răspundeți la mențiunile sociale și simplificați interacțiunile cu clienții.

    Căutați o alternativă la Gorgias? Căutarea a luat sfârșit! Încercați LiveAgent pentru nevoile serviciului dumneavoastră pentru clienți. Este inclusă o perioadă de încercare de 14 zile.

    Căutați o alternativă la Gorgias?

    LiveAgent este soluția perfectă pentru comunicarea și asistența clienților, fiind apreciată pentru calitatea și eficiența sa.

    Dacă sunteți în căutarea unei alternative puternice Kayako, luați în considerare LiveAgent. Are cel mai rapid widget de chat de pe piață și are peste 179 de funcții utile pentru biroul de asistență

    Căutați o alternativă Kayako?

    LiveAgent este un software multilingv care permite comunicarea eficienta intre clienti si afaceri, in peste 43 de limbi, facilitand astfel construirea de relatii semnificative. Trial gratuit disponibil.

    Căutați o alternativă la Help Scout? Ați auzit de LiveAgent? Aruncați o privire peste beneficii și aflați de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă.

    Alternativă la Help Scout

    Descoperă LiveAgent, o alternativă bogată în caracteristici la Help Scout, care ajută la creșterea satisfacției clienților și la reducerea timpului de lucru al agenților.

    Căutați o alternativă Groove? LiveAgent este soluția perfectă pentru biroul de asistență, cu peste 179 de funcții și peste 40 de integrări.

    Căutați o alternativă Groove?

    LiveAgent este un software de asistență pentru IMM-uri, disponibil în multiple limbi și cu numeroase funcții utile, fiind o alternativă excelentă la Groove.

    Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

    Start Free Trial x