Prezentare generală a performanței agenților
Reprezentanții serviciului pentru clienți joacă un rol crucial în dezvoltarea conținutului util și în urmărirea performanțelor în relația cu clienții. Indicatorii de măsurare a performanței incluie NPS, CSAT, CES și IQS. LiveAgent este recomandat pentru servicii clienți.
Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.
LiveAgent oferă o platformă complexă de birou de asistență multicanal, care include caracteristici precum gestionarea tichetelor, integrări sociale, raportare și gamificare. Aceasta oferă, de asemenea, posibilitatea de a monitoriza și gestiona interacțiunile cu clienții de pe diverse rețele de socializare, precum și rapoarte detaliate despre performanța agenților și departamentelor.
Contacte de Asistență Post Affiliate Pro
Post Affiliate Pro oferă software de afiliere și canale multiple de asistență pentru clienți, inclusiv e-mail, chat live și call center. Informații legale și detalii de contact sunt disponibile pe site-ul lor.
LiveAgent oferă instrumente pentru gestionarea comunicării și îmbunătățirea experienței clienților, dar utilizatorii raportează unele probleme legate de funcționalitate și curba de învățare. Este important să se securizeze informațiile despre clienți și să se îmbunătățească serviciul de suport clienți.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.