GMX

Ce este GMX?

GMX (Global Mail eXchange) este un serviciu de e-mail gratuit susținut de publicitate. Compania a fost înființată în 1997 și este o filială a United Internet AG – o companie germană cotată la bursă. Este, de asemenea, compania soră a 1&1 și Fasthosts Internet. Suportă protocoalele POP3, IMAP4 sau webmail, în timp ce corespondența este trimisă cu SMTP. Fiecare cont înregistrat la GMX suportă servicii suplimentare care includ Mail Collector, Organizer, File Storage și Address Book. Există o limită de 10 adrese individuale de e-mail GMX pentru fiecare utilizator GMX. Acest serviciu de poștă electronică este susținut în principal prin intermediul reclamelor pentru a-l menține în funcțiune, precum și pentru a oferi un serviciu fără plată utilizatorilor.

Cum puteți utiliza GMX?

Dacă sunteți în căutarea unui serviciu de e-mail fiabil și gratuit, GMX este alegerea potrivită. Serviciul nu include plăți ascunse, cu excepția cazului în care utilizatorii doresc să treacă la un cont premium. GMX oferă trei planuri cu plată care oferă îmbunătățiri semnificative ale capacităților de e-mail. Utilizatorii pot plăti pentru e-mail suplimentar, cloud sau stocarea atașamentelor, precum și pentru a elimina orice reclame incluse în versiunea de bază. 

GMX poate servi ca server de e-mail principal ideal pentru asistența clienților, datorită integrării cu software-ul de asistență LiveAgent. LiveAgent include un sistem de ticketing care se poate conecta fără probleme cu GMX, poate transfera toate e-mailurile în sistem și le poate converti în tichete pentru a facilita asistența pentru clienți. Prin adăugarea integrării cu alte canale de asistență pentru clienți, LiveAgent vă poate ajuta să reuniți comunicarea într-un singur loc și să răspundeți mai repede, mai fiabil și cu rezultate mai bune.

Obțineți ajutor din sistemul nostru de ticketing – gestionați chat-ul live, și comunicarea prin intermediul social media pe Facebook, Twitter, Instagram, sau Viber. Creați-vă propriul call center virtual cu capabilități de a efectua și de a primi apeluri, configurați-vă portalul clienți cu forumuri sau scrieți ghiduri informative pentru baza de cunoștințe inclusă. LiveAgent se poate ocupa de tot ceea ce este important și vi le aduce într-un singur loc convenabil.

Care sunt avantajele GMX

  • E-mail de bază gratuit pentru orice utilizator
  • Opțiuni suplimentare de stocare plătite
  • Sigur și fiabil
  • Înregistrare și configurare ușoară

Let your clients reach you faster with live chat

Provide better support via email thanks to LiveAgent. Start ticketing and improve overall customer satisfaction.

Cum se integrează GMX cu LiveAgent

Procesul de integrare a GMX cu LiveAgent este foarte simplu și poate fi finalizat în doar câteva minute. Aruncați o privire la scurtul ghid de mai jos pentru a vedea cum puteți face acest lucru pe cont propriu în cel mai scurt timp.

Pagina de pornire GMX cu înregistrare și autentificare
Pagina de pornire GMX
  • Dacă nu aveți un cont de e-mail GMX pregătit, accesați site-ul lor și înregistrați-vă un cont gratuit (sau creați unul plătit, în funcție de preferințe). Site-ul este intuitiv și vă va ghida prin procesul de înregistrare. Dacă aveți deja un cont, nu ezitați să săriți peste acest pas.
Pagina de înregistrare GMX cu câmpuri de informații
Pagina de înregistrare GMX
  • Acum, când contul dvs. este gata, accesați contul LiveAgent (sau începeți o perioadă de probă gratuită). Deschideți Configurare > E-mail > Conturi de e-mail și selectați fie Conturi de e-mail trimise fie Conturi de e-mail primite. Alegeți trimise (outgoing) dacă doriți ca aceasta să fie adresa dvs. principală de e-mail pentru trimiterea de e-mailuri sau alegeți primite (incoming) dacă doriți să primiți e-mailuri din acest cont în sistemul dvs. de ticketing. În orice caz, procesul de integrare rămâne similar. Continuați cu oricare dintre opțiuni, apoi faceți click pe butonul portocaliu de creare, și treceți la pasul următor.

Selectarea contului de e-mail de ieșire sau de intrare în LiveAgent
Selectați trimise, primite sau ambele
  • Se va deschide o nouă fereastră. Veți vedea o selecție de furnizori de e-mail. Derulați în jos și faceți click pe opțiunea Căsuță de e-mail personalizată din partea de jos. Veți fi direcționat către următoarea secțiune.

Integrare e-mail cu diverși furnizori de e-mail în LiveAgent
Alegeți căsuță de e-mail personalizată
  • Tot ce trebuie să faceți acum este să introduceți detaliile GMX în sistem, astfel încât LiveAgent să poată începe să vă recupereze toate e-mailurile. Furnizați adresa dvs. de e-mail, numele gazdei, portul, precum și numele de utilizator și parola GMX. După ce ați introdus totul, faceți click pe Finalizare integrare în partea de jos și ați terminat.
Ultimul pas al integrării GMX cu LiveAgent
Finalizarea integrării

Ați finalizat cu succes integrarea GMX cu LiveAgent. Sistemul va începe să preia e-mailurile în sistemul dvs. de ticketing. Nu ezitați să consultați celelalte opțiuni de integrare, să navigați prin Academia LiveAgent pentru a învăța ceva nou sau să vizionați videoclipul de mai jos pentru a face un tur al sistemului de asistență LiveAgent.

Încercați LiveAgent astăzi​

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Peste 3.000 de recenzii Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Ce este GMX?

GMX (Global Mail eXchange) este un serviciu gratuit de e-mail care este susținut de publicitate. Sunt acceptate protocoalele POP3, IMAP4 și webmail, iar pentru trimiterea de e-mailuri se utilizează SMTP. Mail Collector, Organizer, File Storage și Address Book sunt toate incluse în fiecare cont GMX. Este posibil ca fiecare utilizator GMX să aibă un maxim de 10 adrese GMX.

Cum puteți utiliza GMX?

Ar trebui să folosiți GMX dacă aveți nevoie de un serviciu de e-mail fiabil și gratuit. Utilizatorii nu trebuie să plătească nicio taxă ascunsă, cu excepția cazului în care trec la contul premium. Sunt disponibile trei planuri de abonament cu plată care oferă îmbunătățiri semnificative.

Înapoi la integrări Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație