GMX integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Ce este GMX?
GMX (Global Mail eXchange) este un serviciu de e-mail gratuit susținut de publicitate. Compania a fost înființată în 1997 și este o filială a United Internet AG – o companie germană cotată la bursă. Este, de asemenea, compania soră a 1&1 și Fasthosts Internet. Suportă protocoalele POP3, IMAP4 sau webmail, în timp ce corespondența este trimisă cu SMTP. Fiecare cont înregistrat la GMX suportă servicii suplimentare care includ Mail Collector, Organizer, File Storage și Address Book. Există o limită de 10 adrese individuale de e-mail GMX pentru fiecare utilizator GMX. Acest serviciu de poștă electronică este susținut în principal prin intermediul reclamelor pentru a-l menține în funcțiune, precum și pentru a oferi un serviciu fără plată utilizatorilor.
Cum puteți utiliza GMX?
Dacă sunteți în căutarea unui serviciu de e-mail fiabil și gratuit, GMX este alegerea potrivită. Serviciul nu include plăți ascunse, cu excepția cazului în care utilizatorii doresc să treacă la un cont premium. GMX oferă trei planuri cu plată care oferă îmbunătățiri semnificative ale capacităților de e-mail. Utilizatorii pot plăti pentru e-mail suplimentar, cloud sau stocarea atașamentelor, precum și pentru a elimina orice reclame incluse în versiunea de bază.
GMX poate servi ca server de e-mail principal ideal pentru asistența clienților, datorită integrării cu software-ul de asistență LiveAgent. LiveAgent include un sistem de ticketing care se poate conecta fără probleme cu GMX, poate transfera toate e-mailurile în sistem și le poate converti în tichete pentru a facilita asistența pentru clienți. Prin adăugarea integrării cu alte canale de asistență pentru clienți, LiveAgent vă poate ajuta să reuniți comunicarea într-un singur loc și să răspundeți mai repede, mai fiabil și cu rezultate mai bune.
Obțineți ajutor din sistemul nostru de ticketing – gestionați chat-ul live, și comunicarea prin intermediul social media pe Facebook, Twitter, Instagram, sau Viber. Creați-vă propriul call center virtual cu capabilități de a efectua și de a primi apeluri, configurați-vă portalul clienți cu forumuri sau scrieți ghiduri informative pentru baza de cunoștințe inclusă. LiveAgent se poate ocupa de tot ceea ce este important și vi le aduce într-un singur loc convenabil.
Care sunt avantajele GMX
- E-mail de bază gratuit pentru orice utilizator
- Opțiuni suplimentare de stocare plătite
- Sigur și fiabil
- Înregistrare și configurare ușoară
Let your clients reach you faster with live chat
Provide better support via email thanks to LiveAgent. Start ticketing and improve overall customer satisfaction.
Cum se integrează GMX cu LiveAgent
Procesul de integrare a GMX cu LiveAgent este foarte simplu și poate fi finalizat în doar câteva minute. Aruncați o privire la scurtul ghid de mai jos pentru a vedea cum puteți face acest lucru pe cont propriu în cel mai scurt timp.
- Dacă nu aveți un cont de e-mail GMX pregătit, accesați site-ul lor și înregistrați-vă un cont gratuit (sau creați unul plătit, în funcție de preferințe). Site-ul este intuitiv și vă va ghida prin procesul de înregistrare. Dacă aveți deja un cont, nu ezitați să săriți peste acest pas.
- Acum, când contul dvs. este gata, accesați contul LiveAgent (sau începeți o perioadă de probă gratuită). Deschideți Configurare > E-mail > Conturi de e-mail și selectați fie Conturi de e-mail trimise fie Conturi de e-mail primite. Alegeți trimise (outgoing) dacă doriți ca aceasta să fie adresa dvs. principală de e-mail pentru trimiterea de e-mailuri sau alegeți primite (incoming) dacă doriți să primiți e-mailuri din acest cont în sistemul dvs. de ticketing. În orice caz, procesul de integrare rămâne similar. Continuați cu oricare dintre opțiuni, apoi faceți click pe butonul portocaliu de creare, și treceți la pasul următor.
- Se va deschide o nouă fereastră. Veți vedea o selecție de furnizori de e-mail. Derulați în jos și faceți click pe opțiunea Căsuță de e-mail personalizată din partea de jos. Veți fi direcționat către următoarea secțiune.
- Tot ce trebuie să faceți acum este să introduceți detaliile GMX în sistem, astfel încât LiveAgent să poată începe să vă recupereze toate e-mailurile. Furnizați adresa dvs. de e-mail, numele gazdei, portul, precum și numele de utilizator și parola GMX. După ce ați introdus totul, faceți click pe Finalizare integrare în partea de jos și ați terminat.
Ați finalizat cu succes integrarea GMX cu LiveAgent. Sistemul va începe să preia e-mailurile în sistemul dvs. de ticketing. Nu ezitați să consultați celelalte opțiuni de integrare, să navigați prin Academia LiveAgent pentru a învăța ceva nou sau să vizionați videoclipul de mai jos pentru a face un tur al sistemului de asistență LiveAgent.
Looking for an easy and efficient way to manage your GMX email?
With LiveAgent, you can easily manage all of your GMX emails and customer communication in one place.
Frequently Asked Questions
Ce este GMX?
GMX (Global Mail eXchange) este un serviciu gratuit de e-mail care este susținut de publicitate. Sunt acceptate protocoalele POP3, IMAP4 și webmail, iar pentru trimiterea de e-mailuri se utilizează SMTP. Mail Collector, Organizer, File Storage și Address Book sunt toate incluse în fiecare cont GMX. Este posibil ca fiecare utilizator GMX să aibă un maxim de 10 adrese GMX.
Cum puteți utiliza GMX?
Ar trebui să folosiți GMX dacă aveți nevoie de un serviciu de e-mail fiabil și gratuit. Utilizatorii nu trebuie să plătească nicio taxă ascunsă, cu excepția cazului în care trec la contul premium. Sunt disponibile trei planuri de abonament cu plată care oferă îmbunătățiri semnificative.
Îmbunătățiți operațiunile call center-ului dvs. cu integrarea GDMS și LiveAgent, fără costuri suplimentare! Descoperiți soluții cloud suverane pentru transformarea digitală, disponibile rapid în Myanmar, Laos și Vietnam. Începeți acum perioada de încercare gratuită de 30 de zile cu LiveAgent și experimentați integrarea perfectă a numerelor GDMS.
Descoperiți cum Open-Xchange poate transforma productivitatea și comunicarea afacerii dvs. prin integrarea cu LiveAgent. Oferind un program intuitiv și ușor de utilizat, Open-Xchange depășește simpla poștă electronică, oferind soluții complete de colaborare și gestionare a contactelor. Îmbunătățiți eficiența și organizați-vă echipa cu funcționalități avansate de gestionare a tichetelor și comunicare multi-canal. Testați gratuit și experimentați cum poate îmbunătăți LiveAgent serviciile dvs. pentru clienți!
Descoperiți integrarea Giphy cu LiveAgent, care vă permite să îmbunătățiți comunicarea cu clienții prin utilizarea GIF-urilor animate. Simplu de implementat și gratuit, Giphy se integrează perfect în sistemul de ticketing LiveAgent, aducând un plus de interactivitate pe canalele de suport și social media. Încercați acum și transformați interacțiunea online într-o experiență memorabilă!