Ce este o cerere de asistență?
O cerere de asistență este o solicitare din partea unui client sau a unui vizitator al site-ului dvs. web care pune o întrebare relevantă pentru afacerea, produsul sau serviciul dvs. Cererea de asistență constă, de obicei, dintr-un subiect și un corp, uneori pot fi prezente și alte categorii suplimentare.
O solicitare de asistență poate fi trimisă direct ca un e-mail trimis la adresa de e-mail de asistență (de exemplu, support@liveagent.com) sau prin intermediul unui widget de formular de contact încorporat pe site-ul dvs. web. Un mesaj pe facebook sau un apel telefonic poate fi considerat, de asemenea, o cerere de asistență, dar, din punct de vedere tehnic, termenul de cerere de asistență este asociat în principal cu întrebările transmise electronic.
Frequently Asked Questions
Ce se înțelege prin cerere de asistență?
O cerere de asistență este o solicitare din partea unui client sau a unui vizitator al site-ului web al companiei dvs. cu o întrebare despre afacerea, serviciul sau produsul dvs. Le puteți trimite prin intermediul canalelor de comunicare disponibile.
Cine este responsabil pentru gestionarea cererilor de asistență?
Agenții responsabili de serviciul clienți sunt responsabili de gestionarea cererilor de asistență. Sarcina lor este de a ajuta la rezolvarea problemei și de a oferi asistență specifică persoanei care a trimis raportul.
Unde puteți accesa în LiveAgent toate cererile de asistență?
În LiveAgent, accesul la toate cererile de asistență se găsește în fila Tichete. Este posibil ca unii agenți să aibă acces limitat și să vadă doar tichetele care le sunt atribuite, iar administratorul și proprietarul pot vedea toate tichetele.
How to create Contact groups in LiveAgent
Learn how to create and manage Contact groups in LiveAgent to easily sort your business Contacts. Follow video or text instructions to set up and use Contact groups effectively.
How to setup and create Contacts in LiveAgent
LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.
Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster
Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.
Custom roles available permissions
LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.