Ce este o cerere de asistență?
O cerere de asistență este o solicitare din partea unui client sau a unui vizitator al site-ului dvs. web care pune o întrebare relevantă pentru afacerea, produsul sau serviciul dvs. Cererea de asistență constă, de obicei, dintr-un subiect și un corp, uneori pot fi prezente și alte categorii suplimentare.
O solicitare de asistență poate fi trimisă direct ca un e-mail trimis la adresa de e-mail de asistență (de exemplu, support@liveagent.com) sau prin intermediul unui widget de formular de contact încorporat pe site-ul dvs. web. Un mesaj pe facebook sau un apel telefonic poate fi considerat, de asemenea, o cerere de asistență, dar, din punct de vedere tehnic, termenul de cerere de asistență este asociat în principal cu întrebările transmise electronic.
Frequently Asked Questions
Ce se înțelege prin cerere de asistență?
O cerere de asistență este o solicitare din partea unui client sau a unui vizitator al site-ului web al companiei dvs. cu o întrebare despre afacerea, serviciul sau produsul dvs. Le puteți trimite prin intermediul canalelor de comunicare disponibile.
Cine este responsabil pentru gestionarea cererilor de asistență?
Agenții responsabili de serviciul clienți sunt responsabili de gestionarea cererilor de asistență. Sarcina lor este de a ajuta la rezolvarea problemei și de a oferi asistență specifică persoanei care a trimis raportul.
Unde puteți accesa în LiveAgent toate cererile de asistență?
În LiveAgent, accesul la toate cererile de asistență se găsește în fila Tichete. Este posibil ca unii agenți să aibă acces limitat și să vadă doar tichetele care le sunt atribuite, iar administratorul și proprietarul pot vedea toate tichetele.
LiveAgent este un software care ajută companiile să gestioneze volumul mare de cereri ale clienților și să îmbunătățească satisfacția acestora. Are caracteristici multiple precum jurnale de conversații, forumuri comunitare și integrare cu social media, ceea ce poate reduce rata abandonării coșului de cumpărături și poate atrage potențiali clienți. LiveAgent oferă un sistem de bilete hibrid cu o interfață intuitivă care combină toate canalele de comunicare pentru a oferi agenților o încărcătură optimă de lucru și informații cuprinzătoare despre clienți. Este o soluție rentabilă, care a primit recenzii excelente de la întreprinderi mici, medii și mari, inclusiv companii renumite precum BMW, Huawei, Yamaha și Universitatea Oxford. Oricine poate încerca gratuit LiveAgent timp de șapte zile și poate migra datele de la SupportBee fără dificultate.
Contacte de Asistență Eventbrite
Eventbrite este o platformă globală pentru ticketing de evenimente live. Oferă suport prin e-mail, chat live și telefon. Detalii la https://www.eventbrite.com/support/contact-us