Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Cerere de asistență

Ce este o cerere de asistență?

O cerere de asistență este o solicitare din partea unui client sau a unui vizitator al site-ului dvs. web care pune o întrebare relevantă pentru afacerea, produsul sau serviciul dvs. Cererea de asistență constă, de obicei, dintr-un subiect și un corp, uneori pot fi prezente și alte categorii suplimentare.

O solicitare de asistență poate fi trimisă direct ca un e-mail trimis la adresa de e-mail de asistență (de exemplu, support@liveagent.com) sau prin intermediul unui widget de formular de contact încorporat pe site-ul dvs. web. Un mesaj pe facebook sau un apel telefonic poate fi considerat, de asemenea, o cerere de asistență, dar, din punct de vedere tehnic, termenul de cerere de asistență este asociat în principal cu întrebările transmise electronic.

Întrebări frecvente

Ce se înțelege prin cerere de asistență?

O cerere de asistență este o solicitare din partea unui client sau a unui vizitator al site-ului web al companiei dvs. cu o întrebare despre afacerea, serviciul sau produsul dvs. Le puteți trimite prin intermediul canalelor de comunicare disponibile. 

 

Cine este responsabil pentru gestionarea cererilor de asistență?

Agenții responsabili de serviciul clienți sunt responsabili de gestionarea cererilor de asistență. Sarcina lor este de a ajuta la rezolvarea problemei și de a oferi asistență specifică persoanei care a trimis raportul.

 

Unde puteți accesa în LiveAgent toate cererile de asistență?

În LiveAgent, accesul la toate cererile de asistență se găsește în fila Tichete. Este posibil ca unii agenți să aibă acces limitat și să vadă doar tichetele care le sunt atribuite, iar administratorul și proprietarul pot vedea toate tichetele.

 

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație