Cotswold Web
  • Scenarii de caz de utilizare
  • Cotswold Web

Cotswold Web

LiveAgent a fost clădit din temelii și dezvoltat treptat pentru a ajunge să fie cu adevărat universal. Indiferent de tipul afacerii și indiferent de cât de mare este compania dvs., LiveAgent prin natura sa, ar trebui să vă ofere o experiență perfectă. Studio-ul de design Cotswold Web este un alt exemplu care arată cât de bine funcționează filosofia noastră în realitate.

Cei de la Cotswold Web au pornit la drum în martie 2016. În momentul de față oferă suport celor peste 400 de clienți exigenți din 4 țări, având un personal format din 6 agenți. A face parte din echipa de suport a unei companii de web design este ceva cu totul diferit în comparație cu magazinele online sau alte tipuri de afaceri e-commerce.

Suntem foarte conștienți de acest lucru, așa că am întrebat “Ce este specific suportului oferit de dvs.? Prin ce vă diferențiați de competitori?“ “Cred că abilitatea de a răspunde întrebărilor dificile și complexe prin oferirea de informații calificate și bine documentate.“, ne-a comunicat fondatorul Richard Jaques.

Nu este deloc ușor să oferi răspunsuri complexe și bine informate solicitărilor clienților. Cu toate acestea, echipa de suport este capabilă să soluționeze aproximativ 600 de tichete pe lună. Cantitatea este ceva, dar ce se întâmplă când vine vorba de calitate? Cotswold Web are cu siguranță un as în mânecă având în vedere gradul de satisfacție al clienților de 98%. Jos pălăria!

LiveAgent nu este singurul program de suport pe care cei de la Cotswoldweb l-au folosit în activitatea lor. Compania a decis să migreze de la HelpScout la soluția noastră. Ce a stat la baza deciziei lor?

“Avem parte de mai multă flexibilitate la un cost mult mai mic. Este o situație din care toată lumea câștigă! – a spus Richard Jaques.”

“Având atât serviciile de live chat cât și sistemul de ticketing într-un singur loc este ceva extraordinar, cum este de asemenea și combinația între setările ușor de efectuat și opțiunile excelente de configurare. De regulă acestea două nu merg mână-n mână, dar consider că nivelul avansat la care se află LiveAgent este impresionant”, a mai adăugat acesta. Încă un motiv să fim mândri și dedicați clienților noștri.

Ce funcționalități preferă aceștia?

“Ne place opțiunea de a crea șabloane cu ușurință. De asemenea, în calitate de manager, este foarte util să ai posibilitatea de a restricționa accesul persoanelor în funcție de departamentul din care aceștia fac parte. Ne folosim de funcția de “gamificare“, pentru a ne antrena în competiții pentru obținerea medaliilor de “Inspector” etc. Chestii amuzante :)“

Scopul LiveAgent este de a-l face ușor de folosit, în mod natural. Având în vedere cele spuse de Cotswold Web, am făcut o treabă nemaipomenită. A contribuit LiveAgent la creșterea calității departamentului de suport clienți? “DA – tichetele în LiveAgent nu arată ca niște tichete. Răspunsurile arată ca niște email-uri normale și lucrul acesta este foarte important, întrucât LiveAgent poate fi utilizat atât de departamentul de vânzări cât și de cel de suport..” a relatat Richard. Dar care este părerea celor din echipa de suport? “Aceea că acesta este cel mai bun sistem de ticketing și email pe care l-am utilizat până acum.”

“Am văzut că o mare companie de distribuție folosește LiveAgent și ne-am gândit că dacă ei îl folosesc atunci este cu adevărat ceva bun. Am început să testăm programul și am constatat că este un produs complex și avansat în comparație cu alte programe pe care le-am utilizat. Suntem de-a dreptul impresionați iarcostul a făcut să fie o afacere de nerefuzat.”

Când a fost vorba de alegerea unui nou program de suport clienți, managerii de la Cotswold Web și-au făcut temele. “Am testat mai multe niveluri, de la perioada de probă până la abonament de 6 luni a următoarelor programe: Help Scout, Zendesk, Teamwork Desk și Freshdesk. Toate acestea sunt bune, dar nici pe departe nu se aseamănă cu LiveAgent, din motive precum:

  • maturitatea programului
  • particularitățile programului
  • ușurința în utilizare
  • costul

Suntem întru totul de acord.

Richard Jaques – Fondator @ Costwold Web

Verificați restul poveștilor

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x