Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Helpdesk IT

Ce este helpdesk-ul IT?

Helpdesk-ul IT este un tip de helpdesk oferit de suportul tehnic pentru a ajuta clienții cu aspectele și problemele lor IT și pentru a oferi o combinație de servicii de tehnologie a informației. Așadar, scopul principal este de a oferi asistență și ajutor IT.

Grupul de reprezentanți ai serviciilor pentru clienți utilizează un software de asistență pentru rezolvarea problemelor și a cererilor de informații. Helpdesk-ul IT stochează datele de contact ale clienților, gestionează cererile (le urmărește și le sortează) și oferă multe alte funcții și caracteristici.

Întrebări frecvente

Ce este un helpdesk IT?

Helpdesk-ul IT este un departament din cadrul organizației care este responsabil pentru furnizarea de asistență în legătură cu problemele tehnice ale utilizatorilor. Cele mai multe companii înființează helpdesk-uri pentru a răspunde rapid la întrebările clienților prin e-mail, telefon, site web sau chat live. De asemenea, helpdesk-ul IT oferă asistență și altor angajați ai unei anumite organizații.

 

Care sunt elementele unui helpdesk IT?

Principalele elemente ale helpdesk-ului IT sunt: gestionarea incidentelor, adică a problemelor cotidiene cu care se confruntă utilizatorii, gestionarea problemelor, adică a problemelor mai grave legate de funcționarea tehnică eficientă, gestionarea modificărilor care apar atunci când sunt introduse modificări în software care au un impact semnificativ asupra utilizării acestuia. Pe lângă acestea, elementele principale sunt tichetele pe care trebuie să le gestioneze, precum și gestionarea cererilor de servicii.

 

Există o modalitate de a îmbunătăți un helpdesk IT?

Există câțiva pași foarte importanți pe care îi puteți face pentru a vă îmbunătăți helpdesk-ul IT. În primul rând, definiți cu exactitate de ce au nevoie organizația dvs. și clienții dvs. Răspunzând la nevoile ambelor părți, veți crea cel mai bun help desk IT. puneți-vă în locul clientului și oferiți-i cea mai bună experiență de deservire a acestuia. Automatizați acțiunile și nu vă fie teamă să folosiți noile tehnologii pentru a vă atinge obiectivele (dar nu cu forța).

 

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație