Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

V-ați săturat de programul informatic actual de birou de asistență?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă la Help Scout de pe piață.

  • ✓ Fără tarif de configurare    
  • ✓ Asistență pentru clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar cardul bancar    
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Aveți nevoie de o alternativă la Help Scout?

Dacă sunteți în căutare de o alternativă puternică la Help Scout, LiveAgent este o alegere excelentă. Căsuțele nelimitate de mesaje și cele peste 175 de caracteristici de birou de asistență vă vor garanta cea mai bună experiență la oferirea de asistență pentru clienți.

Migrați de la Help Scout la LiveAgent în doar câteva minute. Oferim migrarea asistată de la Help Scout prin intermediul căreia vor fi importate toate datele dumneavoastră din Help Scout în LiveAgent. Este gratuită și durează doar 5 minute.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Economisiți mai mult cu LiveAgent

Help Scout vs. LiveAgent dintr-o privire

Caracteristici LiveAgent Help Scout
Sistem de gestionare a tichetelor
Dispune de un instrument de gestionare care procesează și cataloghează solicitările aferente serviciilor pentru clienți.
LiveAgent oferă sistem de gestionare a tichetelor în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
Help Scout oferă sistem de gestionare a tichetelor în planul de 25$/lună.
Conversații directe
O interfață de conversații directe care poate fi implementată pe oricare pagină de internet.
LiveAgent oferă conversații directe în planul Tichet+conversații la prețul de 29$/agent/lună.
Help Scout oferă conversații directe în planul de $25/agent/lună.
Centru de apeluri
Un centru de apeluri care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri prin folosirea distribuirii automate a apelurilor.
LiveAgent oferă centru de apeluri.
Help Scout nu oferă centru de apeluri.
Autoservire
O caracteristică care permite construirea unui portal de clienți la care clienții se pot înregistra în vederea accesării tichetelor anterioare și conținutului bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă portal de autoservire în planul Tichet la prețul de $15/agent/lună.
Help Scout oferă portal de autoservire în planul de $25/agent/lună.
Facebook
O integrare pentru Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă tuturor comentariilor și mențiunilor din programul de asistență pentru rețele sociale.
LiveAgent oferă integrare pentru Facebook în planul Tichet pentru la un cost suplimentar de 39$/cont/lună sau în planul Atotcuprinzător fără costuri suplimentare.
Help Scout oferă integrare pentru Facebook în planul de 25$/agent/lună.
Twitter
O integrare pentru Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă la mesajele Tweet direct din programul informatic.
LiveAgent oferă integrare pentru Twitter.
Help Scout nu oferă integrare pentru Twitter.
Instagram
O integrare pentru Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă tuturor comentariilor și mențiunilor din programul de asistență pentru rețele sociale.
LiveAgent oferă integrare pentru Instagram.
Help Scout nu oferă integrare pentru Instagram.
Viber
O integrare pentru Viber care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din programul de asistență pentru rețele sociale.
LiveAgent oferă integrare pentru Viber.
Help Scout nu oferă integrare pentru Viber.
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de îndrumare.
LiveAgent oferă bază de cunoștințe în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
Help Scout oferă bază de cunoștințe în planul de 25$/agent/lună.
Forum pentru clienți
Un forum virtual pentru clienți integrat direct în baza de cunoștințe.
LiveAgent oferă forum pentru clienți.
Help Scout nu oferă forum pentru clienți.
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru care pot fi automatizate pentru eliminarea activităților repetitive.
LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
Help Scout oferă automatizare și reguli în planul de 25$/agent/lună.
API
Un set de funcții care permit funcționarea concomitentă a diferitor aplicații.
LiveAgent oferă funcții API în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
Help Scout oferă funcții API în planul de 25$/lună.
Răspuns vocal interactiv (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a discuta cu un operator uman.
LiveAgent oferă caracteristici IVR.
Help Scout nu oferă caracteristici IVR.
Apeluri video
Un tip de apel cu semnal video integrat, asemănător cu apelurile pe Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă apeluri video.
Help Scout nu oferă apeluri video.
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră sau nu sunt șterse și pot fi vizualizate oricând.
LiveAgent oferă istoric nelimitat în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
Help Scout oferă istoric nelimitat în planul de 25$/agent/lună.
Pagini de internet nelimitate
Programul informatic poate fi utilizat pe un număr nelimitat de pagini de internet.
LiveAgent oferă pagini de internet nelimitate în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
Help Scout oferă pagini de internet nelimitate în planul de 25$/agent/lună.
Butoane de conversații nelimitate
Pe paginile de internet pot fi implementate butoane nelimitate pentru conversații.
LiveAgent oferă butoane nelimitate pentru conversații în planul Tichet+conversații la prețul de 29$/agent/lună.
Help Scout oferă butoane nelimitate pentru conversații în planul de 25$/agent/lună.
Mesaje/tichete nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de mesaje prin poștă electronică și tichete.
LiveAgent oferă mesaje/tichete nelimitate.
Help Scout nu oferă mesaje/tichete nelimitate.
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea oricând.
LiveAgent oferă opțiunea de înregistrare nelimitată a apelurilor.
Help Scout nu oferă opțiunea de înregistrare nelimitată a apelurilor.
Asistență 24/7
Asistența pentru clienți este disponibilă 24/7, fără limitarea numărului de solicitări care pot fi trimise.
LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/7.
Help Scout nu oferă asistență nelimitată 24/7.
Person deciding between two solutions

Alternativă puternică la Help Scout

Oferiți asistență clienților prin poștă electronică, conversații directe, telefon, rețele sociale, portal pentru clienți și gestionați toate solicitările dintr-un singur loc. Căsuțe nelimitate de mesaje, automatizări, reguli, butoane de conversații și peste 175 de funcții de gestionare a tichetelor vă stau la dispoziție în LiveAgent.

Suntem multilingvi

Programul nostru este multilingv. LiveAgent este disponibil în 43 de limbi diferite (cu traduceri parțiale în unele cazuri) și oferă compatibilitate pentru elemente grafice de control adaptabile în funcție de limbă. Nu lăsați limbile străine să creeze o barieră între dumneavoastră și clienți. Vă suntem alături.

Multilingual support included

Motive pentru care companiile trec la LiveAgent

Aflați cum LiveAgent se diferențiază de alte alternative

Union icon

Satisfacție îmbunătățită

LiveAgent ajută la creșterea satisfacției clienților și îmbunătățirea ratelor de conversie.

Increase icon

Productivitate crescută

Reduceți timpul de lucru al agenților dumneavoastră și soluționați mai multe solicitări ale clienților.

Statistic icon

Bogat în caracteristici

Oferirea de asistență va fi floare la ureche cu cele peste 175 de caracteristici de birou de asistență de care dispune LiveAgent.

The fastest live chat on the market

Cea mai rapidă interfață de conversații

Dacă sunteți în căutare de o alternativă la Help Scout, iar viteza este un factor important pentru dumneavoastră, LiveAgent poate fi ceea ce căutați. LiveAgent dispune de cea mai rapidă interfață de conversații de pe piață, având o viteză de afișare de doar 2,5 secunde.

O interfață rapidă de conversații este cea mai bună soluție dacă doriți să transformați eficient un vizitator al paginii într-un client. Conform unui raport eMarketer, 35% dintre persoane au efectuat o achiziție după utilizarea conversațiilor directe. Acest lucru se datorează faptului că clienții pot primi un răspuns instantaneu la întrebări înainte de achiziție.

De ce LiveAgent?

LiveAgent este cel mai recenzat program informatic de asistență și evaluat ca numărul 1, acesta fiind motivul pentru care este o alternativă excelentă la Help Scout.

Cu asistență noastră pentru clienți 24/7 și configurarea detaliată, noul dumneavoastră birou de asistență va fi gata în doar câteva minute. Începeți să vă reduceți timpul mediu de oferit răspunsuri clienților. Începeți-vă perioada de încercare gratuită de 14 zile și comparați LiveAgent cu Help Scout.

Ready to switch to LiveAgent

Comparație între LiveAgent și Help Scout

Verificați și comparați evaluările noastre bazate pe recenziile clienților pe G2

g2 comparison liveagent

Corectă începând cu 18.12.2019

Aflați de ce migrează companiile la LiveAgent

  • “Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert

  • Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik

  • „Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron

  • „Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam

  • „Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad

  • „Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga

  • “Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal

  • „Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

FAQ

Cum se compară LiveAgent cu HelpScout?

LiveAgent oferă următoarele caracteristici suplimentare în plus față de HelpScout: conversații directe, integrare pentru Twitter, integrare pentru Instagram, integrare pentru Viber, forum pentru clienți și asistență 24/7.

Care sunt beneficiile suplimentare ale utilizării LiveAgent în loc de HelpScout?

Printre beneficiile suplimentare ale utilizării LiveAgent în loc de HelpScout se numără satisfacția sporită a clienților, păstrarea clienților, costuri scăzute pentru serviciile pentru clienți, rată redus de dezabonare și un flux de lucru mai bun pentru agenți.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație