Alegerea potrivită pentru ONG-uri și programe educaționale

Complet accesibilă, flexibilă și care poate fi personalizată conform nevoilor dvs.

  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓ Suport permanent, 24/7    
  • ✓ Nu se solicită card bancar    
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Generați mai multe încasări

Creați experiențe plăcute pentru clienți și veți obține mai multe venituri.

97%

Îmbunătățiți gradul de satisfacție al clienților

Impresionați-vă clienții cu rapiditatea răspunsului dvs.

16×

Creșteți valoarea clientului

Vindeți mai mult prin atragerea și menținerea loialității clienților.

Business background

Porgramul de suport pentru instituții educaționale și ONG-uri

Concentrați-vă atenția spre realizarea unui impact pozitiv al instituției dvs. asupra societății sau mediului înconjurător, cu LiveAgent, cel mai apreciat centru de suport și considerat programul numărul 1 pentru afaceri mici și mijlocii în anul 2020. Fiți mai aproape de partenerii dvs. și contribuiți împreună la schimbare.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Economisiți timp prin adoptarea automatizării

Programele educaționale și ONG-urile sunt dornice să construiască relații personale de durată, întrucât acesta este scopul lor. Având in vedere acestea, ar fi o idee bună să își desfășoare activitățile de ordin personal cu ajutorul LiveAgent pentru a economisi timp cu sarcinile operaționale. Concentrând într-un singur loc toate comunicațiile inclusiv canalele de social media, serviciul de live chat și formularele de contact reprezintă un aspect vital în ce privește dezvoltarea afacerii. În plus, admirăm efortul lot de a face o lume mai bună!

Redați comunicațiile cu partenerii

Nu pierdeți din vedere conversațiile avute anterior cu posibilii parteneri. Datorită inbox-ului universal și a modului avansat de căutare, găsiți exact tichetul de care aveți nevoie. Puteți începe conversația prin live chat, să o continuați în cadrul tichetului și chiar să încheiați cu un apel telefonic – toate disponibile într-un singur loc!

Woman responding to text while walking

Raspundeți imediat solicitărilor

Obțineți răspunsuri rapide la întrebări și treceți peste obstacolul reprezentat de limba vorbită. Puteți chiar să vizualizați în timp real ce tastează clienții, lucru ce vă va ajuta să vă pregătiți din timp răspunsul. Sunteți adesea departe de calculator sau în deplasare? Nicio problemă, LiveAgent vă oferă aplicații pentru dispozitive mobile pentru a fi la curent cu ce se întâmplă indiferent unde vă aflați. Studenții dvs. vor fi uimiți de viteza cu care acționați! Nu uitați: E=mc2!

Dețineți un serviciu clienți modern

Adoptați în cadrul instituției dvs. o gândire modernă, ușor de aplicat, orientată spre client și bine organizată în ce privește modalitățile de comunicare. Intrați în legătură cu potențialii clienți sau atrageți noi partneri și donații prin intermediul serviciului de live chat.

Clienții fericiți sunt cei mai buni clienți

Oferim servicii de migrare de la cele mai populare soluții de suport.

Cum vor beneficia programele educaționale și ONG-urile de pe urma implementării soluției LiveAgent?

Creșteți gradul de satisfacție

Oferiți-le clienților posibilitatea de a vă contacta prin intermediul oricărui canal de comunicație – indiferent că este vorba de live chat, email, telefon sau rețele de socializare.

Îmbunătățiți eficiența

Automatizați sarcinile obișnuite și repetitive, astfel încât să vă focusați pe construirea unei relații de durată cu clienții.

Fiți dvs. înșivă un exemplu de urmat

Deveniți un lider în domeniul dvs. în ce privește serviciile de asistență prin îmbunătățirea gradului de satisfacție al clienților, al timpilor de răspuns și a productivității.

Cele mai înalte standarde de securitate

LiveAgent dispune de standarde înalte de securitate în conformitate cu cele mai noi norme. Comunicarea dvs. privată este în siguranță și codată, putând fi localizată în centre de date din Europa, SUA sau Asia în funcție de preferințe. LiveAgent respectă toate normele GDPR si adoptă cele mai noi practici în ce privește industria SaaS.

Gestionarea eficientă a resurselor

Resursele financiare și umane sunt unele din cele mai importante părți ale unei organizații non-profit. Nu irosiți timpul voluntarilor sau al participanților prin atribuirea a câtorva adrese de email de care să se ocupe sau al altor canale, ci investiți mai degrabă în dezvoltarea proiectelor astfel încât să constituie un impact la scară mare. Bazați-vă pe LiveAgent și veți vedea rapid o îmbunătățire a performanței și o creștere a succesului.

Suport permanent, 24/7/365

Partenerii de afaceri și clienții vor să aibă acces la informații despre proiecte, contribuții financiare sau despre impactul imediat al activităților, indiferent de timp, zi sau locație. Crearea unei simple, dar valoroase interfețe care să conțină întrebări frecvente, forum-uri și câteva categorii și articole distincte îi poate ajuta să obțină informațiile dorite în orice moment. Acest lucru duce și la economisirea timpului agenților, întrucât clienții au posiilitatea de a căuta răspunsuri la întrebările lor pe cont propriu.

Aflați de ce companiile aleg LiveAgent

Cea mai accesibilă soluție de help desk

Cu planul gratuit de la LiveAgent beneficiați de soluția bază de informații și nu numai. Optând pentru un plan tarifar, puteți obține și mai multe funcționalități la un preț mai mult decât accesibil.

$15 lună

Small de afaceri

  • Istoric nelimitat al tichetelor
  • 3 adrese de e-mail
  • 3 formulare de contact
  • 1 cheie API
$29 lună

Medium de afaceri

  • Totul din Small, plus
  • 10 adrese de e-mail
  • 3 butoane de chat live
  • Managementul departamentelor
Articole legate deONG-uri educaționale
LiveAgent este o soluție de asistență care vă permite să vă duceți mai departe serviciul clienți. Email, chat live, rețele de socializare (Facebook, Instagram și multe altele).

Sunteți în căutarea unei alternative pentru Front?

Căutați o alternativă pentru Front? Încercați LiveAgent! Suport multi-canal, cel mai rapid chat live și peste 175 de funcții. Testați gratuit!"

LiveAgent este o soluție optimizată de suport clienți de care poate beneficia afacerea dvs. Având instrumente utile, acoperire pe multiple canale și peste 175 de funcționalități, LiveAgent este alegerea potrivită pentru afacerea dvs. Widget-ul de live chat este cel mai rapid de pe piață, având o viteză de afișare de 2,5 secunde.

Sunteți în căutarea unei alternative la Verloop?

Descoperiți LiveAgent, alternativa ideală la Verloop pentru suport clienți! Beneficiați de acoperire multi-canal, peste 175 de funcționalități și prețuri accesibile. Îmbunătățiți satisfacția clienților și productivitatea echipei, cu opțiuni precum call center, integrare social media și suport 24/7. Începeți perioada de încercare gratuită acum, fără necesitatea unui card de credit!

Treceți de la LeadDesk la LiveAgent și descoperiți avantajele, cum ar fi suportul excelent pe mai multe canale, cel mai rapid chat live și multe altele.

Sunteți în căutarea unei alternative pentru LeadDesk?

Descoperiți o alternativă superioară la LeadDesk cu LiveAgent, soluția completă pentru asistența clienților. Beneficiați de integrare rapidă a call center-ului, peste 175 de funcții avansate și prețuri accesibile. Încercați gratuit timp de 14 sau 30 de zile și îmbunătățiți experiența clienților cu cel mai rapid widget de chat live de pe piață!

Nu vă înnebuniți căutând o alternativă pentru Channels. Aruncați acum o privire la LiveAgent și la asistența sa cu mai multe canale, instrumentele și caracteristicile sale.

Sunteți în căutarea unei alternative pentru Channels?

Descoperiți alternativa perfectă la Channels cu LiveAgent! Oferiți suport multicanal eficient: email, chat live, social media și call center.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start a Free Trial x