Nu sunteți mulțumit de ZenDesk Talk? Căutați o altă soluție pentru centrul dvs. de apel?
LiveAgent este soluția supremă de birou de asistență pentru afacerea dvs. Oferiți asistență prin e-mail, chat live, rețele sociale, bază de cunoștințe și call center la un preț excelent.
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Pe lângă multe alte caracteristici, LiveAgent acceptă și integrarea call center-ului. Este rapid și ușor de configurat!
Peste 175 de funcții pentru a vă face fluxul de lucru mai ușor și mai plăcut.
LiveAgent crește satisfacția clienților și îmbunătățește ratele de conversie.
Dacă sunteți în căutarea unei soluții mai fiabile și mai ieftine pentru software-ul dvs. actual, căutarea dvs. s-a încheiat.
LiveAgent este una dintre cele mai revizuite soluții de asistență pentru clienți, are un preț justificat și este dotat cu instrumente puternice. LiveAgent are peste 175 de funcții și peste 40 de integrări pentru a vă ajuta să vă ușurați fluxul de lucru și să vă oferiți un sprijin mai bun.
Nu renunțați la centrul de apel. LiveAgent vă permite să îl configurați rapid și fără probleme. După configurare, puteți oferi asistență prin browser, telefon sau orice alt echipament pe care îl alegeți.
Nu este nevoie de furnizori terți, LiveAgent se ocupă de toate pentru dvs. Tot ce trebuie să faceți este să vă conectați și să faceți tot posibilul.
Oferirea afacerii dvs. de ce are nevoie pentru a oferi cea mai bună asistență pentru clienți nu trebuie să vă strice bugetul. Planurile de prețuri ale LiveAgent sunt puse la dispoziție cu instrumente utile, caracteristici și integrări cu un preț echitabil.
Nu plătiți în exces pentru software-ul pe care îl puteți avea mai ieftin. Vedeți planurile noastre de prețuri și aflați mai multe.
“Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert
Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik
„Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron
„Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam
„Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad
„Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga
“Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal
„Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison
LiveAgent este cel mai revizuit și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru IMM-uri în 2020. Rămâneți mai aproape de clienții dvs. și ajutați-i mai rapid cu LiveAgent.
Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!
Sunteți curios să vedeți cum ne adaptăm la alte soluții populare de asistență? Consultați paginile noastre de comparație și descoperiți tot ce avem de oferit.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date