V-ați săturat de software-ul dvs. de birou?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă ZenDesk Talk de pe piață.

  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓ Serviciu clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar un card de credit    
  • ✓ Anulați oricând
Folosit de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Căutați o alternativă ZenDesk Talk?

Nu sunteți mulțumit de ZenDesk Talk? Căutați o altă soluție pentru centrul dvs. de apel?

LiveAgent este soluția supremă de birou de asistență pentru afacerea dvs. Oferiți asistență prin e-mail, chat live, rețele sociale, bază de cunoștințe și call center la un preț excelent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

4 motive pentru care companiile aleg să migreze la LiveAgent

Suport prin call center

Pe lângă multe alte caracteristici, LiveAgent acceptă și integrarea call center-ului. Este rapid și ușor de configurat!

Numeroase funcționalități

Peste 175 de funcții pentru a vă face fluxul de lucru mai ușor și mai plăcut.

Satisfacție îmbunătățită

LiveAgent crește satisfacția clienților și îmbunătățește ratele de conversie.

Zendesk Talk în comparație cu LiveAgent

  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓ Serviciu clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar un card de credit    
  • ✓ Anulați oricând
smart phone calling

Alternativă puternică ZenDesk Talk

Dacă sunteți în căutarea unei soluții mai fiabile și mai ieftine pentru software-ul dvs. actual, căutarea dvs. s-a încheiat.

LiveAgent este una dintre cele mai revizuite soluții de asistență pentru clienți, are un preț justificat și este dotat cu instrumente puternice. LiveAgent are peste 175 de funcții și peste 40 de integrări pentru a vă ajuta să vă ușurați fluxul de lucru și să vă oferiți un sprijin mai bun.

Suport prin call center

Nu renunțați la centrul de apel. LiveAgent vă permite să îl configurați rapid și fără probleme. După configurare, puteți oferi asistență prin browser, telefon sau orice alt echipament pe care îl alegeți.

Nu este nevoie de furnizori terți, LiveAgent se ocupă de toate pentru dvs. Tot ce trebuie să faceți este să vă conectați și să faceți tot posibilul.

Book demo with LiveAgent -illustration
Savings illustration

Obțineți ceea ce aveți nevoie pentru mai puțin

Oferirea afacerii dvs. de ce are nevoie pentru a oferi cea mai bună asistență pentru clienți nu trebuie să vă strice bugetul. Planurile de prețuri ale LiveAgent sunt puse la dispoziție cu instrumente utile, caracteristici și integrări cu un preț echitabil.

Nu plătiți în exces pentru software-ul pe care îl puteți avea mai ieftin. Vedeți planurile noastre de prețuri și aflați mai multe.

Aflați de ce migrează companiile la LiveAgent

  • “Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert

  • Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik

  • „Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron

  • „Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam

  • „Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad

  • „Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga

  • “Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal

  • „Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison

LiveAgent Is Competitive Advantage

Sunteți în căutarea unui program de suport diferit?

LiveAgent este cel mai revizuit și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru IMM-uri în 2020. Rămâneți mai aproape de clienții dvs. și ajutați-i mai rapid cu LiveAgent.

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

FAQ

Care este alternativa Zendesk Talk?

LiveAgent este o alternativă excelentă, deoarece este o soluție de birou de asistență all-in-one. Include ticketing, call center, chat live, integrări în rețelele sociale, baza de cunoștințe, forum și portalul clienților. Există 3 prețuri opțiuni pentru companii de dimensiuni diferite. Mai mult, le puteți testa pe toate înainte cu o perioadă de încercare gratuită de 14 zile și să decideți singur care se potrivește cel mai bine companiei dvs.

Ce face din LiveAgent cel mai bun software?

LiveAgent este cel mai bun software de birou de asistență, deoarece oferă o interfață intuitivă și mai multe caracteristici indispensabile pentru asistența cu succes a clienților.

Cum puteți importa date în LiveAgent?

LiveAgent oferă un plugin de migrare gratuit care vă va ajuta să transferați toate datele necesare în LiveAgent. De exemplu, puteți migra date precum detalii de contact, administratori, câmpuri de utilizator, etichete și multe altele. Pentru mai multe informații, simțiți-vă liber să contactați asistența noastră pentru clienți pentru asistență.

Related Articles to Alternativă la ZenDesk Talk
Căutați ceva care să vă extindă capacitățile de asistență? Vedeți acum caracteristicile și beneficiile cheie ale LiveAgent sau înscrieți-vă pentru o încercare gratuită.

Căutați o alternativă la Extend?

LiveAgent le oferă companiilor o asistență mai bună pentru clienți și îmbunătățește productivitatea agenților prin gestionarea eficientă a comunicărilor și reducerea timpului de lucru. Acest sistem de tichete oferă peste 175 de caracteristici și prețuri accesibile, satisfacând astfel nevoile tuturor companiilor care caută să își îmbunătățească serviciul pentru clienți.

LiveAgent este cea mai bună soluție de asistență pentru clienți, cu acoperire a tuturor canalelor relevante, sistem fiabil de tichete și un preț echitabil. În afară de un chat live puternic, LiveAgent vă oferă alte instrumente grozave, peste 175 de caracteristici și peste 40 de integrări pentru a vă ajuta să oferiți cea mai bună asistență posibilă pentru clienți. LiveAgent are trei mari planuri plătite care nu vă vor depăși bugetul.

Căutați o alternativă la Zopim?

LiveAgent este o software de asistență care oferă mai multe funcționalități, cum ar fi opțiunea de autoserviciu pentru clienți, call center, chat live, tichete și multe altele. Prin urmare, economisește timp, costuri și crește fidelizarea clienților, satisfacția și rentabilitatea investiției. Pluginul de migrare facilitează transferarea rapidă a datelor esențiale către LiveAgent. Există mai multe alternative pentru Zopim, cum ar fi Qonvo, Novocall, Dashly, Gist, HelpSpot, Lucep, CallPage și LiveHelpNow.

Sunteți în căutarea unei alternative la Olark? Descoperiți avantajele, instrumentele și funcționalitățile suportului multichannel de la LiveAgent la un preț foarte accesibil.

Sunteți în căutarea unei alternative la Olark?

LiveAgent oferă cel mai rapid widget de live chat de pe piață, fiind esențial în oferirea asistenței clienților. Obțineți toate instrumentele de care aveți nevoie, la un preț accesibil, prin cele trei planuri tarifare oferite de LiveAgent.

Examinați cea mai bună comparație a centrelor de apeluri pentru 2022, în funcție de preț, caracteristici, funcționalitate și recenziile clienților de pe Capterra, G2 și multe altele!

Alternativă de centru de apeluri pentru vânzări și asistență

Din evaluările utilizatorilor de pe Capterra, am identificat cele mai bune alternative de gestionare a tichetelor, de asemenea, am comparat soluții pentru conversații directe și autoservire, inclusiv alternativele pentru birourile de asistență pentru rețele sociale. Descoperiți cele mai bune soluții de gestionare a tichetelor de pe piață.

Căutați o alternativă mai bună pentru LivePerson? Luați în considerare software-ul de asistență multi-canal premiat, LiveAgent.

Căutați o alternativă mai bună pentru LivePerson?

LiveAgent este o soluție excelentă pentru comunicarea cu clienții, care se diferențiază de alte produse similare prin valoarea adăugată. Cu această platformă, puteți oferi clienților asistență mai bună și mai rapidă, clasifica natura tichetelor și urmări statisticile cu privire la nevoile clienților. Utilizatorii o consideră ușor de utilizat, eficient și rentabilă, iar echipa de asistență oferă soluții prompte. LiveAgent este o alegere excelentă pentru orice afacere online.

Sistemul de gestiune al tichetelor LiveAgent oferă mai mult decât opțiunea de email. Acoperă toate canalele relevante de comunicare. LiveAgent deține de cel mai rapid widget de live chat de pe piață, cu o viteză de afișare de 2,5 secunde. LiveAgent permite de asemenea integrarea opțiunii de call center.

Sunteți în căutarea unei alternative la SupportBee?

LiveAgent reprezintă o alternativă mai eficientă și mai completă la SupportBee, oferind o soluție help desk care include ticketing, call center, live chat și multe altele, fără a necesita costuri adiționale sau angajarea unor noi agenți. Datorită funcționalităților sale, cum ar fi apelarea inversă și distribuirea automată a tichetelor, LiveAgent poate îmbunătăți fluxul de lucru al departamentului de servicii clienți, crescând astfel nivelul de satisfacție a clienților și implicit gradul de loialitate, vânzări și activitate per total.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație