Căutați o alternativă la Extend?
LiveAgent le oferă companiilor o asistență mai bună pentru clienți și îmbunătățește productivitatea agenților prin gestionarea eficientă a comunicărilor și reducerea timpului de lucru. Acest sistem de tichete oferă peste 175 de caracteristici și prețuri accesibile, satisfacând astfel nevoile tuturor companiilor care caută să își îmbunătățească serviciul pentru clienți.
Căutați o alternativă la Zopim?
LiveAgent este o software de asistență care oferă mai multe funcționalități, cum ar fi opțiunea de autoserviciu pentru clienți, call center, chat live, tichete și multe altele. Prin urmare, economisește timp, costuri și crește fidelizarea clienților, satisfacția și rentabilitatea investiției. Pluginul de migrare facilitează transferarea rapidă a datelor esențiale către LiveAgent. Există mai multe alternative pentru Zopim, cum ar fi Qonvo, Novocall, Dashly, Gist, HelpSpot, Lucep, CallPage și LiveHelpNow.
Sunteți în căutarea unei alternative la Olark?
LiveAgent oferă cel mai rapid widget de live chat de pe piață, fiind esențial în oferirea asistenței clienților. Obțineți toate instrumentele de care aveți nevoie, la un preț accesibil, prin cele trei planuri tarifare oferite de LiveAgent.
Alternativă de centru de apeluri pentru vânzări și asistență
Din evaluările utilizatorilor de pe Capterra, am identificat cele mai bune alternative de gestionare a tichetelor, de asemenea, am comparat soluții pentru conversații directe și autoservire, inclusiv alternativele pentru birourile de asistență pentru rețele sociale. Descoperiți cele mai bune soluții de gestionare a tichetelor de pe piață.
Căutați o alternativă mai bună pentru LivePerson?
LiveAgent este o soluție excelentă pentru comunicarea cu clienții, care se diferențiază de alte produse similare prin valoarea adăugată. Cu această platformă, puteți oferi clienților asistență mai bună și mai rapidă, clasifica natura tichetelor și urmări statisticile cu privire la nevoile clienților. Utilizatorii o consideră ușor de utilizat, eficient și rentabilă, iar echipa de asistență oferă soluții prompte. LiveAgent este o alegere excelentă pentru orice afacere online.
Sunteți în căutarea unei alternative la SupportBee?
LiveAgent reprezintă o alternativă mai eficientă și mai completă la SupportBee, oferind o soluție help desk care include ticketing, call center, live chat și multe altele, fără a necesita costuri adiționale sau angajarea unor noi agenți. Datorită funcționalităților sale, cum ar fi apelarea inversă și distribuirea automată a tichetelor, LiveAgent poate îmbunătăți fluxul de lucru al departamentului de servicii clienți, crescând astfel nivelul de satisfacție a clienților și implicit gradul de loialitate, vânzări și activitate per total.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date