Creați o experență memorabilă pentru clienți și veți obține mai multe venituri.
Impresionați-vă clienții cu viteza răspunsului dvs..
Vindeți mai mult prin atragerea loialității clienților.
Atrageți atenția clienților prin reducerea drastică a sarcinilor operaționale cu LiveAgent, cel mai apreciat centru de suport și considerat programul numărul 1 pentru afaceri mici și mijlocii în anul 2019. Fiți mai aproape de clienții și partenerii de afaceri și sprijiniți-i cu ajutorul Liveagent.
Agențiile de markting, de resurse umane și de dezvoltare sunt cele mare de obicei se găsesc mai des pe internet. Ca atare, este foarte ușor să calculați indicatorul ROI atunci când utilizați o soluție de suport al serviciului clienți. LiveAgent este intens utilizat de agenții pentru a-și dezvolta afacerea și pentru a răspunde propunerilor de afaceri mai ușor și mai repede. Este de asemenea folosit și în relația cu clienții, care, din experienșa noastră, sunt mulțumiți de cât de repede poate fi implementat LiveAgent.
Serviciul live chat a fost adesea considerat ca fiind potrivit doar companiilor mari care au numeroase solicitări. Nu mai este cazul. Trăim vremuri în care toată lumea dorește răspunsuri pe loc și de aceea implementarea programului de live chat poate contribui la succesul companiei dvs.
Ridicați mâna dacă sunteți fan Gmail. Cum?! Toate mâinile sunt sus?! Ei bine, atunci faceți loc pentru inbox-ul universal de la LiveAgent și descoperiți puterea unui hub în care sunt centralizate toate canalele de comunicare. Totul este sortat corespunzător, cu propriul ID și detalii suplimentare despre clienți. Așadar, cui îi place inbox-ul universal?
Oferim servicii de migrare de la cele mai populare soluții de suport.
Mențineți inbox-ul organizat prin distribuirea automată a solicitărilor clienților către departamentele sau agenții în măsură să le trateze.
Economisiți timp și bani prin reducerea la minim a numărului de instrumente utilizate pentru a deține un serviciu clienți de excepție.
Asigurați-vă că aveți clienți mulțumiți de serviciul dvs. prin analizarea constantă a performanței agentului.
LiveAgent este adesea utilizat de agenții pentru a-și gestionează clienții dar și în relațiile din cadrul departamentelor. Implementarea unei soluții multi-channel îi ajută pe clienți să găsească locul potrivit unde să se adreseze, iar agenția să fie atentă la conversațiile actuale dar și cele din trecut avute cu clienții și prospecții.
Spuneți stop efectuării manuale a sarcinilor repetitive și canalelor de comunicare separate care vă împiedică să răspundeți în timp util solicitărilor și să gestionați activitățile administrative. Fie că doriți să utilizați LiveAgent pentru a comunica cu clienții sau să îl implementați pentru clienți, veți scăpa de problemele operaționale uzuale cauzate de activitățile de rutină. Rezolvați aceste probleme cu soluția complexă de suport ce încorporează servicii de live chat, interfață pentru clienți, forum-uri sau reguli avansate de ticketing.
Imaginați-vă că sunteți mai disponibil cu mai puțin timp. Acest lucru este posibil acum, prin implementarea soluției LiveAgent în procesele clienților dvs. Optimizați fluxul de lucru prin valorificarea eficienței inbox-ului universal, combinând câteva canale de comunicare cu automatizări avansate. Un program de suport adevărat de tip multi-channel vă ajută să economisiți 15 ore pe lună, ore pe care le puteți utiliza pentru a vă focusa pe atragerea de noi clienți.
Planul gratuit de la LiveAgent include baza de informații, precum și alte funcționalități. Optând pentru un plan tarifar, veți obține mai multe funcționalități la un preț mai mult decât accesibil.
Cel mai popular
Descoperiți cum să economisiți mai multe finanțe cu calculatorul nostru de preț și alegeți sistemul de birou de asistență potrivit pentru echipa dvs. de asistență pentru clienți.
V-ați săturat de programul actual de asistență pe rețele sociale?
Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă de asistență pentru rețele sociale, oferind asistență 24/7 fără tarife de configurare și fără necesitatea unui card bancar. Încercați gratuit timp de 30 de zile și bucurați-vă de o satisfacție mai mare a clienților și de mai multe vânzări.
Căutați o alternativă la HelpSpot?
Descoperiți LiveAgent, cea mai bună alternativă la HelpSpot, oferind servicii clienți de top fără taxă de configurare și fără necesitatea unui card bancar. Bucurați-vă de funcționalități extinse precum chat live, integrare social media și call center la prețuri accesibile. Începeți proba gratuită de 14 zile și transformați-vă experiența de asistență pentru clienți!
Potrivirea potrivită pentru orice afacere
LiveAgent: soluție de suport personalizabilă pentru afaceri. Creșteți loialitatea și satisfacția clienților cu servicii rapide și eficiente.
Vă mutați de la Customerly la LiveAgent?
Migrați de la Customerly la LiveAgent pentru o soluție completă de asistență clienți, integrare multi-canal și probă gratuită 30 zile!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.



