Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Șabloane
  • Șabloane de e-mail pentru solicitarea de studiu de caz

Șabloane de e-mail pentru solicitarea de studiu de caz

Studiile de caz sunt o parte critică a majorității strategiilor de marketing B2B. Acestea vă oferă șansa de a le arăta clienților potențiali exemple din viața reală a modului în care produsul dvs. a reușit să satisfacă nevoile altor clienți, să le rezolve problemele și, în cele din urmă, să-i ajute să își atingă obiectivele de afaceri. Studiile de caz parcurg un drum lung în câștigarea încrederii potențialilor dvs. clienți și în validarea faptului că produsul sau serviciul dvs. funcționează efectiv. Următorul articol prezintă de ce studiile de caz sunt un instrument esențial de marketing de conținut și oferă șabloane de e-mail pentru solicitarea de studiu de caz împreună cu întrebările de bază pentru interviu pentru studiul de caz pentru a vă ajuta să obțineți studii de caz și povești de succes de la clienții dvs.

Studii de caz LiveAgent
Studii de caz afișate pe site-ul nostru web

De ce să folosiți studii de caz în strategia dvs. de marketing?

  • 13% din specialiștii în marketing numesc studiile de caz ca una dintre principalele forme de mass-media utilizate în cadrul strategiei de conținut – acest lucru le face al cincilea tip de conținut cel mai popular, depășit doar de conținut vizual, bloguri și cărți electronice. ( Raportul HubSpot privind starea de marketing )
  • Studiile de caz ale clienților sunt cele mai populare tactici de auto-promovare utilizate de directorii agențiilor de marketing: 62,6% dintre respondenți au votat în favoarea lor în a fi eficiente în generarea de clienți potențiali. ( Studiu eMarketer )
  • Studiile de caz / poveștile de succes se clasează ca al treilea tip de marketing de conținut cel mai influent în procesul de achiziție atât pentru întreprinderile mici, cât și pentru întreprinderile mari. ( Raport de sondaj privind conținutul tehnologic B2B de Eccolo Media) .

Șabloane de e-mail pentru solicitare de studiu de caz de la clienți

E-mailul de solicitare a studiului de caz formal

E-mailul de solicitare a studiului de caz informal

E-mail de solicitare a studiului de caz în urma unei experiențe pozitive a clienților

E-mail de solicitare a studiului de caz în urma feedback-ului unui client

E-mail de solicitare a studiului de caz după atingerea unui punct de referință

E-mail de solicitare a studiului de caz la sfârșitul anului

Întrebări de interviu pentru studiu de caz de afaceri pe care să le adresați clienților dvs.

Pentru a scrie un studiu de caz convingător / o poveste de succes, plină de informații aprofundate și date despre modul în care produsul sau serviciul dvs. adaugă valoare – trebuie să puneți întrebări serioase – respectând în același timp faptul că clienții dvs. nu pot pierde mult timp să răspundă. Iată câteva dintre cele mai frecvente întrebări de interviu pentru studiul de caz pe care le puteți folosi atunci când vă desfășurați propriile interviuri de studiu de caz pentru clienți.

Întrebări de interviu pentru studiul de caz despre mediul lor înainte de a cumpăra produsul dvs.

  • Ce foloseați înainte de produsul nostru?
  • Care au fost cele trei puncte majore de frustrare cu care v-ați confruntat?
  • Ce alte provocări ați întâmpinat înainte de a utiliza produsul nostru?
  • Care a fost marele moment „Aha!” în care ați decis că trebuie să încercați ceva nou?
  • Cum ați auzit pentru prima dată despre produsul nostru?

Întrebări de interviu pentru studiu de caz despre procesul lor de luare a deciziilor

  • La ce alte produse v-ați uitat înainte de a vă decide cu privire la utilizarea produsului nostru?
  • Ce căutați într-o soluție?
  • Ce a făcut soluția noastră să iasă în evidență față de altele pe care le-ați cercetat?
  • Care au fost principalele motive pentru care ați selectat produsul nostru?
  • Ce caracteristică a produsului nostru a fost cea mai atrăgătoare?

Întrebări de interviu pentru studiu de caz despre experiența lor în utilizarea produsului dvs.

  • Cât de ușor sau greu a fost să începeți cu produsul nostru?
  • De cât timp folosiți produsul nostru?
  • Cum v-a ajutat produsul să depășiți provocările pe care le-ați avut înainte?
  • Care este caracteristica sau partea din produsul nostru preferată? De ce?
  • Îmi puteți spune despre cea mai pozitivă experiență pe care ați avut-o folosind produsul nostru?

Întrebări de interviu pentru studiu de caz despre rezultatele lor cu produsul dvs.

  • Ce rezultate ați văzut până acum cu soluția noastră?
  • Puteți împărtăși valori / indicatori de performanță care să arate succesul de care v-ați bucurat cu produsul nostru?
  • De ce ​​anume ați fost cel mai impresionat?
  • Utilizând produsul nostru puteți măsura orice costuri reduse / îmbunătățiri ale productivității / creșteri ale veniturilor?
  • Care este cel mai mare motiv pentru care ați recomanda produsul nostru?

Studiu de caz – Întrebări frecvente

Cum promovați un studiu de caz?

Puteți promova un studiu prin e-mail sau oferindu-i mai multă vizibilitate pe site-ul dvs. web, partajându-l prin canalele dvs. de socializare și conectându-l la blogurile dvs.

Care este scopul e-mailurilor de studii de caz?

Studiile de caz sunt o modalitate foarte eficientă de a crește credibilitatea pentru afacerea dvs. Acestea vă pot ajuta să explicați avantajele produsului sau serviciului dvs. și să demonstrați că aveți clienți reali care utilizează produsul / serviciul dvs.

Ce ar trebui să includeți cu siguranță într-un studiu de caz?

Atunci când scrieți un e-mail de studiu de caz, este important să menționați cum ar ajuta soluția cu problemele descrise. De asemenea, puteți furniza link-uri către produs / serviciu și nu uitați să includeți numele membrilor echipei care au lucrat la proiect.

Ready to amp up your sales?

Take advantage of our free, 14-day, all-inclusive trial. Gamify your support and utilize live chat to assist potential customers with choosing the right products.

Free trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Cum promovați un studiu de caz?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Puteți promova un studiu prin e-mail sau oferindu-i mai multă vizibilitate pe site-ul dvs. web, partajându-l prin canalele dvs. de socializare și conectându-l la blogurile dvs.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Care este scopul e-mailurilor de studii de caz?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Studiile de caz sunt o modalitate foarte eficientă de a crește credibilitatea pentru afacerea dvs. Acestea vă pot ajuta să explicați avantajele produsului sau serviciului dvs. și să demonstrați că aveți clienți reali care utilizează produsul / serviciul dvs.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ce ar trebui să includeți cu siguranță într-un studiu de caz?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Atunci când scrieți un e-mail de studiu de caz, este important să menționați cum ar ajuta soluția cu problemele descrise. De asemenea, puteți furniza link-uri către produs / serviciu și nu uitați să includeți numele membrilor echipei care au lucrat la proiect.” } }] }
Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație