• Șabloane
  • Șabloane de e-mail pentru solicitarea de studiu de caz

Șabloane de e-mail pentru solicitarea de studiu de caz

Studiile de caz sunt o parte critică a majorității strategiilor de marketing B2B. Acestea vă oferă șansa de a le arăta clienților potențiali exemple din viața reală a modului în care produsul dvs. a reușit să satisfacă nevoile altor clienți, să le rezolve problemele și, în cele din urmă, să-i ajute să își atingă obiectivele de afaceri. Studiile de caz parcurg un drum lung în câștigarea încrederii potențialilor dvs. clienți și în validarea faptului că produsul sau serviciul dvs. funcționează efectiv. Următorul articol prezintă de ce studiile de caz sunt un instrument esențial de marketing de conținut și oferă șabloane de e-mail pentru solicitarea de studiu de caz împreună cu întrebările de bază pentru interviu pentru studiul de caz pentru a vă ajuta să obțineți studii de caz și povești de succes de la clienții dvs.

Studii de caz LiveAgent
Studii de caz afișate pe site-ul nostru web

De ce să folosiți studii de caz în strategia dvs. de marketing?

  • 13% din specialiștii în marketing numesc studiile de caz ca una dintre principalele forme de mass-media utilizate în cadrul strategiei de conținut – acest lucru le face al cincilea tip de conținut cel mai popular, depășit doar de conținut vizual, bloguri și cărți electronice. ( Raportul HubSpot privind starea de marketing )
  • Studiile de caz ale clienților sunt cele mai populare tactici de auto-promovare utilizate de directorii agențiilor de marketing: 62,6% dintre respondenți au votat în favoarea lor în a fi eficiente în generarea de clienți potențiali. ( Studiu eMarketer )
  • Studiile de caz / poveștile de succes se clasează ca al treilea tip de marketing de conținut cel mai influent în procesul de achiziție atât pentru întreprinderile mici, cât și pentru întreprinderile mari. ( Raport de sondaj privind conținutul tehnologic B2B de Eccolo Media) .

Șabloane de e-mail pentru solicitare de studiu de caz de la clienți

E-mailul de solicitare a studiului de caz formal


[Name],

[Company name] is currently building a library of case studies to include on our website. We’re looking for successful companies using [Product name] to solve interesting challenges, and your team immediately came to mind. Are you open to [Customer company name] being featured?

Your story will help inform our prospects about how they can benefit from using our product. I’d be happy to provide more details if you are potentially interested.

Either way, thank you for considering my request and thank you for being a loyal [COMPANY] customer.

Regards,
[YOUR SIGNATURE]

E-mailul de solicitare a studiului de caz informal

Subject line: Can I feature you as a case study?

[Name],

The subject line pretty much says everything, but I’d like to ask again. Can I feature you as a case study? I think our project had a lot of highlights, and I’m eager to get the word out about our great work together.

Specifically, I plan to dig into these main aspects:

[Aspect 1]
[Aspect 2]
[Aspect 3]

If being featured is OK with you, can we have a quick call on [date/ time] to discuss it in more detail? Or if that doesn’t work, I’m free on [date].

I look forward to chatting with you!

Cheers,
[YOUR SIGNATURE]

E-mail de solicitare a studiului de caz în urma unei experiențe pozitive a clienților


Hi [Name],

I’m really glad to hear you had [positive experience with your company], and I was wondering whether you’d be interested in being featured as one of our customer success stories. I manage our case study initiatives and have the opportunity to showcase all the great stories from customers like you.

It should be a lightweight process – I will ask you roughly 10 – 15 questions via email or phone about your experience and results. This case study will include a blurb about your company and a link to your homepage (which hopefully will make your SEO team happy!)

Here’s an example of how it usually looks like: link to a case study example

If this is something you would be interested in, please let me know by responding to this email, or giving me a call at [number] to discuss it in more detail.

Best,
[YOUR SIGNATURE]

E-mail de solicitare a studiului de caz în urma feedback-ului unui client


Dear [Name],

Thank you for the fantastic feedback – I’m thrilled to hear [Product name] is working well for you and that [Customer company name] is getting the results you’ve been looking for.

My team is actually in the process of building out our library of case studies, and I’d love to include your story. Happy to provide more details if you’re potentially interested.

In any case, thank you again, and I look forward to getting more updates on your progress.

Best,
[YOUR SIGNATURE]

E-mail de solicitare a studiului de caz după atingerea unui punct de referință


Hi [Name],

I wanted to reach out to thank you for being a loyal [Company] customer for over [number] years now. I noticed you achieved your goal of [milestone] last month, and I wanted to congratulate you on your success!

I’d love to share your story using [Product name] with the world – I think it’s a great example of how our product + a dedicated team and a good strategy can achieve awesome results.

Are you open to being featured in a case study? If so, I’ll send along more details.

Best,
[YOUR SIGNATURE]

E-mail de solicitare a studiului de caz la sfârșitul anului


Hi [Name],

Happy Holidays!

As this year winds down, I wanted to say thank you for being a loyal [Company] customer and for your partnership using [Product/ Service] this year. You’ve achieved fantastic results in the time we’ve been working together, so I wanted to reach out to see if you’d be interested in being featured in a case study on our website.

Here’s how it would look like: link to a case study example

Either way, thank you once again for the chance to work with you, and I hope you have a warm and happy holiday season with your family and friends.

I’m looking forward to chatting soon in the new year!

Cheers,
[YOUR SIGNATURE]

Trimiterea unui e-mail după ce un client a acceptat să fie prezentat într-un studiu de caz


Hi [Name],

We’re thrilled to hear you’re interested in sharing your success story with [Product name]. My name is [Name], and I’ll be working directly with you on this case study.

I’ve attached an important document to this email that outlines the whole process, which includes [details of your case study process]. Typically, a case study will take about a week t complete from start-to-finish depending on availability and turnaround time of any revisions, and your involvement will require about 1 hour of your time.

Again, I’m excited to start the process with your team and learn more about your success with [Product name]!

In the meantime, please don’t hesitate to contact me with any questions. Happy to be a resource.

Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Întrebări de interviu pentru studiu de caz de afaceri pe care să le adresați clienților dvs.

Pentru a scrie un studiu de caz convingător / o poveste de succes, plină de informații aprofundate și date despre modul în care produsul sau serviciul dvs. adaugă valoare – trebuie să puneți întrebări serioase – respectând în același timp faptul că clienții dvs. nu pot pierde mult timp să răspundă. Iată câteva dintre cele mai frecvente întrebări de interviu pentru studiul de caz pe care le puteți folosi atunci când vă desfășurați propriile interviuri de studiu de caz pentru clienți.

Întrebări de interviu pentru studiul de caz despre mediul lor înainte de a cumpăra produsul dvs.

  • Ce foloseați înainte de produsul nostru?
  • Care au fost cele trei puncte majore de frustrare cu care v-ați confruntat?
  • Ce alte provocări ați întâmpinat înainte de a utiliza produsul nostru?
  • Care a fost marele moment „Aha!” în care ați decis că trebuie să încercați ceva nou?
  • Cum ați auzit pentru prima dată despre produsul nostru?

Întrebări de interviu pentru studiu de caz despre procesul lor de luare a deciziilor

  • La ce alte produse v-ați uitat înainte de a vă decide cu privire la utilizarea produsului nostru?
  • Ce căutați într-o soluție?
  • Ce a făcut soluția noastră să iasă în evidență față de altele pe care le-ați cercetat?
  • Care au fost principalele motive pentru care ați selectat produsul nostru?
  • Ce caracteristică a produsului nostru a fost cea mai atrăgătoare?

Întrebări de interviu pentru studiu de caz despre experiența lor în utilizarea produsului dvs.

  • Cât de ușor sau greu a fost să începeți cu produsul nostru?
  • De cât timp folosiți produsul nostru?
  • Cum v-a ajutat produsul să depășiți provocările pe care le-ați avut înainte?
  • Care este caracteristica sau partea din produsul nostru preferată? De ce?
  • Îmi puteți spune despre cea mai pozitivă experiență pe care ați avut-o folosind produsul nostru?

Întrebări de interviu pentru studiu de caz despre rezultatele lor cu produsul dvs.

  • Ce rezultate ați văzut până acum cu soluția noastră?
  • Puteți împărtăși valori / indicatori de performanță care să arate succesul de care v-ați bucurat cu produsul nostru?
  • De ce ​​anume ați fost cel mai impresionat?
  • Utilizând produsul nostru puteți măsura orice costuri reduse / îmbunătățiri ale productivității / creșteri ale veniturilor?
  • Care este cel mai mare motiv pentru care ați recomanda produsul nostru?

Studiu de caz – Întrebări frecvente

Cum promovați un studiu de caz?

Puteți promova un studiu prin e-mail sau oferindu-i mai multă vizibilitate pe site-ul dvs. web, partajându-l prin canalele dvs. de socializare și conectându-l la blogurile dvs.

Care este scopul e-mailurilor de studii de caz?

Studiile de caz sunt o modalitate foarte eficientă de a crește credibilitatea pentru afacerea dvs. Acestea vă pot ajuta să explicați avantajele produsului sau serviciului dvs. și să demonstrați că aveți clienți reali care utilizează produsul / serviciul dvs.

Ce ar trebui să includeți cu siguranță într-un studiu de caz?

Atunci când scrieți un e-mail de studiu de caz, este important să menționați cum ar ajuta soluția cu problemele descrise. De asemenea, puteți furniza link-uri către produs / serviciu și nu uitați să includeți numele membrilor echipei care au lucrat la proiect.

Ready to amp up your sales?

Take advantage of our free, 14-day, all-inclusive trial. Gamify your support and utilize live chat to assist potential customers with choosing the right products.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Cum promovați un studiu de caz?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Puteți promova un studiu prin e-mail sau oferindu-i mai multă vizibilitate pe site-ul dvs. web, partajându-l prin canalele dvs. de socializare și conectându-l la blogurile dvs.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Care este scopul e-mailurilor de studii de caz?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Studiile de caz sunt o modalitate foarte eficientă de a crește credibilitatea pentru afacerea dvs. Acestea vă pot ajuta să explicați avantajele produsului sau serviciului dvs. și să demonstrați că aveți clienți reali care utilizează produsul / serviciul dvs.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ce ar trebui să includeți cu siguranță într-un studiu de caz?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Atunci când scrieți un e-mail de studiu de caz, este important să menționați cum ar ajuta soluția cu problemele descrise. De asemenea, puteți furniza link-uri către produs / serviciu și nu uitați să includeți numele membrilor echipei care au lucrat la proiect.” } }] }
Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație