Ce este o buclă de corespondență?
Bucla de corespondență este o reacție în lanț nedorită, care poate apărea în timpul comunicării prin mail. Cauza acesteia este confirmarea automată a e-mailurilor configurată în software-ul dvs. De fiecare dată când o mașină cu răspuns de e-mail preconfigurat primește un e-mail, aceasta trimite un răspuns automat expeditorului. Cu toate acestea, dacă expeditorul posedă și el această funcție, se creează o buclă nesfârșită de corespondență între aceste două mașini.
Frequently asked questions
Ce înseamnă o buclă de corespondență?
Bucla de corespondență reprezintă o buclă terminată cauzată de serverele de e-mail, scripturi sau clienți de e-mail care generează răspunsuri automate. Modul în care funcționează este că, dacă un răspuns automat declanșează un alt răspuns automat de cealaltă parte, se creează o buclă de corespondență. Acest proces poate continua până când căsuța poștală este blocată sau până când se atinge limita de trimitere a corespondenței.
Cum să evitați buclele de corespondență?
Pentru a evita buclele de mesaje, puteți adăuga etichete corespunzătoare pentru a permite sistemului să recunoască mesajul și să oprească bucla. Acest lucru se poate face și manual, dacă cineva are acces la căsuță.
De ce sunt buclele de corespondență dăunătoare pentru eficiența comunicării unei companii?
Buclele de corespondență irosesc resursele sistemului, consumă cantitatea de corespondență din organizația dvs. și, de asemenea, trimit NDR-uri de eroare sau mesaje de respingere către expeditorii inițiali. Acest lucru afectează atât rezultatele de comunicare ale companiei, cât și poate supraîncărca sistemul responsabil cu comunicarea.
Expert note
Bucla de corespondență reprezintă o reacție nedorită care poate apărea în timpul comunicării prin poștă electronică, cauzată de confirmarea automată a e-mailurilor preconfigurate în software-ul dvs.

LiveAgent oferă funcția de redirecționare a e-mailurilor, care este o facilitare importantă pentru activitatea fiecărui agent, asigurând continuitatea comunicării cu clienții. Răspunsurile personalizate la emailuri sunt de asemenea o caracteristică importantă, iar adresa de e-mail a serviciului trebuie să fie ușor accesibilă și să primească răspuns în maximum 24 de ore. Înlocuitorii au diverse utilizări.
LiveAgent este un software pentru serviciul clienților, oferind sisteme de telefonie VoIP, gestionarea reclamațiilor și e-mailurilor și servicii de migrare. Caracteristicile includ etichetele pentru tichetele din biroul de asistență și organizarea acestora, acțiunile în masă și tichetele în așteptare pentru gestionarea eficientă a biroului de asistență. Compania oferă demo gratuit, integrare cu alte programe și asistență prin portalul de asistență și migrarea datelor. Potențialii clienți pot contacta vânzările sau abona la buletinul informativ pentru a primi ultimele știri.
Înlocuitorul este un text alternativ utilizat în schițele de e-mail care vor fi editate, pe baza contextului e-mailului. Are avantaje în notificări prin e-mail și mesaje automate. Poate fi personalizat folosind câmpuri precum prenumele și adresa de e-mail. Este posibil să utilizați înlocuitori în platforma LiveAgent pentru a personaliza mesajele și pentru a sprijini munca agenților.
LiveAgent este recomandat de mulți utilizatori din diferite industrii pentru că ajută la clasificarea naturii tichetelor și permite urmărirea statistic a nevoilor clienților. Utilizatorii au remarcat că acest instrument îmbunătățește comunicarea și crește satisfacția clienților, precum și eficiența angajaților. LiveAgent este apreciat pentru ușurința în utilizare și pentru că are un preț accesibil.