Ce este o buclă de corespondență?
Bucla de corespondență este o reacție în lanț nedorită, care poate apărea în timpul comunicării prin mail. Cauza acesteia este confirmarea automată a e-mailurilor configurată în software-ul dvs. De fiecare dată când o mașină cu răspuns de e-mail preconfigurat primește un e-mail, aceasta trimite un răspuns automat expeditorului. Cu toate acestea, dacă expeditorul posedă și el această funcție, se creează o buclă nesfârșită de corespondență între aceste două mașini.
Frequently Asked Questions
Ce înseamnă o buclă de corespondență?
Bucla de corespondență reprezintă o buclă terminată cauzată de serverele de e-mail, scripturi sau clienți de e-mail care generează răspunsuri automate. Modul în care funcționează este că, dacă un răspuns automat declanșează un alt răspuns automat de cealaltă parte, se creează o buclă de corespondență. Acest proces poate continua până când căsuța poștală este blocată sau până când se atinge limita de trimitere a corespondenței.
Cum să evitați buclele de corespondență?
Pentru a evita buclele de mesaje, puteți adăuga etichete corespunzătoare pentru a permite sistemului să recunoască mesajul și să oprească bucla. Acest lucru se poate face și manual, dacă cineva are acces la căsuță.
De ce sunt buclele de corespondență dăunătoare pentru eficiența comunicării unei companii?
Buclele de corespondență irosesc resursele sistemului, consumă cantitatea de corespondență din organizația dvs. și, de asemenea, trimit NDR-uri de eroare sau mesaje de respingere către expeditorii inițiali. Acest lucru afectează atât rezultatele de comunicare ale companiei, cât și poate supraîncărca sistemul responsabil cu comunicarea.
Expert’s note
Bucla de corespondență reprezintă o reacție nedorită care poate apărea în timpul comunicării prin poștă electronică, cauzată de confirmarea automată a e-mailurilor preconfigurate în software-ul dvs.
Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster
Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.
How to setup and create Contacts in LiveAgent
LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.
How to create Contact groups in LiveAgent
Learn how to create and manage Contact groups in LiveAgent to easily sort your business Contacts. Follow video or text instructions to set up and use Contact groups effectively.
Custom roles available permissions
LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.