Ce este o buclă de corespondență?
Bucla de corespondență este o reacție în lanț nedorită, care poate apărea în timpul comunicării prin mail. Cauza acesteia este confirmarea automată a e-mailurilor configurată în software-ul dvs. De fiecare dată când o mașină cu răspuns de e-mail preconfigurat primește un e-mail, aceasta trimite un răspuns automat expeditorului. Cu toate acestea, dacă expeditorul posedă și el această funcție, se creează o buclă nesfârșită de corespondență între aceste două mașini.
Frequently Asked Questions
Ce înseamnă o buclă de corespondență?
Bucla de corespondență reprezintă o buclă terminată cauzată de serverele de e-mail, scripturi sau clienți de e-mail care generează răspunsuri automate. Modul în care funcționează este că, dacă un răspuns automat declanșează un alt răspuns automat de cealaltă parte, se creează o buclă de corespondență. Acest proces poate continua până când căsuța poștală este blocată sau până când se atinge limita de trimitere a corespondenței.
Cum să evitați buclele de corespondență?
Pentru a evita buclele de mesaje, puteți adăuga etichete corespunzătoare pentru a permite sistemului să recunoască mesajul și să oprească bucla. Acest lucru se poate face și manual, dacă cineva are acces la căsuță.
De ce sunt buclele de corespondență dăunătoare pentru eficiența comunicării unei companii?
Buclele de corespondență irosesc resursele sistemului, consumă cantitatea de corespondență din organizația dvs. și, de asemenea, trimit NDR-uri de eroare sau mesaje de respingere către expeditorii inițiali. Acest lucru afectează atât rezultatele de comunicare ale companiei, cât și poate supraîncărca sistemul responsabil cu comunicarea.
Notă de expert
Bucla de corespondență reprezintă o reacție nedorită care poate apărea în timpul comunicării prin poștă electronică, cauzată de confirmarea automată a e-mailurilor preconfigurate în software-ul dvs.

Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster
Separate special customers from standard customers by Customer groups feature. Create a VIP group and answer these users with a highest priority. Try it now.
How to setup and create Contacts in LiveAgent
Save different information about all your customers. Use Contacts. Setup and create Contacts in your LiveAgent. Read more and watch our video tutorial.
How to create Contact groups in LiveAgent
Manage and sort your business contacts in an easy way. Create and setup Contact groups in your LiveAgent. Watch our video setup and follow instructions.
Custom roles available permissions
Additionally to the 3 default roles, there is an option to create 3 new custom roles for your agents. In this article you can find a list and a description of all available permissions that can be attributed to custom roles.