Ce sunt adresele partenerilor?
Adresele partenerilor sunt adrese de e-mail ale organizațiilor cu care firma noastră are un acord de partajare. Acest lucru este util mai ales atunci când încercați să preveniți apariția buclelor de e-mail.
Frequently asked questions
Ce sunt adresele partenerilor?
Adresele partenerilor sunt adresele de e-mail ale organizațiilor cu care compania lucrează și cu care are un acord de partajare.
De ce ar trebui să utilizați caracteristica adrese ale partenerilor?
Este o idee bună să utilizați caracteristica adreselor partenerilor, deoarece ajută la prevenirea lacunelor.
Unde puteți adăuga adrese ale partenerilor în LiveAgent?
Adresele partenerilor pot fi adăugate în panoul LiveAgent din secțiunea Configurări.
Expert note
Adresele partenerilor sunt adrese de e-mail ale organizațiilor care au un acord de partajare. Ele ajută la prevenirea buclelor de e-mail și sunt utile pentru a lucra cu partenerii.

LiveAgent oferă funcția de redirecționare a e-mailurilor, care este o facilitare importantă pentru activitatea fiecărui agent, asigurând continuitatea comunicării cu clienții. Răspunsurile personalizate la emailuri sunt de asemenea o caracteristică importantă, iar adresa de e-mail a serviciului trebuie să fie ușor accesibilă și să primească răspuns în maximum 24 de ore. Înlocuitorii au diverse utilizări.
LiveAgent este o soluție pană la toate pentru departamentele de asistență pentru clienți, inclusiv o căsuță de email universală pentru gestionarea tuturor mesajelor într-un singur loc, baza de cunoștințe internă pentru facilitarea învățării utilizatorilor și subdomeniile unice pentru fiecare cont. Beneficiile includ îmbunătățirea experienței clienților și eficiența angajaților. Integrările și capabilitățile Call Center, chat-ul nativ, CRM-ul încorporat, chat-urile interne și notițele private și notificările completează serviciul complet pentru clienți.
Listă de verificare privind clientul nou
Această listă de verificare îndrumă proprietarii de afaceri în privința obiectivelor pentru clienții noi, inclusiv desemnarea unui reprezentant de vânzări și de asistență clienți, validarea contractului, programarea întâlnirilor și identificarea necesităților și așteptărilor clienților. Proprietarii ar trebui să înregistreze datele despre clienți și să evalueze utilizarea serviciilor. Catalogarea semnalelor de alarmă sau a problemelor și identificarea obiectivelor pe termen scurt și lung ar trebui să fie, de asemenea, realizate.
Cum să începeți un email (Sfaturi + șabloane)
Aflați cum să începeți emailurile dvs. în mod eficient. LiveAgent oferă mai multe sfaturi și șabloane pentru a îmbunătăți modul în care vă începeți toate emailurile.