Încercare gratuită

Adresa de asistență

Ce este adresa de asistență?

Adresa de asistență este o adresă de e-mail la care clienții dvs. pot apela în cazul în care au nevoie de ajutor. De obicei, o adresă de asistență este formată din cuvinte cheie precum info, help, support, welcome, hello sau altele, urmate de “@” și de numele domeniului dvs. Iată câteva exemple de adrese de asistență:

support@liveagent.com
help@liveagent.com
info@liveagent.com
welcome@liveagent.com

Frequently asked questions

Ce este o adresă de asistență?

Adresa de asistență este adresa de e-mail utilizată pentru a fi trimise cererile clienților. Clienții pot apela la aceste adrese dacă au nevoie de ajutor. E-mailurile trimise la această adresă devin tichete.

 

Cum se creează o adresă de asistență?

Pentru a crea adrese de asistență în LiveAgent, mergeți la secțiunea "Configurație" din panou și selectați "E-mail", apoi faceți click pe "Conturi de e-mail". Odată ce conturile sunt configurate și conectate în mod corespunzător, LiveAgent va putea răspunde la solicitări utilizând aceste e-mailuri.

 

Puteți utiliza adresa de asistență în LiveAgent?

Bineînțeles că puteți folosi adresa de asistență LiveAgent. Puteți configura totul în mod corespunzător în "Configurație" din panoul agentului, în secțiunea "E-mail", "Conturi de e-mail".

 

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație