Ce este adresa de asistență?
Adresa de asistență este o adresă de e-mail la care clienții dvs. pot apela în cazul în care au nevoie de ajutor. De obicei, o adresă de asistență este formată din cuvinte cheie precum info, help, support, welcome, hello sau altele, urmate de “@” și de numele domeniului dvs. Iată câteva exemple de adrese de asistență:
support@liveagent.com
help@liveagent.com
info@liveagent.com
welcome@liveagent.com
Frequently asked questions
Ce este o adresă de asistență?
Adresa de asistență este adresa de e-mail utilizată pentru a fi trimise cererile clienților. Clienții pot apela la aceste adrese dacă au nevoie de ajutor. E-mailurile trimise la această adresă devin tichete.
Cum se creează o adresă de asistență?
Pentru a crea adrese de asistență în LiveAgent, mergeți la secțiunea "Configurație" din panou și selectați "E-mail", apoi faceți click pe "Conturi de e-mail". Odată ce conturile sunt configurate și conectate în mod corespunzător, LiveAgent va putea răspunde la solicitări utilizând aceste e-mailuri.
Puteți utiliza adresa de asistență în LiveAgent?
Bineînțeles că puteți folosi adresa de asistență LiveAgent. Puteți configura totul în mod corespunzător în "Configurație" din panoul agentului, în secțiunea "E-mail", "Conturi de e-mail".