Ce este adresa de asistență?
Adresa de asistență este o adresă de e-mail la care clienții dvs. pot apela în cazul în care au nevoie de ajutor. De obicei, o adresă de asistență este formată din cuvinte cheie precum info, help, support, welcome, hello sau altele, urmate de “@” și de numele domeniului dvs. Iată câteva exemple de adrese de asistență:
support@liveagent.com
help@liveagent.com
info@liveagent.com
welcome@liveagent.com
Frequently Asked Questions
Ce este o adresă de asistență?
Adresa de asistență este adresa de e-mail utilizată pentru a fi trimise cererile clienților. Clienții pot apela la aceste adrese dacă au nevoie de ajutor. E-mailurile trimise la această adresă devin tichete.
Cum se creează o adresă de asistență?
Pentru a crea adrese de asistență în LiveAgent, mergeți la secțiunea "Configurație" din panou și selectați "E-mail", apoi faceți click pe "Conturi de e-mail". Odată ce conturile sunt configurate și conectate în mod corespunzător, LiveAgent va putea răspunde la solicitări utilizând aceste e-mailuri.
Puteți utiliza adresa de asistență în LiveAgent?
Bineînțeles că puteți folosi adresa de asistență LiveAgent. Puteți configura totul în mod corespunzător în "Configurație" din panoul agentului, în secțiunea "E-mail", "Conturi de e-mail".
Notă de expert
Adresa de asistență este esențială pentru clienți și afaceri. Asigurați-vă că este accesibilă și gestionată corespunzător pentru a spori satisfacția clienților.

LiveAgent este un software popular pentru gestionarea serviciului clienților, oferind caracteristici mobile și integrări utile. Utilizarea și învățarea acestuia este ușoară prin portalul de asistență. În plus, există opțiuni precum telecomunicațiile VoIP și software-ul pentru gestionarea e-mailurilor. Construiți-vă contul LiveAgent acum și experimentați toate canalele de comunicare disponibile.