Ce este adresa de asistență?
Adresa de asistență este o adresă de e-mail la care clienții dvs. pot apela în cazul în care au nevoie de ajutor. De obicei, o adresă de asistență este formată din cuvinte cheie precum info, help, support, welcome, hello sau altele, urmate de “@” și de numele domeniului dvs. Iată câteva exemple de adrese de asistență:
support@liveagent.com
help@liveagent.com
info@liveagent.com
welcome@liveagent.com
Frequently Asked Questions
Ce este o adresă de asistență?
Adresa de asistență este adresa de e-mail utilizată pentru a fi trimise cererile clienților. Clienții pot apela la aceste adrese dacă au nevoie de ajutor. E-mailurile trimise la această adresă devin tichete.
Cum se creează o adresă de asistență?
Pentru a crea adrese de asistență în LiveAgent, mergeți la secțiunea "Configurație" din panou și selectați "E-mail", apoi faceți click pe "Conturi de e-mail". Odată ce conturile sunt configurate și conectate în mod corespunzător, LiveAgent va putea răspunde la solicitări utilizând aceste e-mailuri.
Puteți utiliza adresa de asistență în LiveAgent?
Bineînțeles că puteți folosi adresa de asistență LiveAgent. Puteți configura totul în mod corespunzător în "Configurație" din panoul agentului, în secțiunea "E-mail", "Conturi de e-mail".
How to setup and create Contacts in LiveAgent
LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.
How to create Contact groups in LiveAgent
Learn how to create and manage Contact groups in LiveAgent to easily sort your business Contacts. Follow video or text instructions to set up and use Contact groups effectively.
Custom roles available permissions
LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.
Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster
Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.