Doriți să oferiți un suport mai bun cu ajutorul unui program de asistență care le face pe toate?
Încercați LiveAgent astăzi. LiveAgent este soluția multichannel optimă pentru afacerea dvs. Oferiți suport prin toate canalele de comunicare relevante.
Datele sunt transmise prin mașină...
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Diminuați timpul de lucru al agenților dvs. și rezolvați mai multe solicitări datorită inbox-ului nostru universal.
Peste 175 de funcționalități pentru a ușura fluxul de lucru și pentru a face munca mai plăcută.
LiveAgent vine cu trei pachete la un preț rezonabil. Alegeți unul din cele trei planuri tarifare sau optați pentru funcționalități separate pentru a vă personaliza centrul de asistență.
Funcționalități | Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă pentru serviciul de suport clienți!Nu se solicită card bancar.
|
TeamSupport
|
---|---|---|
Ticketing
Include un instrument de gestiune care procesează și clasifică solicitările clienților.
|
LiveAgent oferă servicii de ticketing, cu planul Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
|
TeamSupport oferă servicii de ticketing cu planul tarifar de $50/agent/lună.
|
Live Chat
Un widget pentru chat în timp real pe care îl puteți instala pe orice website.
|
LiveAgent oferă soluția Live Chat în cadrul planului Ticket+Chat al cărui tarif este $29/agent/lună.
|
TeamSupport oferă Live Chat în planul tarifar de $50/agent/lună.
|
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri utilizând funcția de distribuire automată a acestora.
|
LiveAgent oferă soluția Call Center.
|
TeamSupport nu oferă soluția Call Center.
|
Auto-asistență
O funcție care vă dă posibilitatea de a construi un portal pentru clienți pe care clienții se pot înregistra pentru a accesa propriile tichete și conținutul bazei de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă portalul de auto-asistență în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
|
TeamSupport oferă portalul de auto-asistență în plan tarifar de $50/agent/lună.
|
Facebook
O integrare a rețelei Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media.
|
LiveAgent oferă integrare pentru Facebook în cadrul planului Ticket pentru o taxă suplimentară de $39/lună/per cont sau al planului All-inclusive fără taxe adiționale.
|
TeamSupport oferă integrare pentru Facebook cu planul tarifar de $50/agent/lună.
|
Twitter
O integrare a rețelei Twitter care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă Tweet-urilor direct din program.
|
LiveAgent oferă integrarea pentru Twitter în cadrul planului Ticket plan pentru o taxă suplimentară de $39/lună/per cont sau al planului All-inclusive fără taxe adiționale.
|
TeamSupport oferă integrare pentru Facebook cu planul tarifar de $50/agent/lună.
|
Instagram
O integrare a rețelei Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media.
|
LiveAgent oferă integrare pentru Instagram.
|
TeamSupport nu oferă integrare pentru Instagram.
|
Viber
O integrare a rețelei Viber care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă și să transmită mesaje pe Viber direct din programului help desk pentru social media.
|
LiveAgent oferă integrare pentru Viber.
|
TeamSupport nu oferă integrare pentru Viber.
|
Baza de informații
O bază care conține informații esențiale, inclusiv un ghid pentru remedierea erorilor, rubrica de întrebări frecvente și articole de tipul "cum să".
|
LiveAgent oferă posibilitatea creării bazei de informații in cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
|
TeamSupport oferă posibilitatea creării bazei de informații cu planul tarifar de $50/agent/lună.
|
Forum pentru clienți
Un panou pentru discuții online pentru clienți care se regăsește în cadrul bazei de informații.
|
LiveAgent oferă forum pentru clienți în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
|
TeamSupport oferă forum pentru clienți cu planul tarifar de $50/agent/lună.
|
Automatizare și Reguli
Puteți automatiza fluxuri de lucru pentru a elimina task-urile repetitive.
|
LiveAgent oferă soluția automatizării și stabilirii regulilor în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
|
TeamSupport oferă posibilitatea automatizării și stabilirii regulilor cu planul tarifar de $50/agent/lună.
|
API
Un set de funcții care permite diferitelor aplicații să funcționeze împreună.
|
LiveAgent oferă funcții API în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
|
TeamSupport oferă funcții API cu planul tarifar de $50/agent/lună.
|
Interactive Voice Response (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a intra în legătură cu un operator/agent.
|
LiveAgent oferă soluția IVR.
|
TeamSupport nu oferă soluția IVR.
|
Apeluri video
Un apel care include și video, asemănător cu apelurile de pe Skype, Zoom sau Facetime.
|
LiveAgent oferă posibilitatea efectuării apelurilor video în cadrul planului All-inclusive, al cărui tarif este de $39/agent/lună.
|
TeamSupport oferă posibilitatea efectuării apelurilor video cu planul tarifar de $69/agent/lună.
|
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră și nu sunt șterse - le puteți vizualiza oricând.
|
LiveAgent oferă istoric nelimitat în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
|
TeamSupport oferă istoric nelimitat cu planul tarifar de $50/agent/lună.
|
Număr nelimitat de website-uri
Puteți utiliza programul pe un număr nelimitat de website-uri.
|
LiveAgent oferă posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri.
|
TeamSupport nu oferă posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri.
|
Număr nelimitat de butoane de chat
Puteți instala un număr nelimitat de butoane de chat pe website-urile dvs.
|
LiveAgent oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat în cadrul planului Ticket+Chat al cărui tarif este $29/agent/lună
|
TeamSupport oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat cu planul tarifar de $50/agent/lună.
|
Tichete/Email-uri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de email-uri și tichete.
|
LiveAgent oferă email-uri/tichete nelimitate în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
|
TeamSupport oferă email-uri/tichete nelimitate cu planul tarifar de $50/agent/lună.
|
Număr nelimitat de apeluri înregistrate
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea oricând doriți.
|
LiveAgent oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri.
|
TeamSupport nu oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri.
|
Suport permanent 24/7
Oferiți clienților suport permanent, 24/7, fără a fi limitat la un număr maxim de solicitări care pot fi adresate.
|
LiveAgent oferă opțiunea de suport permanent, 24/7, în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
|
TeamSupport oferă opțiunea de suport permanent, 24/7 cu planul tarifar de $50/agent/lună.
|
Mergeți la următorul nivel cu serviciul de suport LiveAgent. Obțineți tot ce aveți nevoie – email, live chat, rețele de socializare, call center și baza de informații, precum și peste 175 de funcționalități si 40 de integrări.
Axați-vă pe ceea ce este important cu un program de suport mai bun care să vă ajute să dețineți un serviciu de asistență mai performant.
Live chat este cel mai bun instrument în furnizarea unui suport rapid și eficient. Ca atare, trebuie să fie cât mai rapid.
Live chat este cel mai rapid widget de pe piață, cu o viteză de afișare de 2,5 secunde. Puteți chiar vizualiza ce tastează clienții chiar înainte ca aceștia să trimită mesajul. Pregătiți-vă răspunsurile din timp și surprindeți-i cu viteza răspunsului oferit.
Un serviciu de suport clienți nu trebuie să fie scump. LiveAgent are trei planuri tarifare ce conțin instrumente și funcționalități pentru a putea oferi cel mai bun suport posibil.
Descoperiți planurile noastre tarifare si aflați mai multe.
“Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert
Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik
„Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron
„Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam
„Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad
„Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga
“Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal
„Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison
LiveAgent a primit cele mai multe review-uri și este declarat programul de suport clienți numărul 1 pentru afaceri mici și mijlocii în anul 2020. Fiți mai aproape de clienții dvs. și oferiți-le suport mai rapid cu LiveAgent.
Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!
Sunteți curios să aflați unde ne situăm în comparație cu alte soluții populare? Verificați pagina noastră de comparații și descoperiți tot ce avem de oferit.
LiveAgent reprezintă o alternativă la TeamSupport, ce colectează într-o singură interfață solicitările clienților venite prin mai multe canale de comunicare precum email, live chat, call center, rețele de socializare și nu numai. Așadar, veți putea oferi clienților dvs. suport rapid și eficient.
Pentru a migra, utilizați un plugin gratuit sau contactați serviciul clienți al LiveAgent pentru mai multe informații.
LiveAgent este o soluție help desk cu nenumărate funcționalități, ușor de folosit și accesibilă la preț oricărei companii, indiferent de dimensiunea acesteia.
Căutați o alternativă la Extend?
LiveAgent le oferă companiilor o asistență mai bună pentru clienți și îmbunătățește productivitatea agenților prin gestionarea eficientă a comunicărilor și reducerea timpului de lucru. Acest sistem de tichete oferă peste 175 de caracteristici și prețuri accesibile, satisfacând astfel nevoile tuturor companiilor care caută să își îmbunătățească serviciul pentru clienți.
Căutați o alternativă la Zopim?
LiveAgent este o software de asistență care oferă mai multe funcționalități, cum ar fi opțiunea de autoserviciu pentru clienți, call center, chat live, tichete și multe altele. Prin urmare, economisește timp, costuri și crește fidelizarea clienților, satisfacția și rentabilitatea investiției. Pluginul de migrare facilitează transferarea rapidă a datelor esențiale către LiveAgent. Există mai multe alternative pentru Zopim, cum ar fi Qonvo, Novocall, Dashly, Gist, HelpSpot, Lucep, CallPage și LiveHelpNow.
Sunteți în căutarea unei alternative la Olark?
LiveAgent oferă cel mai rapid widget de live chat de pe piață, fiind esențial în oferirea asistenței clienților. Obțineți toate instrumentele de care aveți nevoie, la un preț accesibil, prin cele trei planuri tarifare oferite de LiveAgent.
Căutați o alternativă mai bună pentru LivePerson?
LiveAgent este un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții și îi ajută pe agenții să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă. Acesta îmbunătățește, de asemenea, serviciul pentru clienți și ajută la creșterea satisfacției și a vânzărilor. Utilizatorii sunt mulțumiți de faptul că poate ajuta la clasificarea naturii tichetelor și poate urmări statisticile cu privire la nevoile clienților. LiveAgent este o soluție mai bună decât alternativa Kayako și învinge tot ceea ce există la acest preț sau chiar la un preț mai ridicat.
Sunteți în căutarea unei alternative la SupportBee?
LiveAgent este programul numărul 1 de suport pentru afaceri mici și mijlocii în 2020, oferind instrumentele adecvate pentru a fi mai aproape de clienți și a oferi un suport rapid. În plus, clienți importanți, precum Huawei, BMW, Yamaha și O2, folosesc și recomandă LiveAgent. Puteți încerca gratuit fără a fi necesar cardul de credit.
Căutați o alternativă la Novocall?
LiveAgent este o alternativă la Novocall pentru asistență clienți pe mai multe canale. Beneficiile includ colectarea și automatizarea solicitărilor clienților într-un singur loc pentru a crește retenția clienților și a îmbunătăți experiența acestora. Informații despre clienți, agenți, tichete și administratori pot fi transferate la LiveAgent.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date