Încercare gratuită
  • Șabloane
  • Șabloane de e-mail de achiziție

Șabloane de e-mail de achiziție

Marketingul prin e-mail este încă una dintre cele mai puternice metode de comunicare online, cu un număr tot mai mare de utilizatori zilnici.  Unul dintre cele mai importante aspecte ale oricărei strategii de marketing prin e-mail este de a avea o bază de date mare de abonați activi. Listele de e-mailuri se vor degrada în mod natural în timp, ca urmare a dezabonărilor, a faptului că sunt raportate ca fiind spam sau că e-mailurile rămân nedeschise.

Pierderea abonaților de e-mail este cunoscută sub numele de “fluctuația de listă” și poate fi opacă, cum este cazul unei “sărituri mari”, sau transparentă, care acoperă mesajele necitite. Pentru a îmbunătăți rata de pierdere a listelor, comercianții pot face două lucruri: să efectueze o curățare regulată a bazei de date de e-mail și/sau să își îmbunătățească strategia e-mailurilor de achiziție. 

Ce este un e-mail de achiziție?

E-mailurile de achiziție reprezintă procesul de construire a unei baze de date cu adresele de e-mail ale oamenilor, pentru a le trimite comunicări de marketing.  Dacă nu aveți încă o listă mare de e-mailuri ale potențialilor clienți, nu trebuie să vă faceți griji – nu este niciodată prea târziu pentru a începe.

Pe de altă parte, dacă aveți deja adresele unor clienți potențiali, este posibil să doriți să consolidați baza de date existentă. Acest lucru ar putea însemna să verificați dacă abonații dvs. existenți sunt încă interesați să primească conținutul dvs. Cu toate acestea, nu faceți acest lucru întrebând pur și simplu utilizatorii dacă doresc să primească e-mailuri de la dvs., ci mai degrabă trimiteți-le un e-mail care să le solicite să efectueze o acțiune.

E-mailurile de achiziție prezintă două aspecte: în primul rând, construirea unei liste de adrese de e-mail și, în al doilea rând, elaborarea și punerea în aplicare a strategiei de marketing prin e-mail. Ambele părți trebuie să aibă succes pentru a crește achiziția de e-mailuri, ceea ce înseamnă creșterea listelor de abonați și îmbunătățirea parametrilor. Dar cum anume ar trebui să faceți acest lucru?

Confirmarea clientului pentru e-mail de achiziție Etsy
Confirmarea clientului pentru e-mail de achiziție Etsy

Cele mai bune practici de e-mail de achiziție

Pentru a construi cu succes o bază de date de abonați activi la e-mail, trebuie să căutați clienți și potențiali clienți care și-au manifestat interesul de a primi comunicări de la dvs. Tipul exact de mesaje pe care le trimiteți va depinde de industria în care se află afacerea dvs., deși, în general, un buletin informativ este întotdeauna o idee bună. Apoi, trebuie să vă planificați eficient campania, astfel încât să produceți un conținut pe care oamenii doresc să îl primească și, astfel, să oferiți valoare abonaților dvs.

După ce ați făcut acest lucru, puteți începe să obțineți mai multe adrese de e-mail prin promovarea conținutului dvs., fie că este vorba de un newsletter sau de orice alt tip de conținut. Această promovare ar putea fi pe site-ul dvs. web, unde clienții se pot înscrie printr-un formular, sau pe profilele dvs. de social media. La urma urmei, vizitatorii și adepții site-ului dvs. sunt deja interesați de produsele sau serviciile afacerii dvs. Simpla încurajare a acestora de a se înscrie într-o listă de corespondență ar putea fi suficientă pentru a dobândi adresele lor de e-mail, atâta timp cât le promiteți și le oferiți conținut valoros.

După ce adresa de e-mail a unui utilizator a fost obținută prin înregistrarea acestuia la newsletter-ul dvs. (sau la alt conținut), trebuie să îi trimiteți un mesaj de confirmare a abonamentului.

Linii de subiect de e-mail de achiziție

  • Vă mulțumim pentru înscriere!
  • Succes! Veți auzi de noi în curând
  • Sunteți în continuare interesat să auziți vești de la noi? Iată ce avem de oferit…
  • Un mic sfat pentru abonații noștri activi
  • Am văzut postarea dvs. pe [platforma de socializare] și dorim să vă ajutăm
  • Acum că v-am răspuns la întrebarea dvs. pe [platforma de socializare], ce ziceți de înscriere?

Șabloane de e-mail de achiziție

Confirmarea abonării

Consolidarea bazei de date & sfaturi practice

Succedarea postărilor din social media

E-mail de achiziție – Întrebări frecvente

Șabloane de e-mail de achiziție

Întregul scop al achiziționării de adrese de e-mail este de a construi o bază de date activă de utilizatori care sunt interesați de produsele companiei dvs. Prin urmare, dacă dați curs unui prospect, ar trebui să oferiți întotdeauna un link care să permită utilizatorului să se aboneze la lista dvs. de e-mail. Pe de altă parte, dacă vă consolidați baza de date existentă, ar trebui să le oferiți întotdeauna abonaților posibilitatea de a renunța la primirea mesajelor dvs. de e-mail.

Ce se întâmplă dacă cineva nu răspunde la un e-mail de consolidare a bazei de date?

Pictograma de răspuns

Dacă un abonat nu răspunde la un mesaj menit să afle dacă este încă activ și interesat de conținutul dvs., este probabil că se poate presupune că nu mai este. Puteți aștepta o săptămână și trimite un alt e-mail de succedare dacă doriți, dar dacă tot nu există niciun răspuns, atunci ar trebui să eliminați acest utilizator inactiv din baza de date.

Ce se întâmplă dacă cineva nu răspunde la un e-mail de achiziție de succedare a social media?

Răspuns

Din nou, puteți trimite un e-mail de succedare după aproximativ o săptămână, în cazul în care ultimul mesaj s-a pierdut în căsuța lor de e-mail. Orice mesaj suplimentar pe care îl trimiteți potențialilor clienți ar trebui să le ofere mai multă valoare și o mostră din ceea ce are de oferit abonamentul dvs. Dacă în continuare nu primiți un răspuns, ar trebui să considerați că aceasta este o pistă moartă.

Test our ticketing software today. No credit card required.

Enjoy a free 14-day trial on us. Discover all that LiveAgent has to offer and start improving customer acquisition today.

Free Trial

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ar trebui să includ un link de abonare sau de dezabonare?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Întregul scop al achiziționării de adrese de e-mail este de a construi o bază de date activă de utilizatori care sunt interesați de produsele companiei dvs. Prin urmare, dacă dați curs unui prospect, ar trebui să oferiți întotdeauna un link care să permită utilizatorului să se aboneze la lista dvs. de e-mail. Pe de altă parte, dacă vă consolidați baza de date existentă, ar trebui să le oferiți întotdeauna abonaților posibilitatea de a renunța la primirea mesajelor dvs. de e-mail.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ce se întâmplă dacă cineva nu răspunde la un e-mail de achiziție de consolidare a bazei de date?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Dacă un abonat nu răspunde la un mesaj menit să afle dacă mai este activ și interesat de conținutul dvs., atunci probabil că se poate presupune că nu mai este interesat.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ce se întâmplă dacă cineva nu răspunde la un e-mail de achiziție de succedare a social media?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Trimiteți un e-mail de succedare după aproximativ o săptămână, în cazul în care ultimul mesaj s-a pierdut în căsuța lor de primire. Dacă tot nu primiți un răspuns, ar trebui să considerați că este o pistă moartă.” } }] }

Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație