Șabloane de e-mail de achiziție pentru consolidarea bazei de date și menținerea abonaților activi.
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Marketingul prin e-mail este încă una dintre cele mai puternice metode de comunicare online, cu un număr tot mai mare de utilizatori zilnici. Unul dintre cele mai importante aspecte ale oricărei strategii de marketing prin e-mail este de a avea o bază de date mare de abonați activi. Listele de e-mailuri se vor degrada în mod natural în timp, ca urmare a dezabonărilor, a faptului că sunt raportate ca fiind spam sau că e-mailurile rămân nedeschise.
Pierderea abonaților de e-mail este cunoscută sub numele de “fluctuația de listă” și poate fi opacă, cum este cazul unei “sărituri mari”, sau transparentă, care acoperă mesajele necitite. Pentru a îmbunătăți rata de pierdere a listelor, comercianții pot face două lucruri: să efectueze o curățare regulată a bazei de date de e-mail și/sau să își îmbunătățească strategia e-mailurilor de achiziție.
E-mailurile de achiziție reprezintă procesul de construire a unei baze de date cu adresele de e-mail ale oamenilor, pentru a le trimite comunicări de marketing. Dacă nu aveți încă o listă mare de e-mailuri ale potențialilor clienți, nu trebuie să vă faceți griji – nu este niciodată prea târziu pentru a începe.
Pe de altă parte, dacă aveți deja adresele unor clienți potențiali, este posibil să doriți să consolidați baza de date existentă. Acest lucru ar putea însemna să verificați dacă abonații dvs. existenți sunt încă interesați să primească conținutul dvs. Cu toate acestea, nu faceți acest lucru întrebând pur și simplu utilizatorii dacă doresc să primească e-mailuri de la dvs., ci mai degrabă trimiteți-le un e-mail care să le solicite să efectueze o acțiune.
E-mailurile de achiziție prezintă două aspecte: în primul rând, construirea unei liste de adrese de e-mail și, în al doilea rând, elaborarea și punerea în aplicare a strategiei de marketing prin e-mail. Ambele părți trebuie să aibă succes pentru a crește achiziția de e-mailuri, ceea ce înseamnă creșterea listelor de abonați și îmbunătățirea parametrilor. Dar cum anume ar trebui să faceți acest lucru?
Pentru a construi cu succes o bază de date de abonați activi la e-mail, trebuie să căutați clienți și potențiali clienți care și-au manifestat interesul de a primi comunicări de la dvs. Tipul exact de mesaje pe care le trimiteți va depinde de industria în care se află afacerea dvs., deși, în general, un buletin informativ este întotdeauna o idee bună. Apoi, trebuie să vă planificați eficient campania, astfel încât să produceți un conținut pe care oamenii doresc să îl primească și, astfel, să oferiți valoare abonaților dvs.
După ce ați făcut acest lucru, puteți începe să obțineți mai multe adrese de e-mail prin promovarea conținutului dvs., fie că este vorba de un newsletter sau de orice alt tip de conținut. Această promovare ar putea fi pe site-ul dvs. web, unde clienții se pot înscrie printr-un formular, sau pe profilele dvs. de social media. La urma urmei, vizitatorii și adepții site-ului dvs. sunt deja interesați de produsele sau serviciile afacerii dvs. Simpla încurajare a acestora de a se înscrie într-o listă de corespondență ar putea fi suficientă pentru a dobândi adresele lor de e-mail, atâta timp cât le promiteți și le oferiți conținut valoros.
După ce adresa de e-mail a unui utilizator a fost obținută prin înregistrarea acestuia la newsletter-ul dvs. (sau la alt conținut), trebuie să îi trimiteți un mesaj de confirmare a abonamentului.
Thanks for signing up for our [content] emails.
This is just a short message to confirm that your subscription is now active and that you’ll be receiving great insights from us shortly.
If you have any comments or questions in the meantime, feel free to contact us by replying to this email. We’d be happy to help you!
Regards,
The [company] team
P.s. If you have been sent this email in error or would like to unsubscribe, please click on the following [link].
As a member of the [industry] community, I’m sure that you’re one of the many people who’ve encountered trouble with [issue/pain point].
I thought you might like to hear a few pieces of advice from us about how to deal with this problem that our other clients have benefited from:
Advice 1
Advice 2
Advice 3
If you don’t find our tips useful, please let us know how to improve. Alternatively, you can unsubscribe by clicking here [link].
Best,
[Name] from [company]
I commented under your post/answered your question on [social media platform], and thought I’d follow up by sharing some more resources that you might find interesting.
Here are some guides about [topic] that may be helpful for you:
Link 1
Link 2
Link 3
If you’d like to get more advice on a regular basis then you can sign up for the [company] newsletter by clicking on the button below. You’ll receive great tips straight to your inbox every [X] weeks.
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
Întregul scop al achiziționării de adrese de e-mail este de a construi o bază de date activă de utilizatori care sunt interesați de produsele companiei dvs. Prin urmare, dacă dați curs unui prospect, ar trebui să oferiți întotdeauna un link care să permită utilizatorului să se aboneze la lista dvs. de e-mail. Pe de altă parte, dacă vă consolidați baza de date existentă, ar trebui să le oferiți întotdeauna abonaților posibilitatea de a renunța la primirea mesajelor dvs. de e-mail.
Dacă un abonat nu răspunde la un mesaj menit să afle dacă este încă activ și interesat de conținutul dvs., este probabil că se poate presupune că nu mai este. Puteți aștepta o săptămână și trimite un alt e-mail de succedare dacă doriți, dar dacă tot nu există niciun răspuns, atunci ar trebui să eliminați acest utilizator inactiv din baza de date.
Din nou, puteți trimite un e-mail de succedare după aproximativ o săptămână, în cazul în care ultimul mesaj s-a pierdut în căsuța lor de e-mail. Orice mesaj suplimentar pe care îl trimiteți potențialilor clienți ar trebui să le ofere mai multă valoare și o mostră din ceea ce are de oferit abonamentul dvs. Dacă în continuare nu primiți un răspuns, ar trebui să considerați că aceasta este o pistă moartă.
Test our ticketing software today. No credit card required.
Enjoy a free 14-day trial on us. Discover all that LiveAgent has to offer and start improving customer acquisition today.
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
Teoria serviciului pentru clienți
Șabloanele de răspuns agent economisesc timpul asistenților clienți, oferind soluții rapide și de calitate. Motivația angajaților este crucială pentru a avea clienți mulțumiți. Un aspect important este viteza de răspuns a agenților, iar instrumentele adecvate și abilitățile agenților sunt cheia succesului în serviciul pentru clienți.
Șablon de e-mail de solicitare de feedback
Solicitări de feedback prin e-mail sunt importante pentru a îmbunătăți relația cu clienții. Colectarea feedback-ului oferă informații valoroase pentru dezvoltarea afacerii. LiveAgent și NiceReply sunt instrumente utile în acest sens.
Șabloane privind baza de cunoștințe
Urmați câțiva pași simpli pentru a scrie articole eficiente pentru baza de cunoștințe: alegeți un titlu potrivit, mențineți o structură unitară, formatați într-un mod ușor de citit și adăugați elemente vizuale. Includeți și sugestii de lectură suplimentară pentru a ajuta utilizatorii să găsească mai multe informații utile.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date