Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Șabloane
  • Șabloane de e-mail cu conținut închis

Șabloane de e-mail cu conținut închis

Crearea de conținut valoros care atrage utilizatorii către compania dvs. și îi încurajează să întreprindă acțiunile dorite, cum ar fi achizițiile sau abonarea la un serviciu, sunt forme de activități de marketing de intrare. În unele cazuri, poate fi util să restricționați accesul la anumite conținuturi de pe site-ul dvs., în speranța de a genera noi clienți potențiali sau date suplimentare. Conținutul de acest gen se numește conținut închis sau conținut premium.

Raportul închis al Exponeas
Raportul închis al Exponea

Ce este conținutul închis?

Nu există o definiție universală a conținutului închis, dar vom defini pe scurt caracteristicile sale principale. Orice conținut care poate fi accesat numai după ce dați ceva în schimb, cum ar fi o adresă de e-mail, este etichetat drept conținut închis. Cele mai frecvente informații care sunt solicitate persoanelor care doresc să acceseze conținut închis este adresa lor de e-mail, deși alte strategii includ cererea unui număr de telefon, aprecierea sau urmărirea paginilor de pe rețelele de socializare sau partajarea postărilor pe diferite platforme de socializare.

Scopul conținutului închis este de a genera clienți potențiali prin achiziționarea detaliilor de contact ale potențialilor clienți. Clienții potențiali sunt persoanele care v-au vizitat site-ul după efectuarea unei căutări pe Google sau care v-au găsit compania de pe site-uri externe, cum ar fi rețele de socializare etc.

Un exemplu de conținut închis ar putea fi o postare pe blog care este accesibilă în mod liber și oferă informații valoroase. Cu toate acestea, dacă cititorul dorește să citească mai multe articole sau să acceseze un conținut suplimentar (cum ar fi o listă de verificare), va trebui să vă furnizeze o adresă de e-mail pentru a o primi. Ca atare, conținutul închis poate conduce la generarea de clienți potențiali relevanți, deoarece utilizatorii ale căror date le obțineți sunt deja interesați de afacerea dvs. și de ceea ce oferă.

Șabloane de e-mail cu conținut închis
The Economist cere cititorilor săi să plătească pentru un abonament sau să se înregistreze pentru un cont gratuit pentru a continua să citească articolul

Linii de subiecte de e-mail cu conținut închis

  • Iată [cartea electronică / carte albă] pe care ați solicitat-o!
  • Conținut excelent care vă așteaptă în interior, așa cum am promis
  • Consultați videoclipul nostru pentru sfaturi despre rezolvarea [punctului durerii]
  • Găzduim un videoclip live și sunteți invitat să-l vizionați
  • Bine ați venit la cursul [topic] de la [numele companiei]
  • Vă mulțumim că v-ați înscris pentru a primi e-mailurile noastre [zilnice / săptămânale / lunare] despre [topic]

Șabloane de e-mail cu conținut închis

Șablon de e-mail cu conținut închis 1 – descărcare de conținut

Șablon de e-mail cu conținut închis 3 – serie de e-mailuri

Întrebări frecvente

Cât din conținutul meu ar trebui să fie închis?

Depinde de obiectivele strategiei dvs. de marketing, cu toate acestea, nu este recomandat să faceți tot conținutul închis. Acest lucru se datorează faptului că mai întâi trebuie să oferiți suficient pentru a interesa potențialii clienți pentru ca aceștia să fie dispuși să furnizeze adresele lor de e-mail. Dar exact cât conținut ar trebui să fie accesibil în mod liber, depinde dacă obiectivele dvs. sunt mai concentrate pe generarea de clienți potențiali sau mai degrabă pe vizibilitatea mărcii și SEO.

Care sunt câteva exemple de conținut închis?

Șabloanele de mai sus au acoperit deja serii de e-mailuri, cărți electronice și cărți albe, precum și conținut video divers, cum ar fi seminarii web și documentare. Pe lângă aceste câteva alte sugestii de conținut închis pe care ați putea alege să le oferiți sunt:

  • Actualizări de conținut – acces la materiale suplimentare
  • Demonstrații / încercări – o perioadă de testare gratuită a unui produs sau serviciu
  • Șabloane de foi de calcul – economisiți timpul utilizatorilor oferind un formular cu spații goale care trebuie completate
  • Procesați documente și glisați fișiere – cum ar fi un șablon de integrare

Pot să taxez pentru conținutul închis?

Prin definiție, conținutul închis nu este ceva care necesită plată. Mai degrabă, este ceva pe care îl oferiți în schimbul finalizării acțiunii dorite, cum ar fi furnizarea unei adrese de e-mail, pentru a accesa anumite materiale. Puteți plăti utilizatorilor accesul la conținut, dar asta ar însemna că este conținut plătit, care este o altă formă de marketing de intrare și este o strategie complet diferită de furnizarea de conținut închis.

Discover all that LiveAgent has to offer with our free 14-day trial.

Sign up for our free 14-day trial today. No credit card required. Test our email templates, ticketing, live chat, and more!

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Cât din conținutul meu ar trebui să fie închis?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Depinde de obiectivele strategiei dvs. de marketing, cu toate acestea, nu este recomandat să faceți tot conținutul închis. Acest lucru se datorează faptului că mai întâi trebuie să oferiți suficient pentru a interesa potențialii clienți potențiali pentru ca aceștia să fie dispuși să furnizeze adresele lor de e-mail.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Care sunt câteva exemple de conținut închis?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Exemple bune de conținut închis de oferit sunt cărți electronice, cărți albe, seminarii web, serii de e-mail, demonstrații, probe sau actualizări de conținut.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Pot să taxez pentru conținutul închis?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Prin definiție, conținutul închis nu este ceva care ar trebui să necesite plata. Mai degrabă este ceva pe care îl oferiți în schimbul finalizării acțiunii dorite, cum ar fi furnizarea unei adrese de e-mail, pentru a accesa anumite materiale.” } }] }
Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație