Înțelegeți de ce companiile utilizează conținut închis și cum acestea pot ajuta la generarea de lead-uri și la creșterea vizibilității mărcii. Descoperiți exemple de conținut închis, cum ar fi cărți electronice și seminarii web, și aflați cum să decideți cât conținut ar trebui să faceți disponibil gratuit.
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Crearea de conținut valoros care atrage utilizatorii către compania dvs. și îi încurajează să întreprindă acțiunile dorite, cum ar fi achizițiile sau abonarea la un serviciu, sunt forme de activități de marketing de intrare. În unele cazuri, poate fi util să restricționați accesul la anumite conținuturi de pe site-ul dvs., în speranța de a genera noi clienți potențiali sau date suplimentare. Conținutul de acest gen se numește conținut închis sau conținut premium.
Nu există o definiție universală a conținutului închis, dar vom defini pe scurt caracteristicile sale principale. Orice conținut care poate fi accesat numai după ce dați ceva în schimb, cum ar fi o adresă de e-mail, este etichetat drept conținut închis. Cele mai frecvente informații care sunt solicitate persoanelor care doresc să acceseze conținut închis este adresa lor de e-mail, deși alte strategii includ cererea unui număr de telefon, aprecierea sau urmărirea paginilor de perețelele de socializare sau partajarea postărilor pe diferite platforme de socializare.
Scopul conținutului închis este de a genera clienți potențiali prin achiziționarea detaliilor de contact ale potențialilor clienți. Clienții potențiali sunt persoanele care v-au vizitat site-ul după efectuarea unei căutări pe Google sau care v-au găsit compania de pe site-uri externe, cum ar fi rețele de socializare etc.
Un exemplu de conținut închis ar putea fi o postare pe blog care este accesibilă în mod liber și oferă informații valoroase. Cu toate acestea, dacă cititorul dorește să citească mai multe articole sau să acceseze un conținut suplimentar (cum ar fi o listă de verificare), va trebui să vă furnizeze o adresă de e-mail pentru a o primi. Ca atare, conținutul închis poate conduce la generarea de clienți potențiali relevanți, deoarece utilizatorii ale căror date le obțineți sunt deja interesați de afacerea dvs. și de ceea ce oferă.
Thanks for requesting the [company name] [ebook/white paper] about [topic]. As promised, this email contains the materials that you signed up to receive.
We sincerely hope that you find this content useful and that you head on to our site [link] to find other [blog posts/articles/templates] on the same subject.
Please find the attached documents at the bottom of this email.
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
Attachment 1
Attachment 2
Attachment 3…
You now have access to the [webinar/explainer video/documentary] that you requested to watch.
The video can be accessed on the following [link] and [will go live at [time] on [date] is available now].
Check out our website for more videos related to the subject of [topic].
[More videos]
Thanks for watching!
[Company]
Thank you for signing up to receive this series of our [daily/weekly/monthly] emails covering the subject of [topic].
We’ll be sending you regular content containing great insights and actionable tips that will be of great help when solving [pain points].
You can expect to find the following topic covered in our upcoming emails:
Sub-topic 1
Sub-topic 2
Sub-topic 3…
We’re sure that you’ll find this series of emails very useful, but if you want to learn more without waiting for new content to land in your inbox, then please head on over to our website [link] or reply to this email.
Best,
The [company] team
Discover all that LiveAgent has to offer with our free 14-day trial.
Sign up for our free 14-day trial today. No credit card required. Test our email templates, ticketing, live chat, and more!
LiveAgent este un software pentru gestionarea proiectelor și asistență clienți. Oferă suport excelent prin portalul de asistență, integrate cu social media, și opțiunea de a se abona la newsletter pentru actualizări. Platforma include și un call center și oferă demo-uri gratuite și integrare cu alte programe.
Software de asistență pentru industria de găzduire web
LiveAgent este o soluție populară pentru suportul clienților, oferind soluții adaptate și demo-uri gratuite, precum și asistență pe rețelele sociale.
Teoria serviciului pentru clienți
Oferta unui serviciu pentru clienți de calitate, cu răspunsuri rapide și soluții adaptate, îmbunătățește relația și fidelitatea acestora. Este important să angajați și să motivați agenți cu abilități și instrumente adecvate. Ascultarea și feedback-ul angajaților sunt esențiale.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date