Înțelegeți de ce companiile utilizează conținut închis și cum acestea pot ajuta la generarea de lead-uri și la creșterea vizibilității mărcii. Descoperiți exemple de conținut închis, cum ar fi cărți electronice și seminarii web, și aflați cum să decideți cât conținut ar trebui să faceți disponibil gratuit.
Crearea de conținut valoros care atrage utilizatorii către compania dvs. și îi încurajează să întreprindă acțiunile dorite, cum ar fi achizițiile sau abonarea la un serviciu, sunt forme de activități de marketing de intrare. În unele cazuri, poate fi util să restricționați accesul la anumite conținuturi de pe site-ul dvs., în speranța de a genera noi clienți potențiali sau date suplimentare. Conținutul de acest gen se numește conținut închis sau conținut premium.
Nu există o definiție universală a conținutului închis, dar vom defini pe scurt caracteristicile sale principale. Orice conținut care poate fi accesat numai după ce dați ceva în schimb, cum ar fi o adresă de e-mail, este etichetat drept conținut închis. Cele mai frecvente informații care sunt solicitate persoanelor care doresc să acceseze conținut închis este adresa lor de e-mail, deși alte strategii includ cererea unui număr de telefon, aprecierea sau urmărirea paginilor de perețelele de socializare sau partajarea postărilor pe diferite platforme de socializare.
Scopul conținutului închis este de a genera clienți potențiali prin achiziționarea detaliilor de contact ale potențialilor clienți. Clienții potențiali sunt persoanele care v-au vizitat site-ul după efectuarea unei căutări pe Google sau care v-au găsit compania de pe site-uri externe, cum ar fi rețele de socializare etc.
Un exemplu de conținut închis ar putea fi o postare pe blog care este accesibilă în mod liber și oferă informații valoroase. Cu toate acestea, dacă cititorul dorește să citească mai multe articole sau să acceseze un conținut suplimentar (cum ar fi o listă de verificare), va trebui să vă furnizeze o adresă de e-mail pentru a o primi. Ca atare, conținutul închis poate conduce la generarea de clienți potențiali relevanți, deoarece utilizatorii ale căror date le obțineți sunt deja interesați de afacerea dvs. și de ceea ce oferă.
Thanks for requesting the [company name] [ebook/white paper] about [topic]. As promised, this email contains the materials that you signed up to receive.
We sincerely hope that you find this content useful and that you head on to our site [link] to find other [blog posts/articles/templates] on the same subject.
Please find the attached documents at the bottom of this email.
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
Attachment 1
Attachment 2
Attachment 3…
You now have access to the [webinar/explainer video/documentary] that you requested to watch.
The video can be accessed on the following [link] and [will go live at [time] on [date] is available now].
Check out our website for more videos related to the subject of [topic].
[More videos]
Thanks for watching!
[Company]
Thank you for signing up to receive this series of our [daily/weekly/monthly] emails covering the subject of [topic].
We’ll be sending you regular content containing great insights and actionable tips that will be of great help when solving [pain points].
You can expect to find the following topic covered in our upcoming emails:
Sub-topic 1
Sub-topic 2
Sub-topic 3…
We’re sure that you’ll find this series of emails very useful, but if you want to learn more without waiting for new content to land in your inbox, then please head on over to our website [link] or reply to this email.
Best,
The [company] team
Discover all that LiveAgent has to offer with our free 14-day trial.
Sign up for our free 14-day trial today. No credit card required. Test our email templates, ticketing, live chat, and more!
Depinde de obiectivele strategiei dvs. de marketing, cu toate acestea, nu este recomandat să faceți tot conținutul închis. Acest lucru se datorează faptului că mai întâi trebuie să oferiți suficient pentru a interesa potențialii clienți pentru ca aceștia să fie dispuși să furnizeze adresele lor de e-mail. Dar exact cât conținut ar trebui să fie accesibil în mod liber, depinde dacă obiectivele dvs. sunt mai concentrate pe generarea de clienți potențiali sau mai degrabă pe vizibilitatea mărcii și SEO.
Șabloanele de mai sus au acoperit deja serii de e-mailuri, cărți electronice și cărți albe, precum și conținut video divers, cum ar fi seminarii web și documentare. Pe lângă aceste câteva alte sugestii de conținut închis pe care ați putea alege să le oferiți sunt: Actualizări de conținut – acces la materiale suplimentareDemonstrații / încercări – o perioadă de testare gratuită a unui produs sau serviciuȘabloane de foi de calcul – economisiți timpul utilizatorilor oferind un formular cu spații goale care trebuie completateProcesați documente și glisați fișiere – cum ar fi un șablon de integrare
Prin definiție, conținutul închis nu este ceva care necesită plată. Mai degrabă, este ceva pe care îl oferiți în schimbul finalizării acțiunii dorite, cum ar fi furnizarea unei adrese de e-mail, pentru a accesa anumite materiale. Puteți plăti utilizatorilor accesul la conținut, dar asta ar însemna că este conținut plătit, care este o altă formă de marketing de intrare și este o strategie complet diferită de furnizarea de conținut închis.
Șabloane de e-mail de întâmpinare a clienților
Marketingul prin e-mail rămâne eficient pentru vânzări, iar întâmpinarea clienților este importantă pentru loialitate. Șabloanele de e-mail sunt utile pentru a comunica cu clienții și a le oferi valoare. Este crucial să investiți în canale de comunicare practice și eficiente, cum ar fi marketingul prin e-mail.
Șabloane de e-mailuri informative
E-mailurile informative sunt esențiale pentru a informa clienții despre modificări, evenimente și situații importante fără a include elemente de marketing. Ele sunt scurte, concise și mențin o relație bună cu clienții.
Șabloane de e-mail de apreciere a clienților
Evitați limbajul complex și jargonul în comunicarea cu clienții. Răspundeți politicos și profesionist, formatând informațiile importante înainte de a trimite. E-mailurile de apreciere a clienților sunt esențiale pentru a crește satisfacția și loialitatea clienților. Software-ul LiveAgent este apreciat de peste 21.000 de companii din întreaga lume, oferind flexibilitate, personalizare și prețuri corecte.
Șabloane de e-mail ce succed vânzările
Textul prezintă utilitatea și importanța utilizării șabloanelor de e-mail pentru creșterea vânzărilor și îmbunătățirea programului de fidelizare. Se discută despre cele două tipuri principale de e-mailuri de urmărire a apelurilor și se oferă exemple concrete de mesaje pentru diferite situații. De asemenea, se subliniază eficiența e-mail-ului ca instrument de marketing față de rețelele de socializare și se oferă sfaturi practice pentru îmbunătățirea și creșterea programului de fidelizare.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team