Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Scalix

Ce este Scalix?

Serviciul Scalix servește drept server de poștă electronică, calendar de grup și instrument de colaborare, reprezentând un program informatic colaborativ. Acesta rulează pe Linux sub licența publică Scalix și poate fi accesat prin intermediul mai multor clienți de poștă electronică. Este oferit împreună cu un server de poștă electronică și calendare Scalix, navigatorul de internet Scalix Web Access, precum și cu multe alte componente. Scalix se găsește în mai multe ediții de produse care sunt potrivite pentru diferite scopuri și locuri de muncă.

Cum se poate utiliza Scalix?

Scalix este potrivit pentru companiile care vor să reducă din costurile legate de schimbul de mesaje și care doresc să valorifice protocolul LDAP, întrucât funcționează cu oricare dintre protocoalele LDAP. Scalix oferă, de asemenea, migrarea fără probleme a agendei de la și la clienți de poștă electronică. Acesta este disponibil pentru calculatoarele cu sistem de operare Linux și Mac OS, este compatibil cu toți clienții de poștă electronică disponibil și poate fi integrat cu biroul de asistență LiveAgent.

Biroul de asistență LiveAgent vă poate ajuta să îmbunătățiți capacitățile departamentului de asistență pentru clienți, datorită unui sistem de ultimă generație de gestionare a tichetelor care poate gestiona toate mesajele de poștă electronică de la mai mulți furnizori. Atunci când adună toate firele de comunicare de poștă electronică, le transformă în tichete ale clienților și le organizează cu scopul de a putea fi soluționate mai ușor de către agenții de asistență. Funcțiile de gestionare a tichetelor vă ajută să creați un flux de lucru neîntrerupt care reduce timpul de răspuns și vă ajută să răspundeți rapid la orice probleme.

Există multe funcții de birou de asistență care pot fi utile serviciului de asistență pentru clienți. Organizarea este ușoară datorită filtrelor și protecției SPAM, în timp ce funcția de detectare a coliziunii între agenți asigură ca fiecare tichet să fie atribuit unei persoane disponibile. Răspunsurile predefinite și mesajele planificate vă oferă mai mult spațiu de manevră atunci când oferiți răspunsuri întrebărilor adresate frecvent. Dacă simțiți că situația vă depășește, puteți împărți tichetele complicate sau le puteți transfera către diferite departamente specializate pe probleme specifice.

Dacă credeți că vreți să vă ocupați de mai multe, LiveAgent vă oferă posibilitatea de a vă conecta la alte conturi de poștă electronică sau la alte canale de comunicare. Implementați una dintre cele mai rapide interfețe de conversații directe pe pagina dumneavoastră de internet cu scopul de a oferi clienților o opțiune de comunicare rapidă. Configurați un centru de apeluri digital și gestionați apeluri de pe calculator. Configurați un portal pentru clienți și o bază de cunoștințe plină cu articole utile și ghiduri de îndrumare. Dacă vă doriți să fiți mai sociali, conectați Facebook, Instagram, Twitter și Viber și gestionați rețelele sociale din LiveAgent.

Care sunt beneficiile oferite de Scalix?

https://www.youtube.com/watch?v=zyBEt7ScQYk
  • Funcționează cu directoare LDAP
  • Economisește resurse
  • Funcții de calendare de grup
  • Consolă de administrare
  • Gestionare a listei negre

Handle customer communication with LiveAgent

Start your free trial today and see what it's like to handle emails with a dedicated help desk solution

FREE TRIAL

Cum se integrează Scalix cu LiveAgent

LiveAgent se poate conecta cu serverul de poștă electronică Scalix prin IMAP/POP3. Această opțiune este disponibilă în secțiunea Configurare din LiveAgent și durează doar câteva minute până la finalizare. Urmați ghidul pas cu pas de mai jos pentru a afla cum se finalizează procesul de integrare.

Pagina de pornire Scalix cu informațiile și funcțiile enumerate
Pagina de pornire Scalix
  • Trebuie să configurați și să rulați Scalix înainte de a finaliza integrarea. Dacă încă nu dispuneți de acest serviciu, accesați pagina de internet a dezvoltatorului și descărcați un pachet potrivit pentru afacerea dumneavoastră. De asemenea, puteți opta pentru ediția comunitară gratuită. Dacă aveți nevoie de ajutor cu instalarea, puteți găsi ghidul de instalare aici. După ce ați configurat și demarat totul, continuați cu pașii următori.
Pagina de internet Scalix cu descărcările disponibile și informațiile despre ediții
Descărcări Scalix
  • Mergeți la pagina Configurare > Poștă electronică > Conturi de poștă electronică din contul LiveAgent (începeți o perioadă de încercare gratuită dacă nu aveți una) și dați clic pe butonul portocaliu Creare din partea de sus a secțiunii. Selectați Altele din colțul din dreapta jos al listei cu furnizori de poștă electronică. După aceea, selectați IMAP/POP3 dintre cele două opțiuni în vederea integrării.
Redirecționarea sau selectarea IMAP/POP3 în configurarea LiveAgent pe durata procesului de integrare cu Scalix
Opțiune IMAP/POP3 Scalix
  • Pentru a prelua tichete, Scalix trebuie să fie conectat la LiveAgent. Trebuie să completați această secțiune cu informațiilor contului Scalix. Introduceți-vă datele de autentificare, adresa de poștă electronică și alte informații necesare. Selectați tipul preluării și introduceți detaliile serverului și portului. Salvați setările după ce ați terminat.
Configurarea Scalix în LiveAgent
Configurarea Scalix în LiveAgent

Clienții voștri se pot acum baza pe servicii pentru clienți fiabile și rapide oricând au nevoie. Pagina noastră dedicată academiei oferă mai multe informații despre furnizarea de servicii uimitoare pentru clienți, așadar vizitați-o dacă doriți să aflați mai multe. Puteți, de asemenea, explora funcțiile și caracteristicile LiveAgent urmărind videoclipul de mai jos sau navigând pe paginile noastre de internet.

https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U

Încercați LiveAgent astăzi​

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Peste 3.000 de recenzii Trustpilot GetApp G2 Crowd

Întrebări frecvente

Ce este Scalix?

Scalix este o aplicație colaborativă care oferă poștă electronică de grup, calendare de grup și instrumente de colaborare. Sunt incluse navigatorul Scalix Web Access, serverul de poștă electronică și calendare Scalix, precum și multe alte componente. Sunt disponibile mai multe versiuni de Scalix potrivite pentru diferite cerințe și locuri de muncă. Această soluție rulează sub licența publică Scalix pe Linux și poate fi accesată printr-o varietate de clienți de poștă electronică.

Cum se utilizează Scalix?

Scalix poate fi utilizat de companiile care doresc să scadă costurile legate de schimbul de mesaje. Acesta funcționează cu orice protocol LDAP. În plus, Scalix oferă migrarea fără probleme a agendei de la și la clienții de poștă electronică. Toți clienții de poștă electronică sunt compatibili cu calculatoarele cu sistem de operare Linux sau Mac OS. Conectarea serviciului Scalix cu biroul de asistență LiveAgent poate crește capacitățile departamentului de asistență pentru clienți.

Care sunt beneficiile oferite de integrarea Scalix?

  • Funcționează cu directoare LDAP
  • Economisește resurse
  • Funcții de calendare de grup
  • Consolă de administrare
  • Gestionare a listei negre

Înapoi la integrări Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație