Open-Xchange integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Ce este Open-Xchange?
În plus față de poștă electronică, documente, programare și distribuire pe rețele sociale, Open-Xchange oferă un program informatic complet integrat de productivitate, colaborare și comunicare virtuală. Platforma permite utilizatorilor să integreze fluxuri de mesaje provenite din Gmail, Hotmail, Facebook, Twitter și LinkedIn. Programul este ușor de utilizat de către orice persoană, datorită interfeței cu utilizatorul intuitive și configurării ușoare.
Cum se poate utiliza Open-Xchange?
Open-Xchange este o soluție de productivitate potrivită pentru oricare persoană care are nevoie pentru biroul său de mai mult decât doar poștă electronică. Oferă o aplicație cuprinzătoare care ajută cu organizarea în echipă și oferă posibilitatea utilizării stocării dematerializate. Reprezintă un program informatic excelent pentru echipele mai mici de birou de asistență și poate fi integrat cu biroul de asistență LiveAgent.
Oricând un agent de asistență primește o solicitare din partea clienților, aceasta este transformată într-un tichet datorită sistemului de gestionare LiveAgent. Caracteristicile noastre eficiente precum distribuirea automată a tichetelor, departamentele și funcția de detectare a coliziunii între agenți asigură trimiterea tichetului către persoana potrivită să îl soluționeze. Acest lucru va accelera și eficientiza procesul de servicii pentru clienți.
Pe lângă gestionarea poștei electronice, funcția noastră de căsuță de mesaje universală poate gestiona schimbul de mesaje din conversațiile directe, apelurile clienților, o bază de cunoștințe cu un portal pentru clienți, precum și conturile de rețele sociale de pe Facebook, Twitter, Instagram și Viber. Sistemul nostru de gestionare a tichetelor poate pur și simplu asigura includerea canalelor de comunicare, precum și organizarea și distribuirea solicitărilor primite, indiferent de situație.
Fiecare instrument de comunicare de care dispune LiveAgent vine la pachet cu o multitudine de caracteristici concentrate pe productivitate și eficiență. Organizați-vă compania de pe LiveAgent cu ore de lucru, creați reguli și asigurați-vă că profitați de acordurile la nivel de servicii. Vă mai puteți folosi de ludificare pentru a face ca asistență pentru clienți să fie mai distractivă și provocatoare pentru clienți.
Care sunt beneficiile oferite de integrarea Open-Xchange?
- Soluție completă de poștă electronică
- Program informatic dematerializat de colaborare
- Gestionarea și sincronizarea persoanelor de contact
- Productivitate sporită
Looking to provide efficient email support?
Start with LiveAgent and experience the benefits of a dedicated help desk software today
Cum se integrează Open-Xchange cu LiveAgent?
Odată ce vă este pregătit contul Open-Xchange, îl puteți conecta cu ușurință la biroul de asistență LiveAgent, datorită IMAP/POP3. Finalizarea procesului de integrare nu durează mult timp. Aruncați o privire peste ghidul de mai jos care vă poate arăta toți pașii necesari.
- Dacă nu ați configurat încă un cont de poștă electronică Open-Xchange, vizitați pagina de internet a serviciului și configurați-vă contul. Open-Xchange facilitează instalarea, datorită linkurilor de descărcare, ghidurilor de instalare și altor resurse. Urmați pașii de mai jos după configurarea serviciului.
- Totul este gata și configurat? Excelent! Accesați-vă acum contul LiveAgent. Deschideți Configurare > Poștă electronică > Conturi de poștă electronică și dați clic pe butonul Creare. Selectați Altele din listă, iar apoi selectați IMAP/POP3 dintre cele două opțiuni.
- Mai aveți de făcut doar câteva lucruri – introduceți-vă adresa de poștă electronică, numele de utilizatori și parola și selectați tipul de preluare, serverul și portul. Selectați metoda de autentificare și puteți decide care departament va gestiona tichetele venite de la această adresă de poștă electronică. Salvați-vă munca după ce ați terminat și sunteți gata.
Integrarea Open-Xchange este gata și puteți începe să oferiți asistență cu ajutor din partea LiveAgent. Citiți mai multe informații despre funcțiile de birou de asistență sau navigați prin academia LiveAgent pentru a afla mai multe despre asistența pentru clienți.
Frequently Asked Questions
Ce este Open-Xchange?
Comunicarea virtuală, munca colaborativă și instrumentul informatic de productivitate sunt toate parte din Open-Xchange. Datorită interfeței cu utilizatorul intuitive și configurării ușoare, programul informatic este ușor de utilizat pentru oricine.
Cum se poate utiliza Open-Xchange?
Dacă aveți nevoie de mai mult decât doar un simplu client de poștă electronică pentru biroul dumneavoastră, atunci Open-Xchange este soluția pe care o căutați, întrucât oferă o suită cuprinzătoare de aplicații care facilitează colaborarea în echipă și pune la dispoziție opțiuni de stocare dematerializată. În combinație cu integrarea pentru biroul de asistență LiveAgent, Open-Xchange devine o soluție informatică excelentă pentru echipele de birou de asistență.
Care sunt beneficiile oferite de integrarea Open-Xchange?
Soluție completă de poștă electronică Program informatic dematerializat de colaborare Gestionarea și sincronizarea persoanelor de contact Productivitate sporită
Cum se integrează Open-Xchange cu LiveAgent?
Deschideți LiveAgent și mergeți la Configurare > Poștă electronică > Conturi de poștă electronică Dați clic pe Creare > Altele > IMAP/POP3 Introduceți-vă datele din Open-Xchange și dați clic pe Salvare
Descoperiți cum să integrați Postfix cu LiveAgent pentru un management eficient al e-mailurilor și transformarea acestora în tichete de asistență. Postfix, un server de e-mail popular și open-source, vă ajută să reduceți spamul și să filtrați conținutul. Îmbunătățiți-vă serviciul clienți cu LiveAgent, conectându-vă e-mailurile și alte canale de comunicare. Începeți acum perioada de încercare gratuită și experimentați un sistem de ticketing avansat.
Integrați Facebook cu LiveAgent pentru a îmbunătăți asistența clienților! Gestionați mesajele și comentariile direct din tabloul de bord LiveAgent, sporind productivitatea și satisfacția clienților. Descoperiți cum această integrare simplifică interacțiunile și accelerează răspunsurile. Încercați gratuit!