Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Recompense & Insigne

Insignele creează un loc de muncă distractiv și atractiv. Cu ajutorul insignelor, productivitatea la birou crește în mod natural. Oamenii adoră să colecționeze și să păstreze insignele recompensatoare și încearcă să se debaraseze de cele negative cât mai curând posibil. Recompensele și Insignele fac parte din funcționalitatea de Gamificare.

Managerii serviciului de asistență au la dispoziție o modalitate simplă și rapidă de a vedea cine produce cele mai bune rezultate, răspunde la cei mai mulți clienți, vinde cele mai multe produse, în comparație cu cei care se relaxează cu perioade lungi de inactivitate.

Exemplu

LiveAgent va atribui insigna “Speedy Gonzales” unui reprezentant de asistență care are cel mai scurt timp de răspuns.

Exemple de Insigne

Recompense & Insigne
Listă de insigne

Tipuri de Insigne implicite (puteți personaliza fiecare insignă):

  • Controlor de trafic – Transferați cele mai multe Tichete. (Evaluat în fiecare zi și atribuit Agentului care a transferat cele mai multe tichete în ultimele 7 zile).
  • Siesta – Timpul dvs. de pauză este cel mai lung dintre toate. Vă bucurați cu adevărat de siesta dvs. (Evaluat în fiecare zi și atribuit agentului care a petrecut cel mai mult timp în pauză în ultimele 7 zile).
  • Rebel fără cauză – Aveți cele mai multe evaluări negative. Reconsiderați-vă răspunsurile. (Evaluat în fiecare zi și atribuit agentului care a primit cele mai multe reproșuri în ultimele 7 zile).
  • Inspectorul – Ați citit cu atenție tichetele. Media timpului de vizualizare a tichetelor este cea mai mare dintre toate. (Evaluat în fiecare zi și atribuit agentului al cărui timp mediu de a avea tichete deschise a fost cel mai lung din ziua precedentă).
  • Speedy Gonzales – Reacțiile dvs. la apelurile din Chat sunt cele mai rapide dintre toate. (Evaluat în fiecare zi și atribuit agentului al cărui timp mediu de reacție la Chat-urile care sună a fost cel mai rapid în ziua precedentă).
  • Recompensat – Sunteți cel mai recompensat agent. Clienții vă iubesc. (Evaluat în fiecare zi și atribuit agentului care a primit cele mai multe recompense în ultimele 7 zile).
  • Cafea – Luați cele mai multe pauze. (Evaluat în fiecare zi și atribuit agentului care a fost pus în pauză de cele mai multe ori în ultimele 7 zile).
  • Romancier – Ați scris cel mai lung răspuns de ieri. (Evaluat în fiecare zi și atribuit agentului care a scris cel mai lung răspuns în ziua precedentă).
  • Etichetator – Ați etichetat cele mai multe tichete. (Evaluat în fiecare zi și atribuit agentului care a etichetat cele mai multe tichete în ultimele 7 zile).
  • Quatrefoil – Această insignă Quatrefoil apare foarte rar și vă va aduce noroc. Cât timp aveți această insignă, clienții vă vor pune doar întrebări ușoare 🙂 (Evaluată aleatoriu și atribuită aleatoriu unuia dintre Agenții online).
  • Express – Deschideți și închideți tichetele cu viteză expres. Timpul mediu de vizualizare a tichetelor este cel mai scurt dintre toate. (Evaluat în fiecare zi și atribuit agentului al cărui timp mediu de a avea tichete deschise a fost cel mai scurt în ziua precedentă).
  • Harnic – Luați o pauză. Ați petrecut cel mai mult timp online. (Evaluat în fiecare zi și atribuit agentului care a fost online cel mai mult timp în ultimele 7 zile).
  • Chatty – Ați făcut ieri cel mai lung Chat. (Evaluat în fiecare zi și atribuit agentului care a avut un Chat cu cele mai multe mesaje în ziua precedentă)
  • Cleaner – Rezolvați/eliminați cele mai multe tichete dintre toți. (Evaluat în fiecare zi și atribuit agentului care a rezolvat sau închis cele mai multe tichete în ultimele 7 zile).
  • Vorbăreț – Ați efectuat ieri cel mai lung apel. (Evaluat în fiecare zi și atribuit agentului care a efectuat cel mai lung apel în ziua precedentă).

Clasament al insignelor

Agenții își pot vedea insignele unii altora și pot concura între ei.

Clasament pentru insigne

Make customer service fun again!

Motivate your support agents with unique gamification levels that can be achieved over time. Try it for free today, no credit card required.

Start free 14-day trial

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație