Insignele creează un loc de muncă distractiv și atractiv. Cu ajutorul insignelor, productivitatea la birou crește în mod natural. Oamenii adoră să colecționeze și să păstreze insignele recompensatoare și încearcă să se debaraseze de cele negative cât mai curând posibil. Recompensele și Insignele fac parte din funcționalitatea de Gamificare.
Managerii serviciului de asistență au la dispoziție o modalitate simplă și rapidă de a vedea cine produce cele mai bune rezultate, răspunde la cei mai mulți clienți, vinde cele mai multe produse, în comparație cu cei care se relaxează cu perioade lungi de inactivitate.
Exemplu
LiveAgent va atribui insigna “Speedy Gonzales” unui reprezentant de asistență care are cel mai scurt timp de răspuns.
Exemple de Insigne

Tipuri de Insigne implicite (puteți personaliza fiecare insignă):
- Controlor de trafic – Transferați cele mai multe Tichete. (Evaluat în fiecare zi și atribuit Agentului care a transferat cele mai multe tichete în ultimele 7 zile).
- Siesta – Timpul dvs. de pauză este cel mai lung dintre toate. Vă bucurați cu adevărat de siesta dvs. (Evaluat în fiecare zi și atribuit agentului care a petrecut cel mai mult timp în pauză în ultimele 7 zile).
- Rebel fără cauză – Aveți cele mai multe evaluări negative. Reconsiderați-vă răspunsurile. (Evaluat în fiecare zi și atribuit agentului care a primit cele mai multe reproșuri în ultimele 7 zile).
- Inspectorul – Ați citit cu atenție tichetele. Media timpului de vizualizare a tichetelor este cea mai mare dintre toate. (Evaluat în fiecare zi și atribuit agentului al cărui timp mediu de a avea tichete deschise a fost cel mai lung din ziua precedentă).
- Speedy Gonzales – Reacțiile dvs. la apelurile din Chat sunt cele mai rapide dintre toate. (Evaluat în fiecare zi și atribuit agentului al cărui timp mediu de reacție la Chat-urile care sună a fost cel mai rapid în ziua precedentă).
- Recompensat – Sunteți cel mai recompensat agent. Clienții vă iubesc. (Evaluat în fiecare zi și atribuit agentului care a primit cele mai multe recompense în ultimele 7 zile).
- Cafea – Luați cele mai multe pauze. (Evaluat în fiecare zi și atribuit agentului care a fost pus în pauză de cele mai multe ori în ultimele 7 zile).
- Romancier – Ați scris cel mai lung răspuns de ieri. (Evaluat în fiecare zi și atribuit agentului care a scris cel mai lung răspuns în ziua precedentă).
- Etichetator – Ați etichetat cele mai multe tichete. (Evaluat în fiecare zi și atribuit agentului care a etichetat cele mai multe tichete în ultimele 7 zile).
- Quatrefoil – Această insignă Quatrefoil apare foarte rar și vă va aduce noroc. Cât timp aveți această insignă, clienții vă vor pune doar întrebări ușoare 🙂 (Evaluată aleatoriu și atribuită aleatoriu unuia dintre Agenții online).
- Express – Deschideți și închideți tichetele cu viteză expres. Timpul mediu de vizualizare a tichetelor este cel mai scurt dintre toate. (Evaluat în fiecare zi și atribuit agentului al cărui timp mediu de a avea tichete deschise a fost cel mai scurt în ziua precedentă).
- Harnic – Luați o pauză. Ați petrecut cel mai mult timp online. (Evaluat în fiecare zi și atribuit agentului care a fost online cel mai mult timp în ultimele 7 zile).
- Chatty – Ați făcut ieri cel mai lung Chat. (Evaluat în fiecare zi și atribuit agentului care a avut un Chat cu cele mai multe mesaje în ziua precedentă)
- Cleaner – Rezolvați/eliminați cele mai multe tichete dintre toți. (Evaluat în fiecare zi și atribuit agentului care a rezolvat sau închis cele mai multe tichete în ultimele 7 zile).
- Vorbăreț – Ați efectuat ieri cel mai lung apel. (Evaluat în fiecare zi și atribuit agentului care a efectuat cel mai lung apel în ziua precedentă).
Clasament al insignelor
Agenții își pot vedea insignele unii altora și pot concura între ei.

Make customer service fun again!
Motivate your support agents with unique gamification levels that can be achieved over time. Try it for free today, no credit card required.
Șabloane pentru serviciul clienți
Șabloanele pot fi utile pentru o gamă largă de probleme, dar trebuie să fie personalizate în funcție de situație și să nu fie percepute ca spam. Este important să se mențină vocea mărcii în șabloanele de marketing și să se ofere valoare într-un număr limitat de cuvinte. Șabloanele SMS trebuie să fie scurte și convingătoare. LiveAgent oferă șabloane de servicii pentru clienți gata de utilizat și un program CRM. Un serviciu clienți remarcabil poate crește veniturile și reduce costurile.
Cum să folosiți stimulentele pentru clienți
Stimulentele pentru clienți oferă o valoare suplimentară și îmbunătățesc relația cu aceștia. Acestea pot fi utilizate prin recompense, feedback și implicarea în social media.
Listă de verificare pentru munca la distanță
Optimizarea comunicarii si acordarea atentiei culturii companiei sunt esentiale pentru succesul unei echipe la distanta. Pentru a eficientiza comunicarea, comunicarea cu clientii poate fi gestionata prin intermediul unui software de help desk multifunctional, iar comunicarea in echipa poate folosi instrumente precum Asana sau Basecamp. Pentru a avea grija de cultura companiei, ar trebui create liniile directoare ale companiei si asigurat faptul ca toata lumea le intelege. Folosirea unui document Google Docs sau unui scurt videoclip/prezentare poate ajuta.
Cum se obține un serviciu clienți remarcabil?
Pentru un serviciu client eficient, este important să se ofere soluții potrivite și să se informeze clienții în fiecare etapă. LiveAgent oferă un program de bază de cunoștințe și soluții personalizate pentru întreprinderi, inclusiv externalizarea echipei de asistență. Utilizați șabloane de răspuns pentru a economisi timp și a îmbunătăți satisfacția și loialitatea clienților.