Partener
Ce este Axigen?
Axigen este un server de e-mail și groupware cu multiple funcții de colaborare disponibile pentru planurile lor. Acesta permite utilizatorilor să partajeze calendare, fișiere și contacte, precum și să verifice disponibilitatea utilizatorilor și accesul la software de pe mai multe dispozitive. Axigen are securitate pe mai multe niveluri și oferă o administrare fără efort, ceea ce îl face ideal pentru companiile cu echipe IT mai mici.
Cum puteți utiliza Axigen?
Axigen poate fi utilizat atât ca soluție de colaborare de birou, cât și ca server de e-mail. Este ușor de întreținut, așa că este ideal pentru companiile care caută o soluție de e-mail simplă, dar fiabilă, cu funcționalități de groupware. De asemenea, este foarte sigură pentru cei care caută o protecție suplimentară. Axigen oferă asistență pentru clienți 24 de ore din 24, 7 zile din 7 pentru fiecare client, astfel încât nu trebuie să vă faceți griji cu privire la depanare. Poate fi integrat cu LiveAgent. Acest lucru este ideal pentru companiile care doresc să își îmbunătățească biroul de asistență cu o soluție dedicată de asistență pentru clienți.
Adăugați comunicarea securizată prin e-mail la sistemul de ticketing de la LiveAgent și oferiți cel mai bun suport pentru clienți. Beneficiați de arhivarea e-mailurilor și de istoricul tichetelor pentru a ține evidența comunicării cu clienții. LiveAgent oferă mult mai mult decât mesageria prin e-mail, sistemul de ticketing poate gestiona chat-ul live, call center-ul, social media, și portalul pentru clienți. Totul este susținut de funcții avansate care vă ușurează munca.
O căsuță de primire universală cu un flux hibrid de tichete vă poate ajuta să vă păstrați comunicarea organizată. Răspundeți contactelor cu mesaje predefinite sau răspunsuri prestabilite pentru a oferi asistență mai rapidă clienților. Configurați reguli pentru a crea automatizări care să se ocupe de sarcini repetitive comune. Aruncați o privire la întreaga listă de funcționalități de ticketing și vedeți cum vă pot ajuta biroul de asistență.
Care sunt avantajele integrării Axigen?
- Întreținere ușoară
- Asistență pentru clienți 24/7
- Extrem de sigur
- Funcții de colaborare
Enhance your help desk with ticketing
Add your email to LiveAgent ticketing system and provide the best customer support
Cum se integrează Axigen cu LiveAgent?
Axigen poate fi integrat cu sistemul de ticketing LiveAgent prin IMAP/POP3. Opțiunea este ușor de găsit în opțiunile de configurare LiveAgent. Aruncați o privire la ghidul pas cu pas de mai jos pentru a învăța cum să integrați Axigen cu sistemul de ticketing.

- Trebuie să configurați mai întâi Axigen? Accesați site-ul web Axigen și alegeți un plan cu care doriți să începeți. Axigen oferă o secțiune de documentație utilă cu ghid de instalare și alte resurse de care ați putea avea nevoie. După ce obțineți acces la Axigen și îl configurați, treceți la LiveAgent și continuați cu următorul pas.

- După ce Axigen este configurat și gata de utilizare, accesați contul dvs. LiveAgent. Creați-vă mai întâi versiunea de încercare gratuită dacă nu aveți încă una. Acum mergeți la Configurare > E-mail > Conturi de Mail și faceți click pe Creare buton din partea de sus. Se va deschide o listă cu furnizorii de e-mail. Selectați Altele în partea de jos și faceți click pe IMAP/POP3 în fereastra următoare.

- Acum trebuie să furnizați detaliile Axigen în LiveAgent pentru a finaliza integrarea. Completați numele de utilizator, parola și adresa de e-mail. Apoi selectați metoda de preluare, precum și informațiile despre server și port. Nu uitați să selectați departamentul responsabil cu gestionarea tichetelor de la această adresă de e-mail. Când sunteți mulțumit de configurare, finalizați făcând click pe butonul Salvare din partea de jos a ferestrei.

Ați terminat. LiveAgent va prelua acum e-mailurile de la Axigen în sistemul dvs. de ticketing. Urmăriți videoclipul de mai jos și vedeți ce mai poate face LiveAgent. De asemenea, puteți naviga pe pagina cu caracteristici pentru a vedea mai multe opțiuni sau puteți arunca o privire la pagina Academiei pentru a afla mai multe despre asistența pentru clienți.
Frequently asked questions
Ce este Axigen?
Pentru planurile lor, Axigen oferă servere de e-mail și groupware cu multiple funcții de colaborare. Utilizatorii software-ului au posibilitatea de a partaja calendare, fișiere și contacte, precum și de a verifica disponibilitatea utilizatorilor și de a accesa software-ul de pe mai multe dispozitive. Securitatea este multistratificată, iar administrarea este ușoară cu Axigen, ceea ce îl face perfect pentru companiile cu un departament IT mic.
Cum puteți utiliza Axigen?
Pe lângă faptul că servește ca server de e-mail, Axigen poate fi folosit ca soluție de colaborare de birou. Deoarece este simplu de întreținut, este ideal pentru companiile care caută o soluție de e-mail ușor de utilizat, dar fiabilă, cu capabilități de groupware. În plus, este extrem de sigură pentru cei care caută o protecție suplimentară. Echipa Axigen oferă asistență pentru clienți 24/7 pentru fiecare client, astfel încât nu trebuie să vă faceți griji cu privire la depanare. Este disponibilă integrarea LiveAgent. Companiile care doresc o soluție dedicată de asistență clienți pentru biroul lor de asistență vor considera această soluție ideală.
Care sunt avantajele integrării Axigen?
- Întreținere ușoară
- Asistență clienți 24/7
- Extrem de sigur
- Funcții de colaborare
Cum se integrează Axigen cu LiveAgent?
- Accesați LiveAgent și deschideți Configurare > E-mail > Conturi de mail
- Creați un e-mail nou și selectați Altele
- Selectați IMAP/POP3, furnizați detaliile dvs. și faceți click pe Salvare
Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.
LiveAgent is a global help desk software that provides multilingual support in over 40 languages. It offers over 179 support features and 40 integrations, and its intuitive ticketing system allows for the automation of common customer service tasks. The customer experience can be customized through personalized contact forms and support centers. LiveAgent also offers a knowledge base and free 14-day trial period. A customer service center is essential for any business, and LiveAgent's software is a cost-effective choice that increases efficiency and saves time through chat, social media, and phone support. Its methods of reporting and email integration are also highly valued by users. The software is adaptable and constantly improving, and customer representatives should have communication skills and be flexible to offer personalized solutions and a quality experience for customers.
The text is an advertisement for LiveAgent, a customer service software company. It offers a free trial, assistance with data migration, and various software solutions for managing customer complaints and emails. The company also boasts awards, positive customer reviews, and partnerships. Interested individuals can contact LiveAgent through various channels, including social media. Overall, the text serves to promote the features and benefits of LiveAgent to potential customers.
LiveAgent este un software popular pentru serviciul clienților și gestionează reclamațiile, e-mailurile și apelurile primite. Acesta este utilizat de Atomer și nu ar putea să își imagineze munca fără el. Compania oferă de asemenea seminarii web și un portal de asistență pentru clienți. Quality Unit, LLC este proprietarul acestui software.