Kopano integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Ce este Kopano?
Kopano ONE este o soluție de e-mail și calendar self-hosted, concepută pentru întreprinderile mici. Compania oferă, de asemenea, Kopano groupware și software de videoconferință separat. Kopano își propune să fie o soluție de server de e-mail cu acces și gestionare ușoară pentru toți cei care au nevoie de ea. Vine sub forma unei aplicații web, a unei aplicații desktop și sunt disponibile și aplicații pentru iOS și Android. Kopano oferă trei planuri tarifare rezonabile, potrivite pentru întreprinderi de orice dimensiune, astfel încât puteți alege unul fără a plăti prea mult pentru un număr mare de utilizatori.
Cum puteți utiliza Kopano?
Kopano își propune să fie o soluție de server de e-mail ușor de utilizat, astfel încât este potrivit pentru companiile care doresc un design intuitiv și simplitate. Este, de asemenea, foarte util cu planificarea notele, sarcinile și contactele într-o singură soluție groupware. În plus, aplicațiile Kopano sunt disponibile pentru iOS și Android, precum și o aplicație web care este accesibilă de pe orice dispozitiv prin intermediul unui browser. Kopano suportă, de asemenea, integrări, care se pot dovedi utile. De asemenea, puteți integra adresele de e-mail Kopano cu sistemul de ticketing LiveAgent și vă puteți îmbunătăți capacitățile de help desk cu o soluție dedicată de help desk.
Sistemul de ticketing LiveAgent suportă mai multe conturi de e-mail și diverși furnizori de servicii de e-mail. În plus, software-ul vă oferă posibilitatea de a vă organiza corespondența prin e-mail și de a vă asigura că orice problemă a clienților este gata să fie rezolvată. În momentul în care un agent client primește o solicitare din partea clientului, interogarea este convertită într-un tichet. Tichetele sunt accesibile în căsuța de primire universalăx care stochează toate comunicările de pe orice canal.
Asigurați-vă că toate tichetele sunt redirecționate către agentul de asistență potrivit cu ajutorul unor caracteristici precum departamente și distribuire automată a tichetelor. Alternativ, puteți utiliza etichete pentru a grupa subiecte sau puteți seta propriile ore de lucru pentru a vă asigura că, clienții știu când veți fi online pentru a le răspunde la întrebări. Acestea sunt doar câteva dintre numeroasele caracteristici LiveAgent care vă ajută să asigurați o experiență fără probleme.
Biroul de asistență pentru clienți nu este îmbunătățit doar cu e-mail, puteți integra, de asemenea, un call center, un widget de chat live, extinsă și bază de cunoștințe, o conturi de social media cum ar fi Facebook, Twitter, Instagram, WhatsApp și Viber. Consultați setul complet de funcții LiveAgent pe care le puteți utiliza pentru a oferi asistență pentru clienți extraordinară.
Care sunt avantajele Kopano?
- Server de e-mail eficient din punct de vedere al costurilor
- Capabilități Groupware
- Sigur și simplu de utilizat
- Asistență pentru integrare
Provide awesome email support
Add your email to a dedicated ticketing system and show your customers a great support experience
Cum se integrează Kopano cu LiveAgent
Kopano poate fi integrat cu ușurință cu LiveAgent. Toate acestea se pot face utilizând Configurarea LiveAgent și nu sunt necesare servicii terțe. Puteți finaliza procesul în scurt timp, urmând pașii descriși mai jos.
- Trebuie să configurați mai întâi Kopano? Obțineți-l de pe site-ul Kopano prin click aici. Puteți alege din trei planuri plătite sau puteți testa mai întâi software-ul cu un demo. După ce ați configurat serverul de e-mail Kopano și ați primit e-mailul, treceți la pasul următor.
- După ce ați instalat și configurat Kopano, trebuie să vă conectați la contul dvs. LiveAgent (începeți versiunea de încercare gratuită pentru a porni) și accesați Configurare > E-mail > Conturi de mail. Va trebui să faceți click pe butonul portocaliu Creare și apoi să alegeți Altele. În fereastra următoare, selectați IMAP/POP3 din cele două opțiuni.
- Singurul pas rămas este să vă conectați căsuța de mail Kopano la LiveAgent. Această secțiune necesită acreditările dvs. Kopano. Vă rugăm să introduceți numele de utilizator și parola, precum și adresa de e-mail și alte informații. Alegeți un tip de preluare și furnizați informațiile despre server și port. Aruncați o privire la celelalte opțiuni, cum ar fi departamentul care va gestiona tichetele clienților trimise la această adresă de e-mail. După ce ați configurat totul după bunul dvs. plac, faceți click pe Salvare și ați terminat.
Integrarea este finalizată, iar e-mailul Kopano se va conecta acum cu sistemul de ticketing LiveAgent și va prelua comunicarea prin e-mail. Asigurați-vă că veți căuta Academia noastră pentru a afla mai multe despre subiecte referitoare la asistența pentru clienți sau urmăriți videoclipul de mai jos pentru a vedea ce mai poate face LiveAgent.
Ready to streamline your customer support with LiveAgent and Kopano?
Sign up for LiveAgent today and start connecting your team's email, chat, social media, and more in one powerful platform.
Frequently Asked Questions
Ce este Kopano?
Soluția de e-mail și calendar Kopano ONE este o soluție de găzduire proprie și este concepută pentru întreprinderile mici. Software-ul de videoconferință este, de asemenea, disponibil separat. Kopano este conceput pentru a oferi o soluție de server de e-mail la un preț accesibil, ușor de gestionat și accesibil tuturor. Puteți să o descărcați ca aplicație web, ca aplicație desktop și ca aplicație iOS sau Android.
Cum puteți utiliza Kopano?
Pentru a satisface nevoile companiilor care apreciază simplitatea și designul intuitiv, Kopano oferă o soluție de server de e-mail ușor de utilizat. În plus, este foarte utilă, deoarece este o soluție de groupware care include calendarul, notele, sarcinile și contactele. În plus, aplicațiile Kopano sunt disponibile pentru iOS și Android, precum și o aplicație web care poate fi accesată de pe orice dispozitiv. Kopano se poate integra și cu alte aplicații de la terți. Adresele de e-mail Kopano pot fi, de asemenea, integrate cu sistemul de ticketing LiveAgent și pot fi utilizate ca birouri de asistență dacă aveți o soluție dedicată de help desk.
Care sunt beneficiile integrării Kopano?
Server de e-mail eficient din punct de vedere al costurilor Capabilități Groupware Sigur și simplu de utilizat Asistență pentru integrare
Cum se integrează Kopano cu LiveAgent?
Deschideți LiveAgent ți accesați Configurare > E-mail > Conturi de mail Click pe Creare > Altele > IMAP/POP3 Furnizați detaliile hMailServer și Salvați
LiveAgent oferă asistență IT și online, incluzând funcții video call chat, chat cu clienții și integrare chat cu CRM. Implementarea unui program de fidelizare a clienților poate economisi bani și colecta date valoroase pentru personalizarea experiențelor clienților. Integrarea cu CommuniGate Pro poate oferi un sistem complet funcțional pentru gestionarea e-mailurilor și a comunicării cu clienții.