Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Kerio Connect

Ce este Kerio Connect?

Kerio Connect este o soluție multifuncțională pentru colaborare cu capabilități de server de e-mail. Este funcțională pe platformele Windows, Mac OS și Linux. Oferă o selecție de caracteristici pentru colaborare, cum ar fi programarea, gestionarea contactelor și calendarul partajat. E-mailul este o parte vitală a acestui flux de lucru integrat.

Cum puteți utiliza Kerio Connect?

Kerio Connect reprezintă platforma de colaborare și soluția ideală de server de e-mail pentru întreprinderile mici și mijlocii. Este foarte accesibil și ușor de configurat, întreținut și administrat chiar și pentru companiile cu echipe IT mai mici. Software-ul poate fi configurat și instalat în doar 10 minute și vă asigură securitatea comunicării cu un antivirus și filtre SPAM. Kerio Connect poate fi integrat cu sistemul de help desk LiveAgent pentru capacități îmbunătățite de asistență pentru clienți, de care multe help desk-uri au nevoie pentru a-și face treaba în mod eficient.

LiveAgent vă poate ajuta cu multe sarcini de asistență pentru clienți, să eliminați dezordinea și să organizați comunicarea cu clienții astfel încât să poată fi rezolvată eficient. Puteți automatiza sarcinile și răspunde mai rapid cu funcții precum mesaje prestabilite sau răspunsuri predefinite. Evaluați agenții pentru performanța lor și utilizați funcționalități de gamificare pentru a crea un mediu de help desk înfloritor. Pentru a menține un nivel ridicat de energie, agenții pot să apese pauză pentru a lua o pauză și să folosească note și etichete pentru a rămâne pe drumul cel bun atunci când se întorc.

Funcțiile de help desk nu se aplică doar la comunicarea prin e-mail, ci și la alte canale de comunicare. Duceți biroul dvs. de asistență un pas mai departe cu chat-ul live pe site-ul dvs. web, un call center digital complet capabil, un portal pentru clienți cu o bază de cunoștințe, sau chiar capacități de social media. Adăugați contul de Facebook, Twitter, Instagram, și Viber pentru a afla exact unde își petrec timpul clienții dvs.

Fiecare canal este susținut de propriul set de caracteristici care asigură proceduri de comunicare fără probleme pentru fiecare agent. Consultați paginile de caracteristici pentru fiecare dintre ele și aflați mai multe despre ceea ce face ca LiveAgent să fie o soluție puternică de help desk pentru orice domeniu.

LiveAgent: Ticketing Software Demo

Care sunt avantajele Kerio Connect?

  • Interfață de produs ușor de utilizat
  • Colecție de caracteristici de securitate
  • Configurare și instalare ușoară
  • Tarife rezonabile

Get the right tool for your help desk

Customer support can be outstanding when you're using LiveAgent. Integrate your Kerio Connect email and provide the best support for your customers.

FREE TRIAL

Cum se integrează Kerio Connect cu LiveAgent

Kerio Connect poate fi integrat prin LiveAgent datorită opțiunilor de configurare și IMAP/POP3. Puteți finaliza procesul în doar câteva minute. Acest ghid pas cu pas vă va arăta cum să integrați LiveAgent cu Kerio Connect.

Pagina de pornire Kerio Connect cu opțiunea de încercare gratuită
Pagina de pornire Kerio Connect

Trebuie să instalați mai întâi Kerio Connect? Pe site, veți găsi mai multe informații, precum și linkuri de descărcare și ghiduri de configurare care vă instruiesc cu privire la modul de instalare. După ce ați terminat, treceți la pasul următor și continuați cu configurarea integrării.

Planurile tarifare Kerio Connect pe site-ul web
Tarife Kerio Connect

Ați finalizat toate etapele? Dacă da, atunci accesați contul LiveAgent (dacă nu aveți încă unul, începeți o perioadă de încercare gratuită) și faceți click pe Configurare > E-mail > Conturi de mail. În partea de sus a secțiunii, faceți click pe butonul portocaliu Creare și selectați Altele din lista de furnizori de e-mail. Din lista de opțiuni de integrare, alegeți IMAP/POP3.

Selectarea integrării în configurarea LiveAgent
IMAP/POP3 în LiveAgent

Conectarea Kerio Connect la LiveAgent va permite obținerea de tichete. Vă rugăm să completați detaliile Kerio Connect în această secțiune. Introduceți numele de utilizator, parola și adresa de e-mail. Alegeți tipul de preluare și detaliile serverului. Salvați setările după ce ați terminat.

Configurarea Kerio Connect în LiveAgent
Configurarea Kerio Connect

Verificați sistemul de ticketing și e-mailurile de la adresa de e-mail Kerio Connect. Acum, clienții dvs. pot avea acces la un serviciu clienți rapid și fiabil oricând au nevoie. Mergeți la pagina noastră a Academiei și citiți articole despre furnizarea de asistență pentru clienți sau aflați mai multe despre software-ul de asistență. Creați mai multe integrări cu LiveAgent sau faceți un scurt tur video pentru a explora capacitățile sale.

LiveAgent Product Tour

Încercați LiveAgent astăzi​

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Peste 3.000 de recenzii Trustpilot GetApp G2 Crowd

Întrebări frecvente

Ce este Kerio Connect?

O soluție de comunicații unificată cu un server de e-mail, Kerio Connect este o soluție multifuncțională. Produsul este disponibil pentru Windows, Mac OS și Linux. Sunt disponibile o varietate de funcții de colaborare, inclusiv programarea, gestionarea contactelor și calendare partajate. E-mailul este o componentă importantă a acestui flux de lucru integrat.

Cum puteți utiliza Kerio Connect?

Pentru întreprinderile mici și mijlocii, Kerio Connect este o platformă de colaborare și un server de e-mail ideal. Pentru companiile cu echipe IT mici, este ușor de implementat, întreținut și administrat și este foarte accesibil. Configurarea și instalarea acestui software durează doar 10 minute, iar acesta vă protejează comunicațiile prin e-mail și internet cu ajutorul filtrelor antivirus și antispam. Pentru a oferi un suport foarte eficient pentru clienți, Kerio Connect poate fi integrat cu sistemul de help desk LiveAgent.

 

Care sunt avantajele integrării Kerio Connect?

  • Interfață de produs ușor de utilizat
  • Colecție de caracteristici de securitate
  • Configurare și instalare ușoară
  • Tarife rezonabile

Cum se instalează și se configurează Kerio Connect?

Kerio Connect poate fi instalat cu ușurință prin intermediul expertului de instalare. Pentru a face acest lucru, trebuie doar să obțineți linkul de descărcare de pe site-ul web Kerio Connect și să instalați software-ul pe sistemul dvs. Ulterior, puteți urma acest ghid util pentru a învăța cum să îl configurați. 

Înapoi la integrări Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație