iCloud integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Ce este iCloud?
iCloud este un produs al companiei Apple Inc. care oferă servicii de stocare în cloud, servicii de cloud computing și oferă posibilitatea de utilizare în întreaga gamă de produse Apple. De asemenea, acesta servește ca furnizor de e-mail. iCloud permite utilizatorilor să stocheze date de mai multe tipuri, dar mai ales documente, muzică, videoclipuri și fotografii pe servere la distanță. Acestea pot fi apoi partajate și descărcate între diverse dispozitive.
Cum puteți utiliza integrarea iCloud?
Atunci când un număr mare de e-mailuri continuă să vină, poate fi dificil să le gestionați pe toate dintr-o singură căsuță de e-mail. Vă gestionați serviciul de asistență din e-mailul iCloud? Asigurați-vă că îl conectați la LiveAgent și păstrați totul organizat. Sistemul de ticketing LiveAgent vă poate ajuta să adunați toate comunicările prin e-mail direct în panoul de bord LiveAgent, să le organizați, să le filtrați și să prioritizați ceea ce necesită o atenție deosebită.
În plus, dispune de o gamă largă de funcții pentru a vă asigura că, comunicările prin e-mail sunt direcționate către persoanele potrivite și rămân organizate.
Unul dintre cele mai bune lucruri despre sistemul de ticketing LiveAgent îl reprezintă capacitățile multi-canal. Pe lângă iCloud și alți furnizori de e-mail, oferă, de asemenea, chat live, call center, portal pentru clienți și social media, cum ar fi Facebook, Instagram, Twitter, și chiar Viber. Canalele de comunicare sunt susținute fiecare de caracteristici unice. Puteți vizualiza lista completă făcând click aici.
Puteți utiliza caracteristici precum departamente și distribuirea automată a tichetelor pentru a vă asigura că toate tichetele vor fi tratate de un agent disponibil. În plus, etichetele pot fi utilizate pentru a crea grupuri de subiecte și vă puteți seta propriile ore de lucru pentru ca a ști clienții când sunteți disponibil.
Care sunt avantajele utilizării iCloud?
- Ecosistemul iCloud conectat cu biroul de asistență
- Proces simplu de integrare
- Caracteristici avansate pentru a vă simplifica comunicarea cu clienții prin e-mail
- Filtrarea și organizarea ușoară a comunicării
- Canale de comunicare suplimentare
Struggling with email support?
Switch to LiveAgent ticketing system and start providing amazing customer support today
Cum se integrează iCloud cu LiveAgent?
Este posibil să integrați LiveAgent cu un cont Apple iCloud. E-mailurile de asistență pentru clienți iCloud vor fi importate în sistemul de tichete LiveAgent, astfel încât să puteți ține evidența întregii corespondențe prin e-mail. Aflați cât de ușor este urmând ghidul de mai jos.
- Primul pas important este să vă creați un cont iCloud, dacă nu aveți încă unul. Mergeți pe site-ul iCloud și creați-vă ID-ul Apple făcând click pe opțiunea din stânga jos. Puteți sări peste acest pas dacă aveți deja un ID Apple dedicat nevoilor dvs. de asistență pentru clienți.
- Acum mergeți la LiveAgent și deschideți Configurare > E-mail > Conturi de mail și faceți click pe butonul portocaliu Creare din secțiunea superioară pentru a adăuga un nou cont de e-mail. Selectați apoi iCloud din lista de furnizori de e-mail.
- În secțiunea următoare, furnizați adresa de e-mail și parola contului dvs. și selectați departamentul responsabil pentru e-mailurile primite din acest iCloud. Apoi faceți click pe Salvare și treceți la ultima parte a configurării, unde trebuie să acordați permisiuni pentru ca LiveAgent să acceseze datele iCloud.
Ați terminat, iar contul dvs. de e-mail iCloud este conectat la programul de asistență LiveAgent. Aflați mai multe despre furnizarea de asistență pentru clienți prin intermediul sistemului nostru de ticketing la Academia LiveAgent, răsfoiți toate caracteristicile noastre sau aruncați o privire la ce alte integrări suportă LiveAgent pentru a vă ușura munca.
Frequently Asked Questions
Ce este iCloud?
Stocarea în cloud și cloud computing-ul se numără printre numeroasele servicii oferite de Apple Inc. prin intermediul iCloud, care sunt integrate în produsele Apple. În plus, iCloud oferă servicii de e-mail. Serviciul permite utilizatorilor să stocheze date de diferite tipuri, dar mai ales documente, muzică, videoclipuri și fotografii pe servere la distanță. După partajarea și descărcarea de pe diverse dispozitive, acestea pot fi apoi utilizate pe alte dispozitive.
Pot să integrez iCloud cu LiveAgent?
Da, puteți integra iCloud cu LiveAgent. Procesul este foarte simplu și durează doar câteva minute. După aceea, veți putea să gestionați comunicarea cu clienții care vin la adresa dvs. de e-mail iCloud din LiveAgent.
Cum pot integra iCloud cu LiveAgent?
Procesul este simplu. Mergeți la LiveAgent și deschideți Setări > E-mail > Conturi de mail Faceți click pe butonul de creare și selectați iCloud Completați datele dvs. și faceți click pe Salvare
Ucraft este un constructor de site-uri web intuitiv care accelerează procesul de creare a site-urilor web. Integrarea cu LiveAgent permite adăugarea unui buton de chat și un sistem de ticketing pentru a oferi suport rapid și eficient clienților. Integrarea este simplă și site-ul web poate fi personalizat ușor folosind editorul Ucraft.
LiveAgent oferă software pentru serviciul clienților, gestionarea proiectelor și facturării. Cu caracteristici, integrări și asistență excelentă, este o alternativă populară. Utilizarea lor poate fi învățată și efectuată prin portalul de asistență. Mai mult, oferă și demo-uri gratuite, integrare cu alte programe și migrație a datelor.
Telus LiveAgent este un software versatil pentru gestionarea serviciilor clienților, inclusiv apeluri, reclamații, e-mailuri și portalul clienților. Sendy E-mailul este un instrument puternic pentru promovarea afacerii, dar utilizatorii pot întâmpina probleme de funcționalitate și curba de învățare. Aplicația call center LiveAgent oferă integrări și caracteristici variate pentru serviciul clienților.