Partener
Ce este Bold BI?
Bold BI ajută la colectarea de date care pot fi transformate în panouri de bord unice cu informații în timp real.
Cum îl puteți utiliza?
Folosiți datele de la LiveAgent pentru a crea un panou cu informații în timp real despre cererile de informații primite.
Cum să integrați Bold BI cu LiveAgent
Vă rugăm să urmați ghidul de mai jos pentru a începe să utilizați Bold BI cu LiveAgent. Înainte de a începe, va trebui să fiți conectat la contul dvs. Bold BI și să aveți cheia API LiveAgent pregătită. Dacă aveți nevoie de ajutor pentru a vă găsi cheia API în LiveAgent, consultați Documentația API a LiveAgent.
- În Bold BI, faceți click pe butonul Sursă de date din panoul de configurare pentru a adăuga o nouă conexiune de date.

- Faceți click pe CREARE NOUĂpentru a lansa o nouă conexiune din panoul tipului de conexiune.

- În panoul ce privește tipul de conexiune, selectați butonul de conectare LiveAgent .

- Se deschide fereastra de configurare SURSĂ DE DATE NOUĂ.

- Introduceți un API în caseta de text URL, care trebuie să fie un REST API valid.
- Consultați Documentația API pentru LiveAgent.

- Alegeți o metodă pentru REST API.

- Dacă este necesar, adăugați informații în antet făcând clicK pe ADĂUGARE.

- Alegeți Reîmprospătați Setări pentru REST API.

- Alegeți fie JS0N, fie CSV ca Format de Date pentru REST API.

- Alegeți un tip de autentificare pentru REST API.

- Click pe butonul Previzualizare & Conectare în SURSĂ DE DATE NOUĂ în panoul de configurare.

- Se deschide o fereastră nouă – Alegeți Schema (Schemele). Selectați o schemă și faceți click pe conectare.

- Treceți la fereastra de vizualizare a proiectării datelor cu schema tabelului selectat. Trageți și fixați tabelul.

- Click pe butonul de Salvare pentru a salva sursa de date cu un nume valid.

Frequently Asked Questions
Ce este Bold BI?
BoldBI este o platformă care vă ajută să adunați date într-un panou de bord, pe care îl puteți partaja. Ca urmare, vă poate oferi informații utile în ceea ce privește performanța companiei dvs.
De ce ar trebui să integrați Bold BI cu LiveAgent?
LiveAgent vă oferă zilnic o mulțime de date. Cu Bold BI puteți beneficia de aceste date prin migrarea informațiilor pentru a le vizualiza într-un panou de bord simplu și ușor de citit.
Baza de cunoștințe: șabloane de început
Un articol introductiv ar trebui să aibă între 150-200 de cuvinte și să folosească un limbaj simplu și ușor de înțeles. Ar trebui să includă scurte descrieri, întrebări frecvente și moduri de contact pentru clienți.
Caracteristicile oferite de sistemul de ticketing LiveAgent includ rapoarte de etichete, gamificare în serviciul clienți și niveluri pentru agenți. LivAgent permite crearea de portaluri pentru clienți, atașarea de fișiere la articolele din baza de cunoștințe și încurajarea feedback-ului și sugestiilor. De asemenea, oferă aplicații mobile pentru Android și iOS, opțiunea de blocare a unor adrese IP și măsuri de securitate conforme cu GDPR. Cu LiveAgent, se pot realiza integrări cu diverse alte aplicații și instrumente, precum Slack, WordPress, SquareSpace și Zapier, și se poate gestiona facturarea.
Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.
Este esențial să ai o bună gestionare a clienților pentru o afacere mică. LiveAgent reprezintă o alternativă populară la Jira, având un raport calitate-preț excelent, asistență excelentă și ușurință de utilizare, precum și caracteristici mobile și integrări utile. Învățarea și utilizarea software-ului pot fi efectuate prin portalul lor de asistență. Există și alte opțiuni populare de software pentru serviciul clienților, cum ar fi sistemele de telecomunicații VoIP și software-ul pentru gestionarea e-mailurilor.