Shift4Shop integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Ce este Shift4Shop?
Software-ul Shift4Shop pentru coșul de cumpărături (anterior 3dcart) este soluția multifuncțională cea mai bună pentru comerțul electronic pentru gestionarea magazinului dvs. online de pe web (nu este nevoie să instalați niciun software pe desktop). Software-ul vă permite să controlați opțiunile de plată online și offline, să configurați opțiuni de expediere în timp real, să vă contactați clienții, să gestionați inventarul magazinului dvs. și multe altele!
Cum puteți utiliza integrarea Shift4Shop?
Integrarea Shift4Shop cu LiveAgent vă permite să plasați un buton de chat live în magazinul dvs. Shift4Shop. Butonul vă poate ajuta clienții să obțină asistență rapidă și convenabilă. Acest lucru poate crește loialitatea și fericirea clienților și vă poate ajuta să transformați vizitatorii site-ului în clienți plătitori.
Widget-ul de chat live LiveAgent este cel mai rapid și mai bun de pe piață, cu viteză de încărcare la 2,5 secunde. Dacă aveți un widget de chat pe site-ul dvs., puteți îmbunătăți satisfacția clientului și, la rândul său, vânzările și capacitățile de marketing.
Widget-ul de chat live al LiveAgent este echipat cu o mulțime de funcții utile, inclusiv invitații de chat proactive și monitorizarea online a vizitatorilor, care urmărește cât timp fiecare vizitator al site-ului este pe site-ul dvs., ce acțiuni întreprinde, precum și locația geografică a acestora.
Îmbunătățiți-vă astăzi gestionarea feedback-ului și oferiți vizitatorilor site-ului web servicii de înaltă calitate pentru clienți. Începeți o perioadă de încercare gratuită de 14 zile.
Ce beneficii obțineți prin utilizarea integrării Shift4Shop?
- O căsuță de e-mail de ticketing organizată, universală
- Un widget rapid de chat live, complet personalizabil
- Formulare offline, butoane de chat offline, formulare pre-chat pentru captarea clienților potențiali
- Inițieri proactive de chat
- Monitorizarea vizitatorilor în timp real
- Îmbunătățirea satisfacției clienților
- Timpi de răspuns mai rapizi
- Experiențe de asistență fără probleme pentru clienții dvs.
Cum să plasați un buton de chat LiveAgent pe magazinul dvs. Shift4Shop
Dacă doriți să plasați un buton de chat LiveAgent pe site-ul dvs. Shift4Shop, urmați instrucțiunile de integrare prezentate mai jos sau urmați instrucțiunile prezentate în videoclipul nostru.
Dacă nu ați creat niciodată un buton LiveAgent, conectați-vă la contul dvs. și accesați Configurare > Chat > Butoane de chat și dați click pe butonul portocaliu din partea de sus pentru a crea unul nou.
Alegeți un design de buton și parcurgeți configurarea. Aceasta include denumirea butonului, selectarea departamentului către care doriți să fie direcționate chat-urile noi și limba butonului de chat (printre alte opțiuni.) Dați click pe Salvare când ați terminat.
Acum accesați secțiunea de integrare din panoul din stânga și copiați codul. Va trebui să plasați acest cod în subsolul sau antetul site-ului dvs. web Shift4Shop.
Deschideți Shift4Shop și accesați Conținut > Conținutul Site-ului. Dați click pe secțiunea Antet și Subsol și lipiți codul butonului în secțiunea Subsol Global. Activați blocul și Salvați modificările dvs.
Cum se integrează Shift4Shop cu LiveAgent prin intermediul Zapier
Shift4Shop poate fi, de asemenea, integrat cu LiveAgent prin intermediul Zapier. Urmați acest ghid pentru a afla cum să realizați o integrare personalizată.
Acest ghid poate afișa diferite opțiuni în unele părți ale configurării integrării datorită numărului mare de opțiuni de integrare. Cu toate acestea, în general rămâne la fel și este ușor de parcurs, indiferent de ce tip de integrare alegeți.
Creați un cont Zapier sau conectați-vă la contul dvs. existent și accesați Pagina de integrări LiveAgent + Shift4Shop. Derulați în jos până când vedeți Conectați LiveAgent și Shift4Shop în secțiunea Minute. Alegeți un declanșator și o acțiune care va conecta cele două aplicații.
Primul pas în integrarea noastră este să ne conectăm la un cont Shift4Shop și să permitem Zapier să ne gestioneze datele. Apoi, există un test de declanșare. După aceea, trebuie să configurați o acțiune LiveAgent. În acest exemplu, se creează un e-mail. Completați câmpurile obligatorii, cum ar fi adresele de e-mail ale expeditorului și destinatarului, subiectul mesajului și corpul e-mailului. Continuați cu testul și porniți Zap.
Verificați căsuța de e-mail pentru a vedea rezultatele, ar trebui să primiți o notificare prin e-mail despre produsele adăugate recent.
Frequently Asked Questions
Ce este Shift4Shop
Shift4Shop este o platformă de comerț electronic pentru magazinele online. Compania oferă o platformă bogată în funcții, făcând comerțul electronic ușor și eficient pentru toți furnizorii.
Cum puteți integra Shift4Shop cu LiveAgent?
Pentru a implementa un buton de chat live în magazinul dvs. Shift4Shop, trebuie să: 1. Creați un buton de chat live în LiveAgent 2. Copiați codul HTML din LiveAgent 3. Inserați codul în magazinul Shift4Shop (ghid video)