Highrise integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Vă rugăm să urmați ghidul pas cu pas prezentat mai jos pentru a vă activa plugin-ul Highrise.
- În primul rând, trebuie să aveți un cont Highrise activ.
- Dacă da, activați plugin-ul Highrise din secțiunea Plugin-uri LiveAgent. (Configurare> Sistem> Plugin-uri)
- Click pe Configurare și copiați API-ul și adresa URL a contului dvs. Highrise.
- Confirmați și sunteți gata de acțiune!
Ce este Highrise?
Highriseeste un instrument CRM bazat pe cloud creat de 37signals. CRM – Customer Relationship Management, este o metodă de interacțiune cu clienții dvs. actuali și viitori. Obiectivul CRM este de a atrage mai mulți clienți și de a-i păstra pe cei actuali, fiind întotdeauna pregătiți atunci când comunicați cu ei. De asemenea, puteți urmări problemele lor actuale sau problemele pe care le-au întâmpinat în trecut.
Cum funcționeazã?
Păstrarea datelor clienților dvs. în două interfețe separate ar putea necesita mult timp. De aceea am integrat Highrise direct în LiveAgent. Highrise vă va ajuta să țineți evidența ofertelor și/sau problemelor anterioare cu contactele dvs., iar LiveAgent vă va permite să le furnizați asistență de calitate – serviciu de asistență pentru clienți. Activați Highrise și începeți să gestionați datele Highrise în LiveAgent (și invers).
Exemplu:
Să presupunem că domnul Marsellus Wallace trimite un tichet. Îl cunoașteți deja pe Marsellus și țineți evidența ofertelor sale anterioare în Highrise. Agentul dvs. de asistență va putea vedea toate aceste informații în LiveAgent, prin urmare el va oferi cel mai precis și rapid răspuns. În plus, agenții pot adăuga note direct în LiveAgent, care vor fi afișate și în Highrise.
Frequently Asked Questions
Ce este Highrise?
Highrise este un sistem puternic de gestionare a relației cu clienții care vă ajută să gestionați și să vizualizați datele pe care compania dvs. le are despre clienți. Prin conectarea Highrise cu LiveAgent, puteți beneficia de CRM chiar din tichetul dvs. și vă puteți ajuta în mod eficient clienții dintr-o singură interfață.
Cum puteți integra Highrise?
1. Conectați-vă la contul dvs. LiveAgent 2. Click pe Configurări -> Sistem -> Plugin-uri 3. Activați Highrise 4. Introduceți URL-ul și cheia API din Highrise 5. și UTILIZAȚI!
LiveAgent oferă soluții CRM și gestionare a proiectelor IT, prioritatea fiind clienții. Funcții video call chat și integrare chat cu CRM sunt disponibile, împreună cu asistență prin email, apeluri telefonice și rețele de socializare. Articolele introductive ar trebui să aibă între 150-200 de cuvinte și să includă moduri de contact pentru clienți.
CRM-ul este esențial pentru gestionarea contactelor și integrarea serviciului de email. SugarCRM Salesflare și LiveAgent sunt soluțiile populare pentru automatizare și gestionarea serviciului clienților. Integrarea cu Agile CRM aduce beneficii, cum ar fi notificările în panoul de bord și gestionarea eficientă a contactelor și afacerilor.