Axialys integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Ce reprezintă Axialys?
Axialys este o companie tehnologică cu eticheta FrenchTech care oferă întreprinderilor mici și mijlocii, organizațiilor non profit și corporațiilor de mari dimensiuni programe de tip SaaS care le permite gestionarea eficientă, intuitivă, în cloud, a sistemului de telefonie și al relațiilor cu clienții.
Fondată în 1999, Axialys a înregistrat de-a lungul anilor o dezvoltarea puternică, susținută și stabilă, datorită calității serviciilor oferite și a încrederii pe care clienții o au în această companie. Deținătoare a licenței L33-1 emisă de ARCEP, Axialys este un operator de telefonie de aproximativ 20 de ani.
Axialys lansează programe SaaS și se adresează tuturor companiilor care utilizează telefonia:
- Telefonie profesională VoIP pentru toți angajații
- Telefonie pentru echiparea centrelor call center
- Telefonie pentru echipa de vânzări
Axialys SIP Trunk Solution Descriere completă.
Cum îl puteți folosi?
Dacă sunteți în căutarea unui furnizor de servicii VoIP în cadrul serviciului dvs. de call center LiveAgent, Axialys reprezintă o opțiune excelentă. Call center-ul LiveAgent va gestiona apelurile și tichetele, iar Axialys se va ocupa de restul. Tot ce aveți nevoie pentru a pune bazele call center-ului dvs. este un laptop sau microfoane pentru dispozitive smartphone. Ulterior veți avea nevoie și de alte echipamente dacă doriți să îmbunătățiți calitatea apelurilor.
Care sunt beneficiile unui call center LiveAgent?
Deși unele persoane preferă comunicarea digitală, alții tânjesc după o conexiune mai personală cu brand-urile. Call center-urile reprezintă o oportunitate grozavă de a îmbunătăți relațiile cu clienții, de a vinde produsele, de a obține clienți și utilizatori noi sau de a oferi servicii clienților.
Odată cu pierderea în popularitate a centrelor call center tradiționale și creșterea în popularitate a programelor software de call center, precum cel de la LiveAgent, a devenit ușor să oferiți acest tip de experiență clienților dvs., fără a cheltui tot bugetul companiei. Centrele call center sunt acum mai accesibile de către toate tipurile de companii, fie că sunt mici sau mari.
Cum funcționează call center-ul LiveAgent?
Cu ajutorul LiveAgent și al funcțiilor sale avansate, gestionarea și funcționarea unui call center sunt mai ușoare. De exemplu, puteți personaliza meniul IVR – Interactive Voice Response, care va distribui apelurile clienților în mod automat către agenții și departamentele cele mai în măsură să-i ajute.
Cea mai bună parte este faptul că funcția IVR a LiveAgent face toată treaba și creează o experiență fără probleme pentru clienții dvs. Tot ce trebuie să facă aceștia este să asculte meniul IVR și să apese tasta corespunzătoare problemei pe care o au (cum ar fi apăsarea 1 pentru departamentul de vânzări) pentru a fi conectat cu persoana potrivită care să-i ajute.
Clientul dvs. a contactat din greșeală departamentul necorespunzător? Soluția e simplă: utilizați funcția de transfer al apelurilor pentru a redistribui unui coleg apelul clientului și a salva astfel timpulclientului.
Este dificil să rețineți și să vă amintiți tot ce a spus clientul. Nu vă faceți griji, întrucât programul LiveAgent înregistrează și salvează toate apelurile primite și efectuate. Dacă trebuie să vă reîmprospătați memoria, identificați pur și simplu tichetul și ascultați înregistrarea completă a apelului. Înregistrarea apelurilor poate fi utilă și pentru instruirea agenților noi și pentru a le indica răspunsurile corecte pe care trebuie să le ofere clienților în anumite situații.
Doriți să aflați mai multe despre funcțiile call center-ului LiveAgent? Accesați pagina noastră de funcționalități ale call center-ului.
Cum integrați Axialys VoIP în LiveAgent?
Dacă doriți ca departamentul dvs. de call center LiveAgent să funcționeze cu ajutorul Axialys, ca și furnizor VoIP, urmați pașii din următorul ghid.
- Deschideți aplicația LiveAgent, accesați Configurare > Apel > Telefonie. Dați click pe butorul portocaliu denumit Creare.
- Selectați Axialys din lista furnizorilor VoIP.
- Denumiți numărul, selectați un departament, introduceți datele de logare și selectați prefixul aferent numărului dvs. de telefon. Puteți de asemenea să bifați/debifați opțiunea de înregistrare a tuturor apelurilor primite sau efectuate de pe acest număr de telefon. Pentru a finaliza configurarea, apăsați butonul Adaugă din josul paginii.
Numărul de telefon este setat în aplicația LiveAgent și poate fi utilizat deja. Dacă doriți, puteți adăuga mai multe numere de telefon în Axialys sau care aparțin altor furnizori de servicii VoIP.
Obțineți mai multe informații despre software-ul pentru Call Center LiveAgent
Sunteți în căutarea unor informații suplimentare cu privire la setarea și funcționarea unui call center? Atunci, vă invităm în cadrul academiei LiveAgent pentru a descoperi mai multe informații despre call center dar și despre alte subiecte din lumea departamentului de servicii clienți.
Vreți să aflați ce altceva mai oferă LiveAgent? Vă invităm la un tur video despre programul nostru de suport.
Frequently Asked Questions
Ce este Axialys?
Fondată în 2001, Axialys este o companie de tehnologie care deține eticheta FrenchTech și oferă întreprinderilor mici și mijlocii (SMEs), întreprinderilor de dimensiuni medii și marilor corporații o suită de software SaaS care facilitează gestionarea sistemelor lor de telefonie și relațiilor cu clienții în mod eficient, intuitiv și bazat pe cloud. Axialys a crescut constant, durabil și puternic de la începuturile sale în 1999, un fapt pe care îl atribuim calității ofertei noastre și încrederii pe care clienții noștri o au în noi.
Cum puteți utiliza Axialys?
Axialys este o opțiune bună dacă căutați un furnizor VoIP pentru a conecta centrul dvs. de apel LiveAgent. Apelurile și tichetele dvs. vor fi gestionate de centrul de apel LiveAgent, în timp ce restul va fi gestionat de Axialys. Pentru un centru de apel de început, aveți nevoie doar de un microfon și un difuzor pe calculatorul sau smartphone-ul dvs.
Cum să integrați Axialys cu LiveAgent?
În LiveAgent, trebuie doar să navigați la Configurare > Apel > Numere și selectați Creare. Apoi puteți conecta numărul dvs. la Axialys din lista de furnizori VoIP.
Textul prezintă avantajele programelor de gestionare a poștei electronice, cum ar fi EximLiveAgent și Open-Xchange, oferind caracteristici precum acțiuni în masă și șabloane de răspuns. De asemenea, se discută despre importanța alegerii unei linii de subiect potrivite pentru mesajele de urmărire și se recomandă o abordare bine planificată și personalizată în comunicarea cu potențialii clienți pentru a-i încuraja să ia decizii de cumpărare.