Ce sunt listele de clienți?
O listă de clienți conține o parte din clienții dvs. selectați în baza unor criterii. Poate fi o listă a clienților care au achiziționat în trecut sau a clienților curenți. Listele de clienți pot fi utilizate atunci când aveți o promoție sau când vreți să țineți pasul cu clienții.
Cu LiveAgent, puteți crea propria listă de clienți în baza unui set de criterii.
Frequently Asked Questions
Ce sunt listele de clienți?
O listă de clienți conține un grup de clienți care a fost definit pe baza unor criterii, cum ar fi clienți curenți sau clienți care au cumpărat într-o anumită perioadă de timp. Cu LiveAgent vă puteți crea propria listă de clienți.
Cum să accesați listele de clienți din LiveAgent?
Agenții care au permisiunile necesare au acces la anumite liste de clienți în LiveAgent. Dacă sunteți un agent obișnuit, aveți acces la lista dvs. de clienți. Dacă vă este permis, puteți accesa și alte liste de clienți. Găsiți orice la secțiunea Clienți, în panoul agentului.
Pot fi editate listele de clienți în LiveAgent?
Puteți edita listele de clienți la care aveți acces în LiveAgent. Este important să le ajustați și să le actualizați astfel încât să vă ușureze munca.
LiveAgent offers a one-on-one call and demonstration to show how their service can benefit businesses. They emphasize the importance of securely managing customer data and limiting access to those who need it. They also provide updates and encryption for communication programs. The text ends with a call to schedule a call or demonstration.
Listă de verificare privind clientul nou
Desemnarea reprezentanților de vânzări și asistență clienți este crucială pentru a oferi suport și a menține relații solide cu clienții. Utilizați instrumente precum CRM-ul și e-mailul pentru a eficientiza acest proces. Validarea contractului și trimiterea unui e-mail de bun venit sunt, de asemenea, etape importante în integrarea clienților. Programarea unei întâlniri cu clientul este esențială pentru a clarifica detaliile contractului și a stabili așteptările.
A knowledge base is an online self-service library containing information about products, services, and specific brand issues. It helps customers and employees gain knowledge to solve problems. The content of a knowledge base depends on its purpose, whether it is for internal use such as HR processes or for external use such as customer information. LiveAgent's knowledge base allows you to create categories based on your products or services, and customer types, providing clients with access to articles, videos, tutorials, etc. that can help them solve any problems they may encounter. It can be customized to fit your specific needs.
Șabloane de e-mailuri informative
E-mailurile informative sunt esențiale pentru a informa clienții despre modificări, evenimente și situații importante fără a include elemente de marketing. Ele sunt scurte, concise și mențin o relație bună cu clienții.