Ce este un grup de agenți?
Grupul de agenți, numit și departament, este un grup de agenți care împărtășesc aptitudini și abilități similare. Este, de asemenea, un fel de proces de eficientizare și de organizare a oamenilor. Grupurile de agenți se bazează pe ceva anume, de exemplu, locația clienților sau tipul problemei. Ajută agenții să se concentreze pe un anumit domeniu și să rămână concentrați și eficienți. Toate mesajele și apelurile primite prin diferite canale sunt redirecționate într-un moment către diferite grupuri de agenți fără procesare manuală. Creați grupuri de agenți în LiveAgent.
Aflați mai multe despre Departamente în LiveAgent.

Întrebări frecvente
Ce înseamnă un grup de agenți?
Un grup de agenți este un grup de agenți care au aptitudini și abilități similare. În plus, este o îmbunătățire a organizării oamenilor. Datorită acestei grupări, agenții se pot concentra pe o anumită zonă. Acest lucru favorizează eficacitatea și eficiența agenților.
Cum se creează grupuri de agenți în LiveAgent?
În LiveAgent puteți crea așa-numitele departamente. De exemplu, puteți crea un grup de „vânzare” și îi puteți atribui tichete adecvate. Le puteți crea în secțiunea „configurare” și apoi dați click pe „departamente”. Aici vă puteți crea și gestiona grupurile.
Notă de expert
Un grup de agenți este o metodă eficientă de organizare a forței de muncă pentru a oferi suport clienților, pe baza abilităților și aptitudinilor similare ale agenților.

Prezentare generală a performanței agenților
Serviciul de relații cu clienții LiveAgent furnizează soluții CRM și de centru de apel pentru gestionarea proiectelor și oferă servicii clienți de calitate pentru îmbunătățirea relațiilor, vânzărilor și fidelității la brand.
Elementor este cel mai important creator de site-uri web pentru profesioniști pe WordPress, cu peste 5 milioane instalări active și 5 mii de recenzii de 5 stele. Echipa de servicii pentru clienți a Elementor oferă asistență prin e-mail, rețelele de socializare și forum. Puteți contacta Elementor la adresa support@elementor.com.
Serviciu clienți intern vs externalizat
Echipa internă pentru asistență clienți oferă feedback rapid și control mai bun, dar este mai costisitoare. Externalizarea permite o alegere mai mare și înlocuire mai ușoară, dar poate apărea dificultăți în comunicare și riscuri de securitate. Alegerea depinde de nevoi, buget și tipul de produs.