Ce este un grup de agenți?
Grupul de agenți, numit și departament, este un grup de agenți care împărtășesc aptitudini și abilități similare. Este, de asemenea, un fel de proces de eficientizare și de organizare a oamenilor. Grupurile de agenți se bazează pe ceva anume, de exemplu, locația clienților sau tipul problemei. Ajută agenții să se concentreze pe un anumit domeniu și să rămână concentrați și eficienți. Toate mesajele și apelurile primite prin diferite canale sunt redirecționate într-un moment către diferite grupuri de agenți fără procesare manuală. Creați grupuri de agenți în LiveAgent.
Aflați mai multe despre Departamente în LiveAgent.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [ { “@type”: “Question”, “name”: “Ce înseamnă un grup de agenți?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Un grup de agenți este un grup de agenți care au aptitudini și abilități similare. În plus, este o îmbunătățire a organizării oamenilor. Datorită acestei grupări, agenții se pot concentra pe o anumită zonă. Acest lucru favorizează eficacitatea și eficiența agenților.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cum se creează grupuri de agenți în LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “În LiveAgent puteți crea așa-numitele departamente. De exemplu, puteți crea un grup de „vânzare” și îi puteți atribui tichete adecvate. Le puteți crea în secțiunea „configurare” și apoi dați click pe „departamente”. Aici vă puteți crea și gestiona grupurile.” } } ] }Întrebări frecvente
Ce înseamnă un grup de agenți?
Un grup de agenți este un grup de agenți care au aptitudini și abilități similare. În plus, este o îmbunătățire a organizării oamenilor. Datorită acestei grupări, agenții se pot concentra pe o anumită zonă. Acest lucru favorizează eficacitatea și eficiența agenților.
Cum se creează grupuri de agenți în LiveAgent?
În LiveAgent puteți crea așa-numitele departamente. De exemplu, puteți crea un grup de „vânzare” și îi puteți atribui tichete adecvate. Le puteți crea în secțiunea „configurare” și apoi dați click pe „departamente”. Aici vă puteți crea și gestiona grupurile.
LiveAgent oferă soluții CRM și de centru de apel prin integrarea de pluginuri. În plus, compania furnizează o bază de cunoștințe și servicii de e-mail pentru prezentarea seminariilor web. Oferirea unui serviciu clienți de calitate poate îmbunătăți relațiile cu clienții și gradul de retenție al acestora. Stimulentele pentru clienți pot crește vânzările și fidelitatea la brand.
Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.
Listă de verificare privind asigurarea calității call center-ului
Folosiți această listă de verificare privind asigurarea calității call center-ului pentru a vă asigura că agenții dvs. sunt capabili să gestioneze fiecare apel - fără excepție.