Un Departament reprezintă o divizie specifică a unei organizații, rezultată din sortarea după produs sau serviciu, domeniul de activitate, locație sau Responsabilitate.
Distribuiți Tichete și alocați Agenții de Suport pe Departamente. Aplicați filtre și Reguli de transfer astfel încât tichetele dvs. să ajungă mereu pe mâini bune. Stabiliți semnături diferite, Reguli de preluare a unui apel telefonic sau a unei conversații prin chat pentru diferite Departamente. Puteți observa instant câte Tichete noi, active sau rezolvate sunt în cadrul Departamentelor dvs.
Exemplu
Puteți crea un departament care să se intituleze “Vânzări”, căruia să-i alocați Tichetele adecvate.
Fiecare Departament va avea propriul procedeu de suport pentru care puteți stabili anumiți Agenți, configura adrese de mail, monitoriza Tichetele referitoare la oferirea asistenței, setați Reguli care vizează fluxul de lucru, definește acordurile la nivel de serviciu (SLA) și Programul de Lucru.
Departamentele vă permit să:
- Restricționați accesul la Tichete agenților care fac parte din același departament ca și Tichetul
- Personalizați pentru fiecare departament Șabloanele pentru comunicarea pe email
- Configurați disponibilitatea servciilor de Chat, Telefon și mesagerie pentru fiecae Departament
Dețineți o afacere unipersoanală?
Dacă dețineți o afacere cu un singur angajat sau o organizație foarte mică, nu trebuie să creați și să utilizați Departamente. Tichetele, în acest caz, indiferent de natura lor, vor fi distribuite și tratate de către toți angajații.
Avantajele creării și utilizării Departamentelor:
- Distribuirea activităților, autorității și Responsabilității
- Grupuri sau echipe de specialiști
- Creșteți eficiența și calitatea gestionaării Tichetelor
- Diminuați timpul de răspuns și de soluționare a Tichetului
Exemple de utilizare ale Departamentelor:
- Rol – Resurse Umane, IT, Contabilitate
- Produs sau Serviciu– biciclete de oraș, biciclete de teren sau Bikes-Shop.com, Flowers-Shop.com
- Clienți – Reselleri, Afiliați, VIP
- Geografic – SUA, Europa, Asia
Raportul Departamentelor
Cu ajutorul Liveagent obțineți un Raport al Tichetelor, Discuțiilor pe chat și apelurilor tratate, al aprecierilor și multe altele ( descoperiți toate opțiunile mai jos) dintr-o anumită perioadă de timp. Înregistrările individuale pot fi sortate după perioada de timp, Departament, Canal de comunicație și Agent. Raportul departamentelor poate fi exportat în format CSV.
Opțiuni de afișare a rapoartelor pe departament (coloane):
- Etichetă
- Răspuns
- Răspuns nou, timp mediu
- Răspuns de deschidere, timp mediu
- Apeluri
- Apeluri pierdute
- Durata în minute a apelurilor
- Mesaje chat
- Chat-uri
- Chat-uri pierdute
- Preluare chat, timp mediu
- Chat, timp mediu
- Neclasat
- Neclasat %
- Recompense
- Recompense %
- Atenționări
- Atenționări %
- Mesaje primite
- Apeluri primite
- Apeluri încheiate
- Chat-uri primite
- Chat-uri tîncheiate
- Tichete create
- Tichete rezolvate
Raportul departamentelor va afișa informațiile în unul din următoarele grafice:
Utilizați raportul Departamentelor cu API
Utilizați REST API de la LiveAgent pentru a aduce în prim plan informații din raportul Departamentelor.
Discover which agents need more training
Generate time reports to see which tickets took the longest to answer, and who was working on them. Try it today. No credit card required.
Resurse pentru baza de informații