Ce este o mapare a gazdei?
Maparea gazdei este un proces de mapare a URL-ului domeniului dvs. implicit la un URL al unui alt domeniu. În acest fel, URL-ul poate include numele companiei dvs.
Adresa dvs. este în mod implicit un subdomeniu LiveAgent. Cu ajutorul mapării gazdei, aceasta poate fi schimbată într-un subdomeniu al domeniului dvs. propriu. Această modificare trebuie să fie aprobată de furnizorul de domenii.
De exemplu, adresa URL implicită a paginii de asistență poate fi support.companyname.ladesk.com. Maparea gazdei vă permite să faceți ca adresa URL support.companyname.com.
Aflați mai multe despre Maparea gazdei.
Frequently Asked Questions
Ce reprezintă maparea gazdei?
Maparea Gazdei este un proces care vă permite să asociați un URL de domeniu implicit cu un URL pentru un alt domeniu. Acest lucru permite ca URL-ul să conțină numele companiei dvs. De exemplu, URL-ul implicit al paginii de asistență ar putea fi help.companyname.helpdesk.com. Prin maparea gazdei se creează URL-ul support.companyname.com.
Care este rolul mapării gazdei?
Maparea gazdei permite o mai bună calitate a legăturii care este partajată. Este mai ușor de reținut și, de asemenea, are un aspect mai profesional. Datorită acestui fapt, serviciul pentru clienți va fi perceput la un nivel și mai ridicat.
Puteți verifica maparea gazdei în LiveAgent?
Puteți verifica maparea gazdei în LiveAgent. Puteți realiza totul în panoul LiveAgent. Trebuie doar să intrați în „Configurare”, apoi faceți click pe „Sistem” și „Setări de domeniu”, iar acolo puteți introduce domeniul dvs. personalizat. Acest lucru permite tuturor agenților să utilizeze domeniul personalizat.
Oferiți clienților servicii de asistență excelente.
LiveAgent oferă o platformă de serviciu clienți pe mai multe canale, inclusiv sistem avansat de ticketing și chat live rapid. De asemenea, furnizează resurse precum seminarii web și liste de verificare pentru gestionarea proceselor. Aflați mai multe despre companiile partenere, precum FrëschKëscht și Post Affiliate Pro, și comparați-le pentru a găsi cea mai potrivită soluție pentru dvs.
Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.
Filtrele LiveAgent facilitează căutarea și gestionarea tichetelor, iar sistemul permite gestionarea eficientă a situațiilor provocatoare ale clienților. LiveAgent oferă peste 175 de caracteristici și 40 de integrări, fiind prezentat ca o soluție ideală pentru nevoile de cunoștințe și asistență pentru clienți. De asemenea, permite personalizarea și dezactivarea sunetelor de notificare.