Ce este o mapare a gazdei?
Maparea gazdei este un proces de mapare a URL-ului domeniului dvs. implicit la un URL al unui alt domeniu. În acest fel, URL-ul poate include numele companiei dvs.
Adresa dvs. este în mod implicit un subdomeniu LiveAgent. Cu ajutorul mapării gazdei, aceasta poate fi schimbată într-un subdomeniu al domeniului dvs. propriu. Această modificare trebuie să fie aprobată de furnizorul de domenii.
De exemplu, adresa URL implicită a paginii de asistență poate fi support.companyname.ladesk.com. Maparea gazdei vă permite să faceți ca adresa URL support.companyname.com.
Aflați mai multe despre Maparea gazdei.
Frequently asked questions
Ce reprezintă maparea gazdei?
Maparea Gazdei este un proces care vă permite să asociați un URL de domeniu implicit cu un URL pentru un alt domeniu. Acest lucru permite ca URL-ul să conțină numele companiei dvs. De exemplu, URL-ul implicit al paginii de asistență ar putea fi help.companyname.helpdesk.com. Prin maparea gazdei se creează URL-ul support.companyname.com.
Care este rolul mapării gazdei?
Maparea gazdei permite o mai bună calitate a legăturii care este partajată. Este mai ușor de reținut și, de asemenea, are un aspect mai profesional. Datorită acestui fapt, serviciul pentru clienți va fi perceput la un nivel și mai ridicat.
Puteți verifica maparea gazdei în LiveAgent?
Puteți verifica maparea gazdei în LiveAgent. Puteți realiza totul în panoul LiveAgent. Trebuie doar să intrați în „Configurare”, apoi faceți click pe „Sistem” și „Setări de domeniu”, iar acolo puteți introduce domeniul dvs. personalizat. Acest lucru permite tuturor agenților să utilizeze domeniul personalizat.
Expert note
Maparea gazdei este un proces care vă permite să asociați un URL de domeniu implicit cu un URL pentru un alt domeniu.

Agentii sunt persoane care ofera asistenta pentru clienti in companii si sunt capabili sa gestioneze si configureze sistemele. LiveAgent este o platforma de gestionare a serviciului pentru clienti care poate fi benefica pentru orice companie. Disponibile sunt si demo-uri si apeluri unu-la-unu pentru a descoperi cum poate ajuta LiveAgent afacerea dumneavoastra.
The text discusses the benefits of LiveAgent and Quality Unit LLC's software for customer support, including automation options, collaboration tools, and audits. The company offers free trials for testing and finding the right program. Journals of activity are important for tracking employee productivity and identifying areas for improvement. The ability to review journals can improve customer support and maintain the security of company data. To access the journal of activity, users can log in to LiveAgent, navigate to settings, and click on tools.
LiveAgent oferă soluții inovatoare de asistență pentru clienți, inclusiv un sistem de tichete capabil să gestioneze volume mari de solicitări și acțiuni în masă pentru economisirea de timp și prevenirea epuizării psihologice a agenților. Este important să aveți un personal instruit și empatic pentru un serviciu clienți eficient. LiveAgent oferă, de asemenea, servicii de migrare și este disponibil pentru demonstrații. Compania are popularitate în rândul firmelor care utilizează software pentru centre de apeluri primite și care doresc să își îmbunătățească serviciile pentru clienți.