Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Îmbinarea tichetelor

Ce înseamnă îmbinarea tichetelor?

Îmbinarea tichetelor înseamnă combinarea a două sau mai multe tichete într-unul singur. Îmbinarea tichetelor este cel mai des utilizată atunci când primiți două solicitări de asistență de la același utilizator final cu privire la aceeași problemă. În multe cazuri, tichetele duplicate sunt îmbinate pentru a evita confuziile și asigura eficiența agenților.

Îmbinarea tichetelor

Ce se întâmplă când îmbinați două tichete într-unul singur?

Prin îmbinarea a două tichete, combinați întreg conținutul acestora, inclusiv notele private și etichetele asociate cu fiecare tichet. În plus, un tichet îmbinat păstrează codul de identificare al tichetului în care a fost îmbinat, în timp ce tichetul original este șters.

Cum se pot îmbina tichete în LiveAgent?

  1. Autentificați-vă în LiveAgent.
  2. Dați clic pe Tichete.
  3. Selectați un tichet.
  4. Dați clic pe Mai mult (pictograma în formă de trei puncte) din colțul din dreapta jos.
  5. Dați clic pe Îmbinare cu.
funcție de îmbinare a tichetelor

6. Dați clic pe căutare și selectați tichetul cu care doriți să îl îmbinați sau, alternativ, introduceți codul de identificare al tichetului pe care doriți să îl îmbinați. 7. Dați clic pe Selectare.

Îmbinarea tichetelor

Opțional: Bifați caseta de selectare pentru îmbinarea tichetelor și a destinatarilor.

  1. Dați clic pe Îmbinare cu.
îmbinarea a două tichete

Se poate inversa o îmbinare?

Îmbinarea tichetelor este ireversibilă, așa că asigurați-vă că îmbinați tichetele doar atunci când este necesar. Din punct de vedere tehnic, dacă ați avea nevoie să împărțiți în două un tichet îmbinat, ați putea utiliza funcția de împărțire a tichetelor. Totuși, aceasta nu oferă rezultatul dorit, întrucât nu aduce tichetele înapoi la starea originală. Prin urmare, codurile de identificare a tichetelor se vor modifica, iar tichetele nu vor fi împărțite așa cum erau înainte de îmbinare.

Funcție de împărțire a tichetelor în programul informatic de gestionare a tichetelor – LiveAgent

Pot fi îmbinate orice tichete?

Programul informatic de asistență LiveAgent vă permite să îmbinați tichete din următoarele surse:

Cu toate acestea, nu puteți îmbina tichete din baza de cunoștințe sau de pe rețelele sociale. Nu există alte restricții pentru îmbinarea tichetelor. Este posibilă și îmbinarea tichetelor de la utilizatori finali diferiți.

Se poate îmbina un tichet deschis cu un tichet închis?

Da, pot fi îmbinate tichetele marcate ca fiind deschise, cu răspuns, amânate și închise. Singurele tichete care nu pot fi îmbinate sunt cele care au fost șters.

Care proprietăți și valori ale tichetelor sunt îmbinate?

La îmbinarea a două sau mai multe tichete într-unul singur, întregul conținut al tichetelor este unit. Acest lucru implică tot firul tichetelor și notele tichetelor. De asemenea, pot fi combinați toți destinatarii tichetelor și etichetele asociate cu cele două tichete.

Save time with the merge feature

Received multiple tickets about the same issue? Merge them into one to eliminate duplicate work. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Cum arată îmbinarea tichetelor în practică?

După ce dați clic pe butonul „Îmbinare cu”, sistemul de gestionare a tichetelor LiveAgent îmbină tichetele selectate. Apoi, deschide firul tichetului îmbinat. Veți observa că sistemul creează un mesaj care vă informează de realizarea îmbinării tichetelor. Sistemul vă mai pune la dispoziție codul de identificare clicabil al tichetului original (acum șters).

mesaj de sistem pentru îmbinarea tichetelor

Puteți examina oricând tichetul original, dând clic pe codul de identificare al acestuia, în ciuda faptului că este șters. Cu toate acestea, tichetul este blocat împotriva oricăror acțiuni și nu se poate anula ștergerea acestuia și nici nu poate fi eliminat definitiv din sistem (nici măcar cu funcția „eliminare definitivă tichete șterse după x zile”). Tichetul original va fi șters doar dacă ștergeți tichetul nou îmbinat.

Ce beneficii oferă îmbinarea tichetelor?

Îmbinarea a două sau mai multe tichete cu conținut asemănător într-unul singur poate fi deosebit de benefică atât clienților, cât și agenților.

Eliminarea activităților dublate

Să presupunem că un client trimite două tichete identice, dar prin surse diferite. De exemplu, trimite un mesaj prin poștă electronică, dar nu primește un răspuns rapid, așa că pornește o conversație directă. Combinarea celor două tichete va asigura că niciun agent nu va irosi timp soluționând primul tichet odată ce al doilea tichet este rezolvat.

În acest caz, îmbinarea tichetelor va elimina activitățile dublate, reduce volumul de lucru al agentului și economisi timp valoros.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.

  • Razvan Sava

    Răzvan Sava

    Webmaster Deals

    De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.

Mai puțină confuzie și mai multă transparență

Îmbinarea tichetelor care tratează aceeași problemă poate diminua confuziile atât pentru agenți, cât și pentru clienți. De exemplu, imaginați-vă că primiți din nou două tichete despre aceeași problemă. Să presupunem că nimeni nu observă tichetul duplicat, așa că tichetele nu sunt îmbinate. Răspundeți la un client, iar clientul este mulțumit. Totuși, câteva zile mai târziu, un coleg răspunde la al doilea tichet, derutând clientul. Pentru a înrăutăți situația, colegul vă anulează munca fără să știe.

După cum se poate vedea, această problemă poate cauza unele neînțelegeri și poate crea frustrări clienților.

Clienții fericiți sunt cei mai buni clienți

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Insigne

Timpi de soluționare mai rapizi

Ultimul nostru exemplu de îmbinare a tichetelor arată cum această funcție poate reduce timpul de așteptare pentru clienți și îmbunătăți timpii de soluționare. Să presupunem că un singur utilizator trimite trei tichete toate legate de o singură problemă. Prin îmbinarea celor trei tichete într-unul singur, le va fi mai ușor tuturor agenților să rezolve problema. În loc să tot treacă de la un tichet diferit la altul, întreg conținutul și toate informațiile relevante vor fi disponibile într-un singur fir de tichet. Prin urmare, îmbinarea tichetelor va facilita soluționarea mai rapidă a tichetelor.

Resurse din baza de cunoștințe

Pentru a afla mai multe despre îmbinarea tichetelor și alte funcții asemănătoare, consultați articolele noastre din baza de cunoștințe, cele relevante de pe blog și cele din academie, precum și glosarele și multe altele.

LiveAgent Product Tour

Sunteți gata să economisiți timp cu funcția de îmbinare?

Eficientizați-vă fluxul de lucru cu funcția de îmbinare a tichetelor chiar astăzi. Descoperiți cât de ușor este să mențineți organizate solicitările clienților, precum și biroul de asistență. Încercați gratuit LiveAgent astăzi cu perioadă atotcuprinzătoare de încercare de 14 zile. Nu este necesar cardul bancar.

Încercați LiveAgent astăzi​

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Peste 3.000 de recenzii Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ce înseamnă îmbinarea tichetelor?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Îmbinarea tichetelor înseamnă combinarea a două sau mai multe tichete într-unul singur. Îmbinarea tichetelor este cel mai des utilizată atunci când primiți două solicitări de asistență de la același utilizator final cu privire la aceeași problemă. În multe cazuri, tichetele duplicate sunt îmbinate pentru a evita confuziile și asigura eficiența agenților.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ce se întâmplă când îmbinați două tichete într-unul singur?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Prin îmbinarea a două tichete, combinați întreg conținutul acestora, inclusiv notele private și etichetele asociate cu fiecare tichet. În plus, un tichet îmbinat păstrează codul de identificare al tichetului în care a fost îmbinat, în timp ce tichetul original este șters.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Se poate inversa o îmbinare?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Îmbinarea tichetelor este ireversibilă, așa că asigurați-vă că îmbinați tichetele doar atunci când este necesar.” } }] }

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație