Ready2Order
  • Scenarii de caz de utilizare
  • Ready2Order

Ready2Order

Povestea LiveAgent și a companiei Ready2Order este o dovadă aproape perfectă în ceea ce privește două companii moderne și dinamice care lucrează împreună (una dintre acestea fiind a noastră ☺). Ready2Order oferă un sistem POS de ultimă generație și totuși ușor de utilizat în cloud pentru sute de companii cu nume mari precum ORF, Die Presse sau Der Brutkasten în portofoliul lor.

Când vine vorba de procesul de vânzare și operațiuni financiare, nu există loc pentru compromisuri. Asistența pentru clienți de primă clasă este absolut necesară în acest domeniu și ne bucurăm că Ready2Order a ales LiveAgent ca platformă de asistență.

Această companie austriacă de succes a ales LiveAgent în primul trimestru al anului 2016. În prezent, ei angajează 30 de agenți de asistență cu înaltă calificare care au grijă de mai mult de 3 000 de întreprinderi din 5 țări diferite.

Vă rugăm să rețineți că situațiile lor de asistență tind să fie foarte sofisticate. Acest lucru este de așteptat deoarece Ready2Order își ajută clienții să lucreze cu diferite tipuri de plăți și procesoare de plată. Cu toate acestea, personalul de asistență excelent este capabil să rezolve mai mult de 1000 de tichete de e-mail în fiecare lună, cu un nivel fantastic de satisfacție a clienților de 90% și în continuă creștere! Adăugați 1200 de apeluri telefonice pe lună și analizați dintr-o perspectivă mai largă raportul lor de eficacitate / satisfacție a clienților. Nu este decât admirabil.

Am întrebat Ready2Order ce s-a schimbat de când au implementat LiveAgent.

„Avem o imagine de ansamblu mai bună despre e-mailurile noastre și acum avem un sistem central pentru a colecta toate informațiile. Comunicarea este, de asemenea, mult mai eficientă, a spus Christoph Schachner. Buna imagine de ansamblu a e-mailurilor primite și trimise și îmbunătățirea comunicării în echipă ne ajută să răspundem la toate întrebările în termen de 1-2 ore, să rezolvăm rapid problemele și să fim foarte prietenoși în timp ce interacționăm cu clienții noștri, a adăugat el.”

Cu funcțiile de e-mail standard sau căsuța de e-mail partajată, Ready2Order nu ar fi reușit niciodată să obțină acest succes imens în ceea ce privește furnizarea de excelență în domeniul experienței clienților. Soluțiile simple funcționează de obicei, iar faptul că aceste soluții specifice sunt simple nu înseamnă că nu pot fi extrem de puternice.

A putea trăi fără a redirecționa e-mailuri ca o necesitate pentru alocare este o binecuvântare.

Suntem foarte mândri că LiveAgent oferă o imagine de ansamblu excelentă managementului pe de-o parte, și totuși menține personalul de asistență fericit în timp ce folosește instrumentul nostru. Am întrebat Ready2Order despre feedback-ul de la agenții lor. Ce spun ei? „Este un instrument bun și foarte ușor de utilizat și de înțeles.” Un răspuns simplu cu un mesaj puternic. Aceasta este chiar experiența pe care ne-am propus-o în timp ce dezvoltam LiveAgent.

Dar despre planurile viitoare ale Ready2Order?

„Obiectivul nostru este să rezolvăm problemele în decurs de 30 de minute. LiveAgent ne ajută să îmbunătățim timpul de răspuns și suntem încrezători că vom ajunge acolo în curând”.

Ei bine, dragă Ready2Order – Vă dorim tot norocul din lume și s-o țineți tot așa cu treaba bună. WSuntem mândri că soluția noastră este cea care ar trebui să vă ajute în cele din urmă să reușiți. Plăcerea este de partea noastră.

Christoph Schachner – Managing Manager @ Ready2Order

Verificați restul poveștilor

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x