Partener
Ce este SalesFlare?
Salesflare este o soluție CRM pentru întreprinderile mici B2B și startup-uri. Salesflare vă permite să vindeți mai mult cu mai puțină muncă datorită diverselor automatizări. Vă completează automat agenda, ține evidența diverselor interacțiuni și adună pentru dvs. date de pe rețelele de socializare, e-mail, bazele de date ale companiei, telefon și calendar.
Cum puteți utiliza Salesflare?
Cu integrarea Salesflare pentru LiveAgent, puteți extrage date către și din chat sau formular în LiveAgent. Puteți apoi să afișați datele în cadrul LiveAgent și să urmăriți ce se întâmplă. Utilizați aceste date pentru a oferi asistență mai bună și mai rapidă clienților dvs. cu chat-ul live .
Chat-ul live LiveAgent a fost creat pentru a vă ajuta să oferiți asistență rapidă clienților dvs. Vine cu o varietate de caracteristici utile, pe lângă productivitatea integrărilor precum Salesflare. Pregătiți răspunsurile mai rapid cu o vizualizare a tastaturii în timp real care vă arată ce tastează clienții înainte de a apăsa pe trimitere.
Personalizați aspectul chat-ului dvs. sau încărcați modele personalizate de buton de chat pentru a se potrivi cu branding-ul dvs. Profitați de invitațiile de chat proactive pentru a-i determina pe clienți să vă contacteze mai repede.
Care sunt avantajele utilizării Salesflare?
- Extrageți date din chat-uri și formulare
- Urmăriți Salesflare în LiveAgent
- Elimină comutarea constantă între aplicații
- Creșterea fluxului de lucru
Provide fast support with live chat
Get access to our lightning fast live chat and provide better support today
Cum să integrați Salesflare CRM cu LiveAgent?
LiveAgent include un plugin de integrare Salesflare CRM care trebuie activat și configurat. Procesul este simplu și durează doar câteva minute pentru a fi finalizat. Urmați pașii de mai jos pentru a învăța cum să faceți acest lucru pe cont propriu.
- Deschideți LiveAgent și accesați Configurare > Sistem > Plugin-uri. Găsiți integrarea Salesflare în lista de plugin-uri și faceți click pe comutatorul de activare. LiveAgent se va reporni după aceasta.

- După ce LiveAgent se repornește, găsiți plugin-ul activ în partea de sus a listei de plugin-uri și faceți click pe butonul de configurare roată dințată. Veți vedea un câmp cheie API. Va trebui să obțineți cheia API din setările Salesflare.

- În Salesflare, mergeți la Setări > chei API și creați o cheie nouă API făcând click pe butonul Creare. Numiți cheia API și faceți click pe Creare. Copiați cheia API și reveniți la LiveAgent cu configurarea de integrare Salesflare CRM deschisă.

- Lipiți cheia API în câmpul cheie API din configurarea integrării Salesflare din LiveAgent așa cum se arată în pașii anteriori. Apoi faceți click pe Salvare.

Asta-i tot, integrarea Salesflare este acum activă. Doriți să aflați mai multe despre chat-ul nostru live? Aruncați o privire la pagina noastră de software de chat live sau răsfoiți pagina de caracteristici ale chat-ului live pentru a vedea de ce este capabil.
Frequently Asked Questions
Ce este SalesFlare?
SalesFlare este un sistem de gestionare a relațiilor cu clienții, destinat în special întreprinderilor mici care operează în domeniul B2B.
Care sunt avantajele integrării SalesFlare cu LiveAgent?
- flux de lucru fluent - nu este nevoie să comutați interfețele - extrageți/transferați date din chat-uri și formulare
Recenzie pentru baza de cunoștințe Salesforce Sales Cloud
Editorul de text al bazei de cunoștințe din Salesforce are opțiuni avansate de formatare și acceptă atașamente. Interfața poate fi aglomerată, dar editorul în sine este grozav. Tarifele variază în funcție de planul ales. Experiența utilizatorului poate fi dificilă, dar Salesforce oferă o soluție multifuncțională pentru diverse cazuri de utilizare.
Este esențial să ai o bună gestionare a clienților pentru o afacere mică. LiveAgent reprezintă o alternativă populară la Jira, având un raport calitate-preț excelent, asistență excelentă și ușurință de utilizare, precum și caracteristici mobile și integrări utile. Învățarea și utilizarea software-ului pot fi efectuate prin portalul lor de asistență. Există și alte opțiuni populare de software pentru serviciul clienților, cum ar fi sistemele de telecomunicații VoIP și software-ul pentru gestionarea e-mailurilor.
Creați o experiență perfectă de service cu software-ul de centru de contact
LiveAgent este o alternativă populară la Jira, oferind gestionare eficientă a clienților și caracteristici mobile. Este important să ai o bună gestionare a clienților pentru o afacere mică.
Șabloane de e-mail de vânzare promoțională a produselor
Folosiți mai multe canale de comunicare pentru a anunța campanii de vânzări promoționale, inclusiv e-mailul, social media și reclamele online. Feedback-ul clienților este important pentru decizia numărului de e-mailuri trimise și e-mailurile promoționale pot fi mai lungi și mai atrăgătoare, folosind imagini și texte captivante.