Peoplefone integration
Partner website
Ce este Peoplefone ?
Fondat în Elveția în 2005, furnizorul VoIP peoplefone este acum activ în alte șase țări: Germania, Austria, Franța, Polonia, Slovacia și Lituania. Serviciile noastre sunt utilizate de peste 200.000 de clienți de afaceri. Pentru a le oferi cea mai bună asistență posibilă, colaborăm cu o rețea de 2.000 de parteneri de instalare din toată Europa. Platforma noastră de sistem a fost construită intern și este dezvoltată și optimizată continuu. Acest lucru ne permite să oferim clienților noștri calitate, stabilitate și noi soluții de comunicare la un raport bun preț-performanță. Fie că este vorba de oferta noastră SIP-TRUNK, care este certificată de majoritatea producătorilor de sisteme de telefonie, MICROSOFT TEAMS Direct Routing sau PBX-ul nostru virtual penttru GĂZDUIRE – fiecare client va găsi o soluție personalizată la noi. În Bilanz Telekom Rating, peoplefone a obținut poziții de top ca furnizor de rețea fixă VoIP pentru companiile elvețiene începând cu 2013 – inclusiv, câștigând locul 1 de cinci ori. Aflați mai multe pe: https://www.peoplefone.com
Cum îl puteți folosi?
Dacă sunteți în căutarea unui furnizor VoIP pentru a vă conecta la centrul de apeluri LiveAgent, Peoplefone este o alegere excelentă. Centrul de apeluri LiveAgent va gestiona apelurile și tichetele dvs., în timp ce Peoplefone va asigura restul. Microfoanele și difuzoarele pentru laptop sau smartphone sunt tot ceea ce aveți nevoie pentru a stabili un centru de apel de pornire. Este posibil să aveți nevoie de alt hardware dacă doriți mai târziu să îmbunătățiți calitatea apelului.
Cum puteți beneficia în uma utilizării unui centru de apel LiveAgent?
Chiar dacă unii oameni preferă experiențele digitale ale clienților, alții doresc o conexiune personală mai profundă cu mărcile cu care interacționează. Centrele de apel sunt o modalitate excelentă de a vă îmbunătăți relațiile cu clienții, de a vinde produse, de a câștiga noi clienți și utilizatori de servicii sau de a oferi servicii generale pentru clienți.
Odată cu căderea centrelor de apel tradiționale și apariția software-ului pentru centrele de apeluri, cum ar fi LiveAgent, este ușor să oferiți acest tip de experiență clienților dvs., fără a cheltui toți banii. Centrele de apel sunt acum accesibile tuturor tipurilor de companii, mari sau mici.
Cum funcționează centrul de apeluri LiveAgent?
LiveAgent facilitează gestionarea și administrarea unui centru de apeluri pentru companii, cu ajutorul funcțiilor sale avansate. De exemplu, puteți crea arbori IVR (Răspuns Vocal Interactiv) personalizați, care vă vor direcționa automat clienții către departamentele și agenții potriviți.
Cea mai bună parte? Funcția IVR a LiveAgent face toată treaba și creează o experiență fără probleme pentru clienții dvs. Tot ce trebuie să facă este să asculte meniul IVR și să apese tasta corespunzătoare de la tastatură (cum ar fi apăsarea 1 pentru vânzări) pentru a fi conectat cu persoana potrivită pentru job.
Clientul dvs. s-a conectat accidental la departamentul greșit? Soluția este simplă, utilizați transferuri de apeluri pentru a direcționa clientul către unul dintre colegii dvs. și pentru a economisi timp.
Vă este greu să vă amintiți ce au spus clienții dvs.? Nu vă faceți griji, LiveAgent înregistrează toate apelurile primite și efectuate și le stochează în interiorul sistemului. Dacă trebuie să vă reîmprospătați memoria, localizați pur și simplu tichetul și ascultați înregistrarea completă a apelului. Înregistrarea apelurilor poate fi utilizată și pentru instruirea agenților noi și pentru a le arăta răspunsurile corecte la apelurile clienților.
Doriți mai multe informații despre caracteristicile centrului nostru de apeluri? Consultați pagina de funcții a Call Center-ului care conține toate informațiile despre capabilitățile centrului de apel LiveAgent.
Cum se integrează Peoplefone VoIP cu LiveAgent?
Dacă doriți să creați centrul de apel LiveAgent cu Peoplefone ca furnizor de VoIP, urmați acest ghid simplu.
- Deschideți LiveAgent și accesați Configurare > Apel > Numere. Click pe butonul portocaliu Creare din partea de sus.
- Selectați Peoplefone din lista furnizorilor VoIP.
- Denumiți numărul, selectați un departament, introduceți datele de conectare și selectați numărul de prefix dial-out. De asemenea, puteți bifa sau debifa opțiunea de a înregistra toate apelurile telefonice primite și efectuate de la acest număr. Când doriți să terminați, dați click pe butonul Adăugare din partea de jos.
Numărul de telefon este în LiveAgent și gata de utilizare. Dacă preferați, puteți adăuga mai multe numere de telefon Peoplefone sau adăugați numere de la alți furnizori VoIP.
Obțineți mai multe informații despre software-ul pentru Call Center LiveAgent
Căutați mai multe informații despre înființarea și rularea unui centru de apeluri? Dacă sunteți interesat, aruncați o privire la Academia LiveAgent pentru mai multe informații privind centrele de apel și alte subiecte din lumea asistenței pentru clienți.
Curios despre ce altceva poate face LiveAgent? Vizionați videoclipul de mai jos pentru a vedea turul complet al software-ului nostru de asistență pentru clienți.
Șabloane de e-mailuri informative
E-mailurile informative sunt esențiale pentru a informa clienții despre modificări, evenimente și situații importante fără a include elemente de marketing. Ele sunt scurte, concise și mențin o relație bună cu clienții.
Contacte de Asistență Squarespace
Squarespace oferă software pentru crearea de site-uri web, inclusiv asistență prin e-mail și social media, dar nu are asistență telefonică sau chat live.
Șabloane pentru e-mail de reamintire
Șabloanele pentru e-mail de reamintire sunt esențiale în marketingul prin e-mail, creând angajament și determinând acțiuni specifice. Mai jos sunt exemple de șabloane potrivite pentru diferite situații.