Partener
Cine sunt cei de la iFON?
IFOn este o companie inovatoare care oferă servicii de telecomunicații, disponibile oriunde pe Internet. Compania activează în toată Europa din anul 2004.
LiveAgent este partener iFON și oferă posibilitatea integrării VoIP gratuite.
Cum puteți conecta numărul dvs. VoIP de la iFON cu LiveAgent?
Primul pas este înregistrarea unui cont iFON pentru a obține un număr VoIP. Al doilea pas constă în logarea în contul dvs. LiveAgent. Dacă nu aveți încă un cont LiveAgent, nu ezitați să accesați perioada gratuită de probă de 14 zile. Cel de-al treilea pas se regăsește mai jos.
Cel de-al patrulea pas presupune căutarea soluției iFON și introducerea informațiilor necesare. Dați click pe butonul de adăugare și începeți utilizarea numărului dvs. VoIP imediat.
Avantajele utilizării VoIP:
- costuri scăzute cu mentenanța
- productivitate îmbunătățită
- integrare gratuită
- experiență a clienților îmbunătățită
Dacă doriți să aflați mai multe despre modul de funcționare al programului call center, urmăriți videoclipul de mai jos.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free iFON integration!
Frequently asked questions
Cine sunt cei de la iFON?
iFON este o companie care oferă servicii de telecomunicații, printre care și servicii de VoIP.
De unde pot obține un număr VoIP?
În lume există mulți furnizori de servicii VoIP. Dacă doriți să integrați cu ușurință numărul dvs. VoIP cu LiveAgent, iată o listă a partenerilor VoIP ale LiveAgent.
Cum puteți conecta numărul dvs. VoIP cu LiveAgent?
Deoarece LiveAgent a intrat în parteneriate cu mulți furnizori de servicii VoIP, am decis să le includem în programul nostru, ca parte integrantă, astfel încât implementarea acestora să fie mai ușoară. Accesați Configurații - Apel - Numere - Creați, după care alegeți un furnizor VoIP, introduceți numărul VoIP și apăsați butonul de adăugare.
IVR (Interactive Voice Response)
The Interactive Voice Response (IVR) system enables callers to navigate a phone system before speaking to a customer support representative, play custom recordings, and execute actions like routing the caller to the correct agent or department. It can be set up separately for each number through a YAML script in LiveAgent and involves 3 mandatory sections: online, queue, and offline. IVR examples are available, and all recordings needed have to be added to LiveAgent accounts. Other features offered by LiveAgent include integrated customer support through various channels and safety measures like SSL.
IVR (Interactive Voice Response)
Interactive Voice Response (IVR) allows customers to navigate through a phone system before speaking with a customer support representative. LiveAgent's IVR is set up using a YAML script and can be configured for each number connected to the account. IVR includes custom recordings, information gathering, and appropriate actions such as routing calls to the correct agent or issuing a callback. LiveAgent offers IVR examples and sample recordings for use. Additionally, LiveAgent is an integrated customer support software with features such as ticketing, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk.
Sunteți în căutarea unei alternative la OTRS?
LiveAgent și OTRS sunt două platforme care oferă posibilitatea creării unei baze de informații și un panou pentru discuții online pentru clienți. LiveAgent oferă și un forum pentru clienți, soluția IVR pentru apeluri, posibilitatea efectuării apelurilor video și istoric nelimitat. LiveAgent poate fi utilizat pe un număr nelimitat de website-uri și permite instalarea unui număr nelimitat de butoane de chat. Ambele platforme permit automatizarea și stabilirea regulilor prin funcții API. OTRS nu oferă forum pentru clienți, soluția IVR sau posibilitatea efectuării apelurilor video. OTRS nu oferă nici istoric nelimitat sau posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri, dar permite primirea unui număr nelimitat de email-uri și tichete.
Software-ul de autoservire va ajunge la o valoare de 18,12 miliarde USD până în 2024, contribuind la îmbunătățirea eficienței și productivității și la reducerea costurilor de asistență. LiveAgent este o platformă unică pentru suportul clienților și oferă o perioadă gratuită de probă de 14 zile, precum și o integrare cu Nicereply și o opțiune de migrare de la Genesys.