Încercare gratuită
  • Integrări
  • Migrarea Biroului de Asistență de către Relokia

Migrarea Biroului de Asistență de către Relokia

Ce reprezintă Migrarea Biroului de Asistență de către Relokia?

Relokia este o companie care se concentrează pe serviciile de migrare a datelor, poate face copii de rezervă și migra datele între un număr mare de aplicații diferite. Procesele sunt rapide, fiabile și sigure, astfel încât nu trebuie să vă faceți griji cu privire la pierderea datelor dvs. Serviciile Relokia sunt criptate și oferă asistență pentru clienți uimitoare 

Migrarea Biroului de Asistență de către Relokia este un serviciu online care vă permite să migrați datele între sistemele de asistență locale și cele bazate pe cloud. Nu sunt necesare abilități sau cunoștințe speciale. 

Relokia își împarte serviciile în trei părți. Pe lângă opțiunile de migrare a biroului de asistență, puteți importa toate datele dintr-un fișier CSV. Cea de-a treia opțiune include exportul de date în CSV.

Migrarea Biroului de Asistență de către Relokia

Cum puteți utiliza Migrarea Biroului de Asistență de către Relokia?

Utilizați Migrarea Biroului de Asistență de către Relokia pentru a migra datele de la biroul de asistență către alte soluții de afaceri și invers. Serviciul vă scutește de nenumăratele ore necesare pentru a muta datele între platformele de asistență.  

Pentru majoritatea companiilor, migrarea datelor este un proces dureros. Unii iau în considerare utilizarea API și scrierea propriului instrument de migrare, în timp ce alții găsesc o modalitate de a-și muta datele manual. Ambele metode necesită mult timp și efort. Dar, cel mai important este că îndepărtarea resurselor umane de la locurile de muncă costă mai mult decât utilizarea unui instrument de migrare automată a datelor.

Și cum puteți utiliza această migrare de date? Poate funcționa în mod similar cu unele dintre plugin-urile noastre de migrare și integrări cu programe precum Mailchimp, Slack, Gmail sau Shopify. Integrările dintre Migrarea Biroului de Asistență de către Relokia și LiveAgent adună datele dintr-o aplicație și le plasează în sistemul de ticketing LiveAgent

Puteți folosi acest lucru pentru a partaja informații, pentru a ține evidența contactelor clienților, pentru a aduna fișiere și documente și pentru a le folosi în avantajul dvs. Nu în ultimul rând, este opțiunea de a transfera permanent datele de la alte birouri de asistență în LiveAgent, în cazul în care doriți să treceți definitiv la soluția noastră și să oferiți un suport extraordinar clienților.

LiveAgent: Ticketing Software Demo

Ce date pot fi transferate?

În funcție de biroul de asistență de la sursă, veți fi capabili să transferați: 

  • Tichete.
  • Agenți și Grupuri.
  • Contacte și Companii.
  • Etichete.
  • Atașamente.
  • Note Publice și Private.
  • Câmpuri personalizate.

Care sunt beneficiile utilizării Migrării Biroului de Asistență de către Relokia?

  • Migrați rapid și fără efort datele între platformele de asistență alese de dvs.
  • Economisiți o sumă semnificativă de bani.
  • Executați importurile de testare de câte ori este necesar. 
  • Personalizați-vă migrarea pentru a răspunde nevoilor specifice ale organizației dvs.
  • Păstrați integritatea datelor de asistență pentru clienți și păstrați un istoric complet al interacțiunilor dintre dvs. și clienții dvs. 

Struggling with your old help desk?

Switch to LiveAgent and get access to a multi-channel ticketing system today

FREE TRIAL

Cum se utilizează Migrarea Biroului de Aistență cu LiveAgent 

Învățarea utilizării Migrării Biroului de Asistență de la Relokia este un proces simplu care asigură un transfer de date convenabil. Urmați ghidul de mai jos pentru a învăța cum să finalizați acest proces simplu pe cont propriu.

  • Accesați Site-ul Web Migrarea Biroului de Asistență și creați-vă un cont. Apoi, puteți alege între serviciul de migrare automată și serviciul de migrare personalizată. Acesta din urmă include discuția cu un expert în migrarea biroului de asistență care se va ocupa personal de transfer, așa că acest ghid se va concentra doar pe serviciul de migrare automată. Faceți click pe butonul Începeți Expert de Migrare și treceți la pasul următor.
Expertul de migrare de la relokia alegere de migrare
Începeți migrarea dvs.
  • Acum puteți selecta biroul de asistență de la care doriți să vă migrați datele. Faceți click pe butonul de lângă Migrarea De La și selectați dintr-un număr mare de soluții. Puteți face click pe fila Asistență pentru a vedea doar opțiunile de migrare a software-ului de asistență. 
Alegeți biroul de asistență din care să migrați datele în LiveAgent
Alegeți biroul de asistență de la care să migrați
  • În funcție de biroul de asistență de la care migrați, va trebui să furnizați fie un URL, fie o cheie API, iar în unele cazuri va trebui să le furnizați pe amândouă. URL-ul biroului dvs. de asistență poate fi ușor de copiat și de lipit din bara URL din orice browser, în timp ce cheia API poate fi generată direct în setările sau configurarea software-ului dvs. de asistență. Dacă nu sunteți sigur unde să o găsiți, asigurați-vă că veți consulta un ghid pentru software-ul dvs. de asistență. După ce furnizați datele necesare, faceți click pe Continuare.
Migrarea biroului de asistență cu opțiuni URL și API
Furnizarea URL-ului, cheii API sau ambele
  • Selectați datele pe care doriți să le migrați. În timpul acestei etape, trebuie, de asemenea, să potriviți câmpurile tichetului sursă și țintă pentru ca datele să fie traduse corect. Dacă simțiți că aveți nevoie de asistență la acest pas, atunci contactați echipa de asistență pentru migrarea biroului de asistență. Executați un test pentru a vedea cum funcționează migrarea. Verificați cu atenție rezultatul migrării înainte de a continua.

    Dacă sunteți mulțumit de rezultate, începeți procesul de migrare. În plus, echipa de la Migrarea Biroului de Asistență vă poate personaliza comanda pentru a satisface nevoile specifice ale afacerii dvs. Pentru a solicita o migrare personalizată, lăsați un mesaj în chat-ul live sau creați un tichet.

Gata, ați finalizat cu succes migrarea biroului de asistență prin integrarea Relokia și ați transferat datele de la vechiul birou de asistență la LiveAgent. Aruncați o privire la alte integrări interesante cu diverse software-uri, vizionați videoclipul turului LiveAgent sau răsfoiți Academia pentru a afla mai multe despre cum să oferiți o asistență uimitoare pentru clienți.

LiveAgent Product Tour

Încercați LiveAgent astăzi​

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Peste 3.000 de recenzii Trustpilot GetApp G2 Crowd

Întrebări frecvente

Cum puteți migra prin intermediul biroului de asistență pentru migrare Relokia?

1. Creați un cont la Migrarea Biroului de Asistență

2.  Completați credențialele necesare

3. Testați migrarea și evaluați cu atenție

4. Migrați 

Ce este o migrare a biroului de asistență?

 Migrarea datelor poate fi o experiență dureroasă pentru o mulțime de companii, poate chiar un factor de distrugere a afacerii. Drept urmare, Relokia a creat o migrare a biroului de asistență care vă va ajuta să migrați toate datele în mod eficient, cu doar câteva click-uri. 

Ce date puteți migra în LiveAgent cu Migrarea Biroului de Asistență de către Relokia?

Puteți transfera tot ceea ce este important, cum ar fi contactele, tichetele, etichetele, feedback-ul sau profilurile agenților.

Înapoi la integrări Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație