Este ușor să treceți la LiveAgent cu plugin-urile noastre de migrare. Plugin-urile de migrare vă ajută să transferați toate datele din software-ul de asistență anterior, astfel încât să puteți începe să utilizați LiveAgent aproape imediat și fără probleme suplimentare.
Lansăm continuu plugin-uri noi de migrare pentru a acoperi diferite opțiuni de software din care vă puteți transfera datele. Acestea sunt ușor accesibile din panoul de configurare al LiveAgent. Tot ce trebuie să faceți este să le activați și să urmați instrucțiunile.
Ce fel de date puteți transfera?
Datele pe care le puteți transfera între software-ul dvs. actual și LiveAgent pot varia, dar sunt aceleași în majoritatea cazurilor.
- Tichete
- Contacte
- Agenți
- Etichete
- Feedback
- Departamente
Block spammers for good
Say goodbye to spammers and enjoy a clean inbox. Try our ban IP feature for free today. No credit card required.
Chatul în timp real este o modalitate eficientă de comunicare cu clienții, oferind răspunsuri rapide și soluții imediate. LiveAgent oferă acest serviciu, facilitând contactarea companiei de către clienți. Acest tip de chat este esențial pentru o afacere care dorește să fie recunoscută și să ofere un serviciu excelent clienților.
Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.
LiveAgent oferă o platformă complexă de birou de asistență multicanal, care include caracteristici precum gestionarea tichetelor, integrări sociale, raportare și gamificare. Aceasta oferă, de asemenea, posibilitatea de a monitoriza și gestiona interacțiunile cu clienții de pe diverse rețele de socializare, precum și rapoarte detaliate despre performanța agenților și departamentelor.