Partener
Pentru a vă activa integrarea GoDaddy, vă rugăm să urmați pașii de mai jos.
- Conectați-vă la contul dvs. GoDaddy
- Selectați site-ul la care doriți să adăugați butonul de chat live și dați click pe gestionare
- Click pe editați site-ul din generatorul de site-uri web
- În secțiunea pagini, selectați pagina la care doriți să adăugați butonul
- Click pe adăugați secțiunea
- Selectați HTML și dați click pe adăugare
- Inserați codul butonului LiveAgent în câmpul de cod personalizat și dați click pe publicare
Unde este codul butonului meu de chat LiveAgent?
- Conectați-vă la LiveAgent
- Click pe chat-uri
- Click pe butoane de chat
- Click pe editare pe un buton de chat existent
- Click pe integrare și copiați și lipiți codul.

Ce este GoDaddy?
GoDaddy este atât un registrator de domenii, cât și o companie de găzduire de site-uri web care are toate instrumentele pentru a vă ajuta să vă construiți site-ul web. Aceasta înseamnă că vă puteți înregistra numele de domeniu, puteți crea un site web pentru acesta și îl puteți obține pe web – totul într-un singur loc.
Cum îl puteți folosi?
Integrarea LiveAgent cu GoDaddy vă permite să plasați un buton de chat live pe site-ul dvs. GoDaddy.
Frequently asked questions
Care sunt avantajele utilizării GoDaddy?
- accesibil
- foarte ușor de utilizat
- performanță bună
Cum puteți integra un buton de chat live pe site-ul dvs. GoDaddy?
1. Conectați-vă la contul dvs. LiveAgent
2. Creați un buton de chat live și copiați codul HTML
3. Inserați codul HTML în site-ul dvs. GoDaddy
4. Utilizați imediat
Advanced contact / chat widgets integration
The article covers various topics related to LiveAgent Web Contact Cards, such as integration methods, prefilling customer information, and automatically enabling/disabling chat buttons during business hours. Additionally, it provides guidance on how to integrate the LiveAgent chat button into an Angular application and create a custom button with a hideable section. Overall, the article offers useful information for those looking to optimize their website for customer communication and marketing purposes.
Căutați o alternativă la Customerly?
Compania oferă trei planuri de prețuri excelente pentru a ajuta clienții să își gestioneze afacerile cu ușurință. LiveAgent este cel mai rapid sistem de conversații directe de pe piață și oferă asistență rapidă pentru clienți pentru a-i transforma în clienți plătitori.
Descoperiți cea mai bună alternativă pentru conversații directe
LiveAgent este o solutie dematerializata pentru asistenta prin conversatii directe, care ajuta afacerile sa clasifice natura tichetelor si sa urmareasca statisticile privind nevoile clientilor. Este un instrument excelent pentru comunicarea cu clientii si ne-a accelerat comunicarea cu acestia. LiveAgent poate fi utilizat gratuit, fara a fi necesar un card de credit, si ofera o multitudine de caracteristici pentru conversatiile directe, precum istoricul de conversatii si prezentarea generala a conversatiilor.
Căutați o alternativă la HelpSpot?
LiveAgent este recomandat ca o alternativă mai bună și cu valoare adăugată la Kayako de către diverse companii. Echipa de asistență a LiveAgent răspunde prompt și oferă soluții eficiente. LiveAgent ajută la clasificarea tichetelor și îmbunătățește comunicarea cu clienții. Această soluție a crescut satisfacția clienților și vânzările pentru anumite companii, iar timpul de răspuns a crescut cu 60%. LiveAgent este ușor de utilizat și îmbunătățește productivitatea în activitățile de ecommerce.