ComMeeTT integration
Partner website
Ce este ComMeett?
ComMeeTT este o platformă de operator de telefonie VoIP proiectată de 20 de ingineri cu experiență din lumea telecomunicațiilor din Franța. Este oferită sub formă de etichetă albă operatorilor care doresc să le ofere clienților lor o calitate superioară a serviciilor de telefonie și o capacitate de reacție de nivel înalt în materie de asistență.
ComMeeTT a fost conceput pentru a răspunde noilor utilizări ale telefoniei de afaceri: mobilitate, teleworking, servicii de recepție automată, grupări, redirecționarea apelurilor etc. În plus, sfârșitul rețelelor PSTN / ISDN obligă companiile să se adapteze și le oferă posibilitatea de a se moderniza.
Disponibil în cloud, ComMeeTT le permite operatorilor să integreze o ofertă de telefonie inovatoare, intuitivă și eficientă, ușor de implementat și de adaptat în propriile oferte de servicii. Acesta vine în sprijinul operatorilor care doresc să își diversifice ofertele de servicii, să crească satisfacția clienților sau să câștige noi piețe.
Întreaga platformă este proiectată în întregime de către inginerii noștri experți, combinând cele mai bune componente de telecomunicații într-o dezvoltare Open Source unică, care combină securitate, fiabilitate, funcționalitate bogată și interfețe de administrare fluide pentru operator și pentru clienții săi.
Echipa ComMeeTT răspunde 24/7 nevoilor de asistență ale clienților săi operatori.
Cum îl puteți folosi?
LiveAgent și ComMeeTT sunt acum parteneri, ceea ce a făcut ca integrarea ComMeeTT să fie mai ușoară ca niciodată. LiveAgent nu percepe nicio taxă suplimentară pentru conectarea unui număr ComMeeTT VoIP cu call center-ul dvs.
Dacă sunteți interesat să conectați ComMeeTT cu centrul de apeluri LiveAgent, conectați-vă pur și simplu la contul dvs. LiveAgent și urmați instrucțiunile.
1. Conectați-vă la contul LiveAgent
2. Navigați la numere
3. Căutați ComMeeTT
4. Dați click pe adăugare
5. Introduceți datele de autentificare necesare
Costul integrării ComMeeTT:
Dacă aveți un abonament la LiveAgent, integrarea este gratuită. Cu toate acestea, ComMeett percepe taxe pentru serviciile sale, deoarece compania funcționează separat.
Avantaje ComMeeTT
- Rentabilitate
- CX îmbunătățită
- acces în Franța
- fiabilitate ridicată
Doriți să aflați mai multe despre cum funcționează software-ul pentru call center? Urmăriți videoclipul de mai jos.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free ComMeeTT integration!
Frequently Asked Questions
Ce este ComMeeTT?
ComMeeTT este o platformă de operator de telefonie VoIP proiectată de 20 de ingineri cu experiență din lumea telecomunicațiilor din Franța. Este oferită sub formă de etichetă albă operatorilor care doresc să le ofere clienților lor o calitate superioară a serviciilor de telefonie și o capacitate de reacție de nivel înalt în materie de asistență.
Cât costă integrarea ComMeeTT cu LiveAgent?
LiveAgent a încheiat un parteneriat cu ComMeeTT. Astfel, integrarea este gratuită. Cu toate acestea, rețineți că ComMeeTT percepe taxe pentru serviciile sale.
Cum puteți implementa un număr ComMeeTT VoIP în LiveAgent?
Pur și simplu navigați la Configurare > Apel > Numere > ComMeeTT. Adăugați numărul VoIP și utilizați-l imediat.
Șabloane pentru serviciul clienți
În acest text se discută despre strategiile de marketing digital și importanța lor în era digitală. Se subliniază necesitatea adaptării la schimbările tehnologice pentru a atinge succesul în marketingul online.
Șabloane pentru serviciul clienți
În acest text, se discută despre importanța marketingului în mediul online și strategiile eficiente pentru a atrage și menține clienții. Se subliniază valorile cheie ale marketingului digital și impactul său asupra afacerilor.
LiveAgent oferă asistență IT și online, incluzând funcții video call chat, chat cu clienții și integrare chat cu CRM. Implementarea unui program de fidelizare a clienților poate economisi bani și colecta date valoroase pentru personalizarea experiențelor clienților. Integrarea cu CommuniGate Pro poate oferi un sistem complet funcțional pentru gestionarea e-mailurilor și a comunicării cu clienții.