CM.com integration
Partner website
Partner Privacy Policy
CM.com (AMS: CMCOM) este lider global în domeniul software-ului cloud pentru comerțul conversațional bazat pe inteligență artificială, permițând întreprinderilor să creeze experiențe hiperpersonalizate, fondat în Olanda în 1999. Platforma sa de angajare, conectivitate, plăți și ticketing permite companiilor să maximizeze performanța și să depășească standardele prin intermediul unui software bazat pe inteligență artificială.
Optimizați apelurile vocale de intrare și ieșire. Platforma sa de voce este o soluție VoIP scalabilă cu tot ceea ce aveți nevoie ca afacere sau centru de contact pentru a efectua, primi și automatiza apelurile telefonice. Conectați-vă sistemul telefonic cu trunchiul său SIP și efectuați apeluri cu cele mai eficiente costuri sau automatizați întrebările recurente și implementați funcționalități vocale suplimentare cu setul său de API-uri de voce. CM.com oferă o singură platformă pentru toate aplicațiile de voce.
Aplicație de gestionare a vocii. CM.com vă oferă un control total asupra trunchiurilor SIP printr-o aplicație cloud ușor de utilizat. Folosiți aplicația Voice Management pentru a seta, configura și gestiona tronsoanele SIP. Aplicația vă pune 100% la conducerea trunchiurilor dvs. și vă oferă informații detaliate despre utilizarea acestora.
Analiză vocală. Doriți să știți ce se întâmplă cu traficul de voce în orice moment al zilei? Cu Voice Analytics și Voice Insights, aveți o perspectivă în timp real asupra datelor de voce, inclusiv statisticile privind volumul, destinațiile, costurile și calitatea.
Registrul detaliat al apelurilor. O perspectivă detaliată asupra apelurilor dumneavoastră este esențială pentru facturare, controlul costurilor și combaterea fraudei. Folosind instrumentele sale în cloud sau API-ul ingenios, obțineți acces instantaneu la înregistrările detaliate ale apelurilor (CDR).
Cum îl puteți folosi?
LiveAgent și-a unit forțele cu CM.com pentru a asigura o integrare perfectă a numerelor CM.com în call center-ul dumneavoastră. Și mai interesant? LiveAgent nu vă va percepe costuri suplimentare pentru această integrare.
Dacă doriți să stabiliți o conexiune între CM.com și centrul de apeluri LiveAgent, tot ce trebuie să faceți este să vă conectați la contul dumneavoastră LiveAgent și să respectați instrucțiunile date.
1. Conectați-vă la contul LiveAgent
2. Navigați la numere
3. Căutați CM.com.
4. Dați clic pe adăugare
5. Introduceți datele de autentificare necesare
Costul integrării CM.com:
Abonamentul LiveAgent include integrarea fără costuri suplimentare, în timp ce CM.com oferă serviciile sale contra cost, deoarece este o afacere separată.
Beneficiile CM.com:
- Soluții eficiente din punct de vedere al costurilor
- Configurare ușoară
- Redundanță și reziliență
- Scalabilitate
- Acces la nivel mondial
- Creșterea satisfacției
Doriți să aflați mai multe despre cum funcționează software-ul pentru call center? Urmăriți videoclipul de mai jos.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free CM.com integration!